Haiii, ben geldiiim. Şok oldunuz değil mi? Eheheh sürpriz yapayım dedim, özel bölüm bir süredir yazmak istiyordum. Bugüne nasipmiş. Sinner taekookumu özlemişim <33
Yazım yanlışlarım varsa affoluna. Keyifli okumalar dilerim lokumlarım! Xx
**
4 ay sonra|
Taehyung ile birlikte havuz başına gelmiştik. Hava çok güzeldi. Güneş içimi ısıtıyordu.
Hoseok ve Yoongi'de tıpkı bizim gibi şezlonglara yayılmıştı.
Elimdeki güneş kremini hafifçe sallayarak, bacaklarımı uzattığım şezlongta doğruldum.
Bakışlarımı şezlonga boylu boyunca yayılmış, kollarını ise şezlong başlığındaki yastık ile ensesi arasında birleştirmiş, burnunun ucuna doğru kayan güneş gözlüklerinin altında kalan gözlerini yummuş sevgilime çevirdim.
Yanık teninde güneşin ışıltıları ahenkle dans ediyordu. Sesimi minumum seviyede tutarak, "Taehyung güneş kremi sürer misin?" diye sorduğumda başını hafifçe bana doğru çevirirken kirpiklerini titreştirerek gözlerini araladı. Kısık bakışları benimkilerle orta yolda çarpıştı.
"Süreyim güzelim. Gel kucağıma." dedi ve bacağının iç kısmına pat pat vurdu.
Gülümseyerek kendi şezlongumdan kalkıp onun bacakları arasına oturdum.
Güneş kreminin şişesini elimden aldığında başımı çevirip omzumun üstünden, boynumun el verdiği ölçüde ona baktım.
Bunu yapmamı beklemiş gibi uzanıp nemli dudaklarını sağ elmacık kemiğimin üstüne bastırdığında huzurla gülümsedim. Taehyung, uzayan ve yüzüme düşen saç tutamımı kulağımın arkasına sıkıştırdıktan sonra bir de kulağımın üstüne dudaklarını bastırdı.
"Süt beyazı tenin gözlerimi kamaştırıyor benim güzeller güzeli sevgilim." dedi hırıltılı bir sesle, sıcak solukları ensemi sıyırıp geçerken dudaklarının bir sonraki durağı ensem oldu. Ensemin her bir karışına özenle dudaklarını bastırıp arka arkaya tenimi taçlandıran öpücükler bıraktı.
Ve oyalana oyalana güneş kreminin kapağını açtı.
Sırtıma özenli bir şekilde güneş kremini sıktı. Fıs fıs sesinin ardından içimi gıdıklayan o serin sıvının tenime sıçramasıyla birlikte alt dudağımı emerek kıkırdadım.
Omzumu öperek, uzun, ince ve kemikli parmaklarıyla sırtıma, belime boydan boya güneş kremini yayacak şekilde sürdü.
Masaj yaparcasına tenimi yoğururken beni mayıştırdı. Yavaşça arkamdan kalkıp bileğimden yakalayarak şezlongta beni çevirerek yüz üstü uzanmama yardımcı oldu.
Ardından bir masör gibi iki eliyle omuzlarımdan bel boşluğuma dek güneş kremini iyice yedirecek şekilde masaj yapıp beni rahatlattı.
Omuzlarımı ellerinin ayalarıyla yoğururken, dudaklarımdan fırlayan minik iniltilere engel olamadım.
-
"Hadi ama Yoongi, havuza gel." Hoseok ellerini havuz suyuna vurarak, şezlongta tişörtü ve şortuyla oturan Yoongi'ye yakınırcasına seslendi.
Hepimiz yalnızca mayo şortlarımızla duruyorduk, fakat Yoongi güneşlenmeye çıktığımızdan beri yarım kolları beyaz tişörtünü çıkartmamıştı.
"Utanıyor." dedi Taehyung kaşlarıyla Yoongi'yi işaret ederken, dudaklarını boynuma bastırdı.
"Evet ama Hoseok çok inatçıdır." diye fısıldadım havuz suyuna elinin ayasıyla tokat vururcasına çarpıp Yoongi'yi ıslatmaya çalışan arkadaşımdan gözlerimi ayırmadan kıkırdadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SINNER • TAEKOOK +18 ✓
Fanfiction(+18 yetişkin içerik) Jeon Jungkook, zengin iş adamı Kim Taehyung'un evine yatılı hizmetçi olarak işe alınır. Jeon Jungkook yağmurdan kaçarken doluya tutulduğunun farkında değildir. (Bolca smut+argo kelimeler içerir) Semetae Ukekook Yan ship sope Ba...