22 | Şu İncecik Beline Deli Oluyorum Jeon.

89.4K 3.9K 8.9K
                                    

Haiii ben geldiim, nasılsınız lokumlarıım? Eheh ben de iyiyim, bu bölüm için bir sınır koyma kararı aldım amaaa :)

Bölüm sınırı: +240 oy +1000 yorum

Bu arada 40K olmuşuuuz wuhuu, bu bölüm de şey diyomuşum 50K ne zaman oluyozz? jsjsjs Haha şaka bir yana seviyorum sizi teşekkür ederim destek olan herkese <33

Bölüm smutsulumsulu sahneler içeriyor, soluklanarak okuyuuun :D

Keyifli okumalaaar! Xx

**

Beni daha da kışkırtmak ister gibi dişlerini aletimin başına sürttüğünde kendimi kaybetmiş bir şekilde kelimeler dudaklarımdan fırlayıverdi.

"Ahh lütfen Taehyung beni parmakla."

O kadar anın büyüsüne kapılmıştım ki, ondan böyle bir şey istediğime normalde olsa asla inanamazdım. Ama bir zehir gibi zihnime sızıyor ve beni delicesine etkiliyordu. Sadece bir anda kendimi onun kolları arasında kaybolmuş hissediyordum. Ve Tanrı şahit, tehlikeli sularda yüzerken daha diplere batacağımı bilsem bile, şu anda boğulmayı göze alabilecek kadar haz doluydum. Beni çok feci şekilde tahrik ediyordu!

"Bana adımla seslenmen beni deli gibi azdırıyor!" diye hırlarcasına tısladığında sertçe yutkundum. Sözleri kalbimi tekletmiş, düşüncelerime keskin bir balta gibi saplanmıştı.

Tıpkı düşüncelerim de aralık dudaklarımın arasından sızan hızlı nefeslerim gibi havada asılıkaldı. Kısık bakışlarım eşliğinde ona bakarken,az önce ıslak sesle ağzından ayırdığı parmaklarını deliğimin etrafında oyuncu hamleler eşliğinde dolaştırmaya son verdi. Parmaklarını deliğime doğru ittiğinde, beklemiş olmama rağmen yine de parmaklarının baskısıyla gafil avlanmaktan kurtulamayınca, kayan gözlerimi kapatarak zevk içinde bağırdım.

Parmakları duvarlarıma çarparak içimde ilerleyebildiği ölçüde ilerleyip git-gellere başladığında arka arkaya boğuk bir şekilde inledim. Aldığım sert ve sesli nefesler sonucunda göğsüm patlayacakmış gibi şişerken buna eş zamanla, karnım sırtıma yapışacak ölçüde içeriye göçtü.

Eğilip dudaklarını bacaklarımın iç kısmına kapatarak gezdirdi. Islak ve soğuk olmasına rağmen yumuşacık olan dudaklarını tenime bastırdığında, alt dudağımı ısırarak başımı yastıktan kaldırdım. Ancak boynum başımın bu konumda durmasına pek müsaade edecek gibi görünmediği için, sadece saniyeler içerisinde başım, saçlarımın terinden dolayı hafifçe nemlenen yastığa geri gömüldü.

Bu esnada, el hareketleri takip edemeyeceğim şekilde hızlanmaya başladığında çenem yerinden çıkacak ve ağzım yırtılacak şekilde açarak delicesine inledim.

Çılgına dönmüş bir şekilde vücudum kaskatı kesilirken, açmaya bile fırsat bulamadığım gözlerim ve kaşlarım aynı anda birbirine oranla seğirmeye başladı. Kanım delicesine fokurdarken, kulaklarımda atan damarlarımın sesini işittim.

Altında delicesine kıvranıp kontrolümü tamamen kaybetmiş bir şekilde inlerken, fazla ses çıkarıyor olduğumu bile göz ardı ettim. Öyle yükselişe geçmiştim ki, parmakları içimde hareket ettikçe beynime sancılar giriyor, ruhum bedenimden ayrılıyormuş gibi nefeslerim kesiliyordu.

Parmakları baskı uygulayarak içime kaydıkça, deliğim kasılıyor ve böylece parmakları içimde sıkışıyordu, bunu iliklerime kadar hissediyordum. Onun sıcak parmakları geriye doğru içimde kayarken deliğim de otomatik olarak gevşiyor ve bir sonraki hamlesi için parmaklarının içime kayışına hazırlanıyordu.

SINNER • TAEKOOK +18 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin