Özel Bölüm 2

41.5K 1.7K 1.7K
                                    

Haiiii, ben geldim yeniden bir özel bölüm daha sözüm vardı. Yarım kalmıştı ve onu da tamamlayınca paylaşacağımı söylemiştim. Bugün tamamladım ve o sözü tutarak 2. özel bölümü de paylaşıyorum sizlerle eheheh <33

Yazım yanlışlarım varsa affoluna. Son kez keyifli okumalar dilerim! Xx

**

1 hafta sonra|

Taehyung, iki VIP müşterisini eve yemeğe davet etmişti. Şirketin en büyük yatırımcılarından olduğunu ve önemli olduğunu dile getirmişti. Öte yandan kâhya Min Yoongi muazzam yiyecekler hazırlamıştı özel konuklarımız için.

Hoseok ve ben de ona yardım etmiştik. Hoseok'ta artık bizimle burada yaşıyordu. Misafir odalarından biri onundu, ama o personel katında, kâhya Min Yoongi'nin odasında kalmayı seçiyordu.

Yeonjun, Soobin, Felix ve Hyunjin servislerimizi yapmış ve masaya şarapta getirmişlerdi.

Taehyung içiyor gibi yap ama içme sakın demişti. Şimdi kadeh dolusu kırmızı şarap varken önümde nasıl içmeden durabilirdim ki...

"Bay Kim, Bay Jeon eşiniz oluyor, değil mi?" Saçlarına aklar düşmeye başlayan kalın sesli ingiliz asıllı George adlı VIP müşterisi, koreli olmadığı halde muhteşem aksana sahipti.

"Evet, eşim hayatımın en anlamlı parçası, diğer yarım." Taehyung elindeki çatal ve bıçağı tabağının içine bırakıp gözlerini gözlerime dikerek konuştuğunda alt dudağımı ısırdım. Ah Tanrım...

George'dan biraz daha genç görünen Koreli Han Woobin dudaklarını büzerek ıslık çaldı. "Çok yakışıyorsunuz."

Tam teşekkür etmek üzere dudaklarımı aralayacağım sırada Taehyung benden önce söze atıldı.

"Biliyoruz."

-

Taehyung başını iki yana salladığında omuzlarımı silkerek kadehteki şarabı kafaya diktim.

"Güzelim, sana yaramıyor ya hani içmesen mi..." Taehyung sandalyesinden kalkıp yanıma geldiği gibi kadehi elimden aldığında dudaklarımı büzdüm.

"Siz içiyorsunuz ama." diye hayıflandım.

"Çabucak sarhoş mu oluyorsunuz?" Bay Han'ın sesiyle bakışlarım ona çevrildi. "Yok, sarhoş olmasından değil. İçki çarpıntı yapıyor Jungkook'a. Alerjisi var aslında."

Taehyung'un sözleriyle ağzım şokla açıldı. "Külliyen yalan." diye homurdandığımda kıkırdayarak, "Şşşh." dedi ve uzanıp dudaklarımın ortasına öpücük kondurup geri çekildi.

"Sağlığınız söz konusuysa içmemelisiniz kesinlikle, Bay Kim sizi düşünüyor Bay Jeon." dedi George. "Hı-hım kesinlikle Bay Black." diyerek dilimi yanağımın içinde yuvarlamaya son verip sırıttım.

2 ay sonra|

Yatak odamızdaydık. Yatakta oturmaya son verip Taehyung'un yanına gidip koltuğun kolçağına oturmuştum. Kucağındaki leptobuna öyle odaklıydı ki, kaşlarını çatmış bir şekilde bir şeyler yazıyor ve çenesini sıvazlayıp ekrandan gözlerini ayırmadan sıkıntılı nefeslerini havaya salıyordu.

"Sıkıldım." diye mırıldanarak uzanıp dudaklarımı yanağına bastırdım.

"Güzelim biraz daha bana müsaade et." dedi gözlerini leptobunun ekranından çevirmeksizin dudaklarını büzerek dudağımın kenarına ağzını bastırıp geri çekildi.

Dikkatini çekmek, daha doğrusu dikkatini dağıtıp bana odaklanmasını sağlayabilmek için burnumu teninde sürükleyerek kulağının arkasına dudaklarımı bastırıp dilimle kulağının arkasını hafifçe yaladım.

SINNER • TAEKOOK +18 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin