Haiii ben geldiiim wuhuu yetiştirdim bölümüüü. Çok sevinçliyim o yüzden ehehe, lütfen yeni ficime destek olun<33
Uyumadınız inşallah heeeh? Sjsjjsjs
Neyse keyifli okumalaaar muaaah! Xx
***
"Tadıma bak Jeon."
Olağanüstü derecede boğuk çıkan sesi kulaklarımın pasını silerken, parmaklarından dilime bulaşan sıvısını farkında olmadan yutkundum.
Bana şehvet dolu gözlerle bakan erkeğin gözleri kısıldığında, ona itaat ederek çenemi sıkmaya son verip dudaklarımı onun ince ve uzun parmakları etrafına kapattım.
Parmaklarını emdiğimde, yanaklarım içeriye doğru göçerken gözlerim kaydı.
Sert bir soluğu sesli bir şekilde havaya salarken, bacağımın iç kısmını tutan elini oradan kaydırıp hızla sertleşen penisimi kavradı. Kapanmak üzere olan gözlerim irileşirken, ağzım kocaman aralanıp büyük bir inilti dudaklarımın arasından fırladı.
İnce ve uzun parmakları ağzımdan çıkarken, önce alt dişlerimi, ardından alt dudağımı okşayarak çene çizgime kadar kaydırdı parmaklarını. Ağzımın salyasını tenime bulaştırırken eğildi ve göğsüme saldığı sıvısını yalayarak temizlemeye başladı.
Islak eli göğüs ucuma gelip orayı okşarken, diğer eliyle beni yavaşça çekmeye başladı.
Başımı yataktan kaldırıp inlerken, saniyeler içerisinde yeniden yatakla başımı buluşturduğumda dağılan saçlarım alnımdan geriye kayarak çarşafa savruldu.
Parmakları, göğüs ucumun çevresinde daireler çizerken, sıcak ve kıvrak dil darbeleriyle tenimi bir dondurma gibi yaladı.
Aynı zamanda diğer eliyle de beni çekmeye devam ederken, çılgına dönmüş bir şekilde kıvrandım altında. El hareketleri hızlanıyordu gittikçe. Ölüyordum. Tanrım, ölüyordum!
Tüm vücudum dokunuşlarının etkisi altında bir tereyağı gibi eriyordu. Bitiriyordu beni. Kanım fokur fokur kaynamaya başlamıştı. Dakikalar öncesinde yaşadığım orgazmın üzerine bir yenisi eklenmek konusunda sınırlarımı zorlamaya başlamıştı bile. Kasıklarım şiddetle sarsılıyor, beynim jöle kıvamına gelip kulaklarımdan sızıp akacakmış gibi uğulduyordu.
Eş zamanlı uyguladığı yoğun temasların etkisiyle kasıklarım ve aletime aynı anda giren o yoğun sancı nefesimi kesti.
Kaygan dili yukarıya tırmanarak boşta kalan göğüs ucumun çevresinde görünmez bir çember oluşturduğunda başımı yataktan hafifçe kaldırıp sertçe geri çarptırdım bir kez daha. Ayak parmaklarım büküldükçe büküldü.
Sertleşen göğüs ucumu keskin ve soğuk dişleri arasına aldığında gözlerim yuvalarından çıkmaya ramak kalana dek irileşti. Boğazımdan garip bir hıçkırık gibi fırlayan sesli nefesimle birlikte ağzım kocaman aralandı.
Dişlerinin arasına sıkıştırdığı göğüs ucumu çekiştirdi.
"Ahhhh!" Neredeyse haykırırcasına bağırdığımda bir sakız gibi çiğnediği hassas göğüs ucumu çekiştirmeye son verip ufak bir öpücük kondurdu. Soluk soluğa yanağımın içini dişlerken çarşafı sıktım.
Önce beni çeken eli, ardından göğsümdeki parmakları ve sonrasında da dudakları tenimden geri çekildiğinde büyük bir hayal kırıklığıyla sallandım. Onun sıcaklığının yerini hızla hava doldurmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SINNER • TAEKOOK +18 ✓
Fanfiction(+18 yetişkin içerik) Jeon Jungkook, zengin iş adamı Kim Taehyung'un evine yatılı hizmetçi olarak işe alınır. Jeon Jungkook yağmurdan kaçarken doluya tutulduğunun farkında değildir. (Bolca smut+argo kelimeler içerir) Semetae Ukekook Yan ship sope Ba...