27 | Pantolon

91K 3.5K 9.9K
                                    

Haiii, ben geldiiim. Ay ailemiz 70K'yı geçti, çok mesudum, 80K ne zaman oluyoruz awww? sjsjjs Şaka bir yana yanımda olan destek çıkan herkese çok teşekkür ederim, minnettarım ciddennnn <3

Bu bölüm sınır yok, çünkü sınırı beklediğimden de çok çabuk aşıyorsunuz ve bu yüzden de çok sık yb yazmak zorunda kalıyorum, yetiştiremiyorum içime sinmiyor vs onun için bu bölüm sınır koymuyorum. Yine de gelecek bölümün hızlı gelmesi için bol bol oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin<3

Keyifli okumalar! Xx

--

"H-hız-hızlan." Kesik nefeslerimin arasından zar zor konuşmayı başarmış olsam da, dilim ağzıma takılmaktan kurtulamamış, kısık olmasına rağmen sesim çatlak çıkmıştı.

Bay Kim'in aralık dudakları, kısık sesimi işittiği anda yukarıya doğru kıvrıldı ve tek saniye daha beklemeden içimdeki gel-gitlerini hızlandırdığında beynime kurşun yemişim gibi sarsıldım. "Ahhh!"

O hızlanınca, baskısı arttığı için bedenim altında beşik gibi sallanmaya başladı. Tanrım!

Teni tenime müthiş bir hızla çarparken, içimi büsbütün dolduran baskısı nevrimi döndürüyordu. O baskıyla birlikte acı hissetsem de, hızlandıkça o acının üstünü zevk müthiş bir yoğunlukta kaplamaya başladı. Ah Tanrım! Bu çok yoğundu... İçimi komple onun sıcak sertliği dolduruyor ve duvarlarıma çarparak içimde kayıyordu. Bu korkunç derecede güzel hissettiriyordu!

Kendini içime her ittiğinde, daha da derinlerime dokunuyor gibi hissediyordum, hızlandıkça yatak başlığı her defasında sertçe duvara çarpıyordu. Bu çarpmadan kaynaklı çıkan tok ses, içimden kayarken çıkan ıslak ses, içime vuruş yaparken tenlerimizin çarpış sesi, zevk çığlıklarım ve onun kısık sert nefesleri arasından saldığı iniltileri kulaklarımda bir bütün oluşturarak çınlıyordu. Uçuyordum! Tanrım, o beni uçuruyordu!

Duştan çıktıktan sonra saçlarını kurulamadığı için saç tutamları arasından düşen soğuk damlalar tenime düşerek çarpıyordu. Tenimle buluştuğu saniyede o damlalar alevlere dönüşüyordu. Sanki damarlarımda akan kanın yerini saf ateş kaplamıştı. Yanıyordum. Beni cayır cayır yakıyordu!

Gözlerimden sızan ince gözyaşlarım onun hızlanmasıyla daha da şiddetlenirken alev topuna dönüşen göz bebeklerime göz kapaklarım bir iğne misali batarak örttü.

İniltilerim ve zevk mırıltılarım nefeslerimi keserek dudaklarımdan kontrolümü kaybetmiş bir şekilde fırlıyordu. Doğru düzgün nefes alamayacak hale gelmiştim, ciğerlerim sıkışıyordu. Burnum tıkanmıştı.

Kasıkları tenime çarparken, altında darbeleriyle sarsıldıkça sarsıldım. Göğsü bir kalkan gibi üzerime çökmüştü. Kapattığım göz kapaklarımın üstüne ıslak öpücüklerini bıraktığında, kapalıyken sımsıkı sıktığım göz kapaklarım bu öpücüklerin etkisiyle biraz da olsa gevşedi.

Terden nemlenen yüzümün her bir karışına öpücük kondururken, onun kalçasına attığım bacağımı da tıpkı diğerini kavradığı gibi yakaladı. Bacaklarımın iç kısmından tutarak iki yana iyice ayırdığında sızlanarak başımı yastıktan kaldırdım, ancak bu saniyelik sürdü. Ensem gerisin geriye saniyeler içerisinde yatakla buluştu. Nemli saçlarım etrafa saçıldı.

Bacaklarımın iç kısmı fazla araladığından ötürü sızlarken hiç duraksamadan içime çarparak beni yatağın üstünde sektirmeye devam etti.

Bu nasıl bir histi? Bu nasıl bir zevkti? Kendimden geçiyordum, bitiyordum.

Ölüyordum. Sanırım gerçekten ölüyordum. Bacaklarımın arasındaki baskı o kadar yoğundu ki, beynimden vurulmuşa dönmüştüm. Kendimi tamamen onun ellerine teslim etmiştim. Beynim jöle kıvamına gelmişti. Her içime çarptığında yattığım yerde dizlerimin bağının çözüldüğünü hissediyordum.

SINNER • TAEKOOK +18 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin