Haiiii, ben geldiim. Ehehe 200K okunmaya özel sınır aşılmasa da bölüm yazıp yayınlayacağımı söylemiştim. Ben sözümü tutuyorum ahanda bölüm size :D Ama bu kıyak bir daha olmaz söyleyeyim jsjsjs
Ayrıca yeni bir fice başladım :D Evet yine mi dediğinizi duyar gibiyim ama bir edit gördüm ve Polis Tae yazmazsam çatlarım dedim ve sonuç başladım işte :D Polis Taehyung, ve suçlu JK'nin olduğu bir kurgudur anacım jsjsj Bu fice başlamamı sağlayan resmi de 1. bölümü yazdığım zaman paylaşacağım :D Bir resmin bana yaptıklarına bakın... Neyse ficin ismi DIRTY MIND, bölüm sonunda konusunu da paylaşacağım. Bakmazsanız ölürmüşsünüzzzzzzz jsjsjsjjs
Bölüm sınırı yine aynı: +700 oy +2700 yorum. Ama bir sonraki bölüm sınırı yükselteceğim haberiniz olsun :)
Bölümü düzenlemeden paylaşıyorum yazım yanlışlarım varsa affoluna, çok hızlı yazdım çünkü. Keyifli okumalar lokumlarım! Xx
**
"Ne istiyorsun bebeğim?" diye sordu Taehyung, parmaklarını hızlı hareket ettirdiği için soluk soluğa kalmıştı.
Gözlerim sadece parmaklarının bile verdiği zevkten ötürü kayarken sesi kulaklarımda uğuldadı. "Se-seni." dedim gözlerimi kırpıştırarak dönen beynime rağmen başımı kaldırıp ona bakmayı başardım.
"Seni istiyorum Taehyung." Kelimeler dudaklarımdan aniden dökülmeyi başardığında soluk soluğa, göz temasımızı bir saniyeliğine bile bozmaksızın gözlerimi esir almışken yüzüne şaşkınlığını doğrudan yansıtacak bir ifade çöreklendi.
Tek kaşı itinayla havalanmış, düz bir çizgi haline getirdiği ıslak dudaklarını yavaşça ayırdı. "Oh siktir." diye mırıldandı, kendi kendine konuşur gibi kısık sesle. Ardından dudağının kenarı aheste bir şekilde yukarıya doğru kıvrıldı. "İstiyorsun yani?"
İçimdeki parmaklarının hızı neredeyse duracak şekilde yavaşlamış olsa da, onları oradan çekmeye niyeti yok gibi görünüyordu. "Sen beni istiyorsun yani?" diye inanamamış bir edayla tekrar sorduğunda, kalın kaşları çatılmış gözleri dikkatli bir hale bürünürken özenle kısılmıştı. Tamamen odak noktası bendim ve benden bir cevap bekliyordu.
Başımı hevesle onu onaylarcasına salladım. Kulaklarımdan elmacık kemiklerime doğru uzanan sıcaklık dalga halinde yayılmaya son sürat devam ederek bedenimi ele geçirmek üzereydi. Ah çok utanmıştım, ama onu istediğim gerçeği göz ardı edilemezdi. Üstelik daha dün birlikte olmuştuk.
"Üst üste yaparsak canın yanmaz mı?" diye heyecanla soluduğunda, sesindeki telaş gözlerine de doğrudan yansıyacak kadar yoğunlaştı. "Seni deliler gibi istiyorum ama ya seni incitirsem?" Yeni sorusuyla beni köşeye sıkıştırmaya devam ederken sertçe yutkundum.
Tanrım... Beni düşünüyordu. O, bana zarar vermekten büsbütün korkuyordu. Avcuma yapışan ve nabız gibi elimin ayasında atan aletinin baskısı parmaklarımı yoklarcasına seğirdiğinde nefesim tekledi. Siktir! Onu çok feci şekilde istiyordum...
Elimi yavaşça sağa sola çevirerek avcumla aletine baskı uygulayarak dürttüğümde, genzinden derin bir inilti fırladı. Öyle ki bu iniltisi benim de onun hemen arkasından boğuk bir şekilde inlememi ve aynı zamanda da havuzun içinde olduğumuz halde deli gibi ıslanmamı sağladı.
Ona cevap vermemiş olduğum gerçeğiyle yüzleşip istikrarımı koruduğumu yansıtabilmek amacıyla dudaklarımı yavaşça araladım.
"İstiyorum Taehyung." diye mırıldandığımda, burnundan sert bir nefes çekerken, ön dişleri alt dudağına saplandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SINNER • TAEKOOK +18 ✓
Fanfiction(+18 yetişkin içerik) Jeon Jungkook, zengin iş adamı Kim Taehyung'un evine yatılı hizmetçi olarak işe alınır. Jeon Jungkook yağmurdan kaçarken doluya tutulduğunun farkında değildir. (Bolca smut+argo kelimeler içerir) Semetae Ukekook Yan ship sope Ba...