"S-servis yapmam lazım Bay-" Uzun parmaklarının kavradığı pankeki bölme ihtiyacı duymaksızın ağzıma ani şekilde tıkıştırarak beni susturdu.
"Benimle birlikte yemeni istiyorum Jeon!"
Şaşkınlığım gizleyemeyeceğim bir boyuta ulaşmışken, elini geri çekmesiyle birlikte neredeyse dudaklarımın arasından geri sıyrılarak kucağıma düşecek pirinç kekine son saniye dudaklarımı sarmalayarak ağzımın içine çektim. Elimle ağzımı kapatırken, yaşadığım şoku üzerimden atamamış olmama rağmen, dişlerime hükmederek ağzıma tıkıştırdığı dilimlenmiş olmasına rağmen epeyce büyük olan pankeki çiğnemeye başladım yavaş ve telaşsız bir şekilde.
Ağzımdaki lokmamı çiğnemeye devam ederken, boğulmamak için burnumdan keskin nefesler çekme ihtiyacıyla dolup taşıyor olduğum için, ona yaslı olan sırtım göğsümün titreşerek yükselmesiyle kıyafet engellerine rağmen sert göğsünde sürtünerek kayıp duruyordu. Ona temas ettikçe kalbimi misafir eden kaburgalarım beni yarı yolda bırakmak isteyecekmiş gibi kalbimi sıkıştırarak batıyor; kalbimse göğüs kafesime sığamayacak hale gelip onu yarıp geçmek istercesine güçlü ve sert bir şekilde çarpıyordu. Kalp atışlarımın sesi kulaklarımda saatli bomba gibi, şiddetle atarken, bu sesi onunda duyuyor olacağı gerçeği beni daha çok çıkmaza sürüklemeye hazırdı.
İşimi yapmam gerekirken, şimdi onun kucağında, düşüncelerimin girdabına kapılarak çiğneme eylemini bile unutacak kıvama gelmiş, az önce ağzıma tıkıştırdığı pirinç kekini dişlerimle ezip dilimle ağzımın içinde çevirerek çiğnemeye devam etmiştim. Çenem, görünmez parmaklar tarafından sıkılmış gibi, kaskatı kesilmişti ve her bir çiğneme hareketimde garip bir şekilde sızlıyordu.
Nefes alışları kulaklarımda çınlayacak kadar yakınımdaydı. Sıcak nefesleri ensemi yarıp geçiyordu ve bu yakınlığa rağmen tenimde salınan sıcak nefeslerinin etkisi ensemden aşağıya soğuk terler dökmemi tetikliyordu.
"Kahvemi uzat bakalım Jeon." Hırıltılı sesi, damarlarımda cirit atan kana karışacak şekilde, bedenimde can bulduğunda, üst kirpiklerim alt kirpiklerimle buluştu. Ancak çok kısa süre içerisinde kapanan göz kapaklarım, sesinin vücudumda yarattığı etkiye direnmek istercesine geri açıldı. Kendine gel Jungkook, işini yap!
Tüm düşüncelerimi bir toz bulutu misali omuzlarımdan atmak istercesine silkelendim. Ona arkam dönük oturduğum için her ne kadar yüzünü göremesem de başımı olumlu anlamda sallayıp oturduğum yerden kahve kupasına uzanmaya çalıştım, ancak yetişemeyeceğim kadar uzakta olduğunu idrak etmem biraz zamanımı aldı. Çabalamaya son verip kolumu geri çektim.
Ağzımdaki lokmamı bitirmiş olmanın verdiği rahatlıkla yutkundum. Hiç beklemeden beni oturttuğu sandalyeden, bacaklarıyla sarmaladığı sıcak baskısından kendimi kurtarıp ayağa kalktım ve istediğini yerine getirmek amacıyla kahve dolu olan kupasına uzandım.
Hâlâ dumanlar çıkan bardağın kulpuna parmaklarımı özenle geçirip tam ona döneceğim sırada, kumaşa rağmen hissettiğim sıcak ve yumuşak dokunuşla olduğum yerde donup kaldım. Bay Kim'in dudakları popomun sağ yanağında arsızca gezinerek arka arkaya ufak öpücükler kondurduğunda, boxer engeline rağmen onun sıcaklığını iliklerime kadar hissetmiş olmamın verdiği o yoğun ve garip hisle sarsıldım.
Bedenimin verdiği reaksiyona karşı, bardağın içindeki kahve çalkalanırken Bay Kim geri çekildi ve uzun kollarından biri önüme ansızın uzandı. Parmaklarıyla parmaklarımı okşayarak katran karası olan kupayı titreyen ellerimden almayı başardı. Şükür ki onca çalkalanmaya rağmen dökülmemişti!
Bardağı elinde tutmasını fırsat bilerek, bana kızmayacağını umut edip bacağımı uzattım ve sandalyesinin yanından sızarak kenara çekildim. Geniş kalçalarım, tek kolunun yaslı olduğu sandalyenin kolçağının sivri kısmına sürtünmekten kurtulamamıştı. Sandalyenin kolçağının kaba teması sonucunda kıvrılan elbisemin eteklerini hışımla düzeltip ellerimi önümde bağladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SINNER • TAEKOOK +18 ✓
Fanfic(+18 yetişkin içerik) Jeon Jungkook, zengin iş adamı Kim Taehyung'un evine yatılı hizmetçi olarak işe alınır. Jeon Jungkook yağmurdan kaçarken doluya tutulduğunun farkında değildir. (Bolca smut+argo kelimeler içerir) Semetae Ukekook Yan ship sope Ba...