Bölüm 27 - "Kader Çarkları"

477 82 12
                                    

Bölüm playlist; Halsey - Gasoline

Fall Out Boy - Immortals

Skillet - Not Gonna Die


BÖLÜM 27 - Part 1 "Kader Çarkları"


"Bunu teknik olarak açıklasam bile hiçbir şey hissedemeyeceğin için direk konuya gireceğim. Leza Panah, arkadaşım Avalon Selin, koloninin şimdiki yöneticisi. Selin, bu karşımızdaki de Leza Panah."

"Ata olan Leza Panah?"

"Başka Leza Panah tanıyor musun ki?"

"Benimle dalga geçiyorsun... İlizyon değil mi? Immatura güçlerinden biri falan bu."

"Genç arkadaşının bunu atlatabileceğini sanmıyorum" diyerek hafifçe kıkırdadı Panah. Sert görünümüne rağmen kısılan yeşil gözleri ile oldukça sempatik duruyordu. Onu tanıdığımdan beri ilk kez gerçek göz rengini görebilmiştim. Arbor Vitae'nin ışığı gözlerini kör ettiğinden beri atalar dışında kimse göz rengini bilmiyordu.

"Atlamak ve atlatmak konularında gerçekten iyidir merak etme."

Panah'ın yüzündeki gülümseme daha da genişledi. "Kayadan atlamak büyük bir cesaretti doğrusu. Takdir ederim seni genç Avalon."

"Vay canına! Konuşabiliyor da."

Panah'ın söyledi şeyi fark eder etmez bağırmıştı. "Sen! Siz... Nasıl biliyorsunuz?"

"Karşımızda duran gerçek Leza Panah değil" der demez Selin'in yüzündeki ifade ile cümlemi hızlıca toparlamam gerekmişti. "İlüzyon ama değil. Panah öldükten sonra dünyada kalan, ona ait bir enerji biçimi. Panah'ın yaşadığı ve bildiği her şeyi o da biliyor."

"Ve dünyada Arbor Vitae'nin içerisinde bulunduğumdan bu zamana kadar yaşanılan her şeyi biliyorum."

Selin ellerini saçlarının diplerine geçirdi ve şaşkınlıkla ikimize bakmaya devam etti. "Aklım almıyor. Bir Immatura gerçekten bunu yapabiliyorsa eğer, yapabileceklerinin gerçekten bir sınırı var mı?"

"Immaturalar da elbette türler gibi sınırlı güçlere sahiplerdir."

"Iris'de aynı güçlere sahip mi şimdi?"

Bu sefer Selin'in sorusunu ben cevapladım. "Evet."

"Öyleyse o da Panah'ı hatta bütün ataları görebilir ve konuşabilir. Aynı bilgilendirme Iris için de geçerli, değil mi?"

Selin'in sorusu mantıklı bir noktaya değinirken bakışlarımı Panah'a çevirdim. Ellerini arkasında bağlamış, duruşunu dikleştirmişti. Tıpkı 2079 yılında bana ders verirken ki ciddiyetine bürünmüştü.

"Bizimle iletişim kurabilme yetisine sahip ve evet onunla konuşabiliriz. Sadece enerji olarak var olsak bile, aynı benliğe sahibiz. Şu an bu konuşmayı kendi benliğimiz sayesinde yapabiliyor olduğumuz gibi. Alara ya da Iris ile ne konuşmamız gerektiğini de biz seçebiliyoruz."

"Panah, bu zamana kadar gördüğüm bütün ataların enerjisini kabul ettim. Enerjiler benliğimdeyse, Iris nasıl ulaşabiliyor?"

"Ulaşamıyor."

"Anlam veremiyorum. Medul Wei'ye benden önce o gitmişti ve ben ulaşabilmiştim."

"Dediğim gibi, benliğimiz hala var. Böylece kimin enerjisine katılacağımızı yine kendimiz seçiyoruz."

Karanlık Ay | IMMATURA 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin