ZW 30

8.8K 170 6
                                    

Zehra melintas masuk ke dalam rumah. Pandangannya ditundukkan. Tidak ditegur puan halijah dan megat nabhan yang berada di ruang tamu itu. Belum sempat kakinya menapak menaiki anak tangga suara megat nabhan kedengaran.

"Tunggu !"

Zehra memusing tubuhnya menghadap megat nabhan. Puan halijah yang duduk di sofa berpura-pura menonton televisyen. Padahal dia sedang memasang telinga untuk mendengar apa yang akan diperkatakan megat nabhan.

"Kau pergi mana?"

"Saya pergi beli barang. Saya dah inform awak tadikan." Balas zehra. Ditunjuk plastik jenama watson di tangannya kepada megat nabhan sebagai bukti.

"Dengan siapa kau pergi tadi?"

"Sorang." Jawab zehra jujur. Megat nabhan melangkah merapati zehra.

"Ada jumpa sesiapa tak?" Soal megat nabhan lagi. Zehra mula berasa pelik. Dah kenapa dengan suaminya ini. Banyak sangat bertanya dah macam komando askar.

"Err..ada. Terjumpa kawan saya tadi. Kenapa?"

Megat nabhan diam. Zehra membuat muka pelik.

"Kalau tak ada apa-apa saya masuk bilik dulu la." Zehra berura-ura untuk menaiki tangga namun sekali lagi dihalang megat nabhan.

"Kejap aku tak habis tanya lagi. Kawan kau lelaki ke perempuan".

Zehra termangu. Soalan 'maut' dari megat nabhan sukar untuk dia jawab.

"Aku tanya ni.. Lelaki atau perempuan". Diulang sekali lagi soalan yang sama kepada zehra. Zehra menelan liur.

"Err.. Perem.."

"Kau jangan tipu aku!!" Belum sempat zehra habis berkata megat nabhan terus menengkingnya kuat. Terhinjut bahu zehra dengan tengkingan megat nabhan itu.

Wajah megat nabhan yang mencuka dipandangnya dengan rasa sedikit takut. Berdebar dadanya saat itu hanya tuhan saja yang tahu.

"Sejak bila kau pandai tipu aku ni. Aku tak pernah ajar kau perangai macam ni." Kemarahan megat nabhan kian memuncak.

"Apa awak merepek ni. Bila masa saya tipu awak." Zehra cuba menegakkan benang yang basah. Sedaya upaya dia cuba menyembunyikan tentang khairul dari pengetahuan megat nabhan.

"Tak payah la kau buat-buat tak tahu. Aku nampak kau tadi. Kemain kau eh.. Ketawa sakan dengan jantan tu. Siap bertepuk tampar lagi." Puan halijah mula masuk campur. Zehra diam.

Jangan kata puan halijah nampak dia bersama khairul petang tadi. Allahu.. Bala apa pula yang akan datang kali ini. Silap dirinya juga kerana bersetuju untuk berjumpa dengan khairul.

"Tak cukup lagi ke aku ni jadi suami kau sampaikan kau kena cari jantan lain?"

"Saya.."

"Murah sangat ke harga diri kau zehra? Kau fikir aku ni siapa tunggul? Nak telan je semua benda yang kau buat di belakang aku." Megat nabhan segera memintas. Zehra hanya diam seribu bahasa. Terasa dengan kata-kata megat nabhan yang begitu tajam.

Dia tahu saat ini dirinya akan dipersalahkan habis-habisan. Tiada guna untuknya berdebat menegakkan kebenaran.

"Mama dah cakap perempuan ni memang jenis keturunan yang tak baik. Keturunan pelacur ! Sebab tu dia tak malu nak curang belakang kamu."

Setitis air mata menitik mengenai pipi zehra. Segala kata-kata cacian puan halijah tak mampu ditelannya.

Pelacur? Hina sangatkah aku ni di mata kalian berdua?

"Tak payah kau nak menangis berlakon depan anak aku. Kau ingat aku nak termakan dengan lakonan kau. Nabhan, bersaksikan mama kamu lepaskan perempuan pelacur ni." Arah puan halijah.

Megat nabhan terpempan. Dipandang wajah puan halijah yang begitu jelas membenci zehra. Kemudian dipandang zehra yang pernah bernaung dalam hatinya.

Mana mungkin dia akan melepaskan zehra. Bertahun dia cuba dapatkan wanita itu. Takkan hanya kerana malam ini dia kena lepaskan wanita yang dia cinta.

Cinta? Cintakah dia pada zehra. Atau hanya sekadar ego semata-mata. Ahhh !! Dia serabut. Lengan zehra direntap mengikut langkahnya menuju ke atas.

"Nabhan takkan ceraikan zehra ma.. Fullstop !"

Pintu bilik ditendang dan tubuh zehra ditolak masuk ke dalam bilik.

"Sial ! Kenapa kau ni bodoh sangat. Kau nak aku ceraikan kau kan sebab tu kau buat perangai murah macam ni. Kau cakap dengan aku berapa jantan tu bayar kau. Sampaikan kau sanggup membelakangkan aku sebagai suami kau. Cakap !" Tengking megat nabhan. Nafasnya turun naik menahan amarah yang kian memuncak.

Zehra hanya diam. Dia tidak berdaya untuk bersuara walaupun hanya untuk membela diri.

"Kau bisu ke pekak. Kau diam sebab semuanya betul kan. Sebab tu kau dah tak nak layan aku sekarang. Sebab kau dah 'menyedap' kat luar sana. Puas sangat ke jantan tu layan kau? Puas ?!!"

Panggg !!!

Tanpa sedar zehra telah menampar pipi megat nabhan. Megat nabhan memang dah melampau ! Hatinya terlalu sakit dengan kata hinaan megat nabhan sampaikan dia tidak sedar tindakannya itu akan menambah bara dalam api kemarahan megat nabhan.

"Aku ada harga diri megat. Kau jangan hina aku sesuka hati."

"Kurang ajar !!"

Megat nabhan terus menolak zehra sehingga terlentang ke katil. Ditampar pipi zehra berkali-kali. Pedih dan sakit dirasakan zehra saat itu. Tidak cukup dengan tamparan megat nabhan merentap pulak tudung dan baju yang dipakai zehra sehingga menampakkan bra sahaja.

Sungguh lelaki itu sudah kerasukkan. Kerasukkan untuk menjamah tubuh isterinya.

"Malam ni aku akan buktikan 'batang' siapa lagi sedap. Dan aku yakin lepas ni kau takkan berani lagi curang belakang aku." Kata megat nabhan. Kain dan panties zehra dibuka. Seterusnya boxer yang masih tersarung di tubuhnya dilurut turun.

Dengan paksaan dibuka luas kedua belah kaki zehra. Tidak dihirau rayuan isterinya yang meminta untuk dilepaskan.

"Arghhhh !!! " Zehra menjerit sakit. Megat nabhan menujah kasar. Daerah kewanitaan zehra pedih tidak terkata.

Zehra mengetap mulutnya rapat. Tidak mampu untuk menjerit. Dia sakit , dia terluka. Hanya dengusan nafas megat nabhan yang kedengaran. Rambut zehra dicengkamnya kuat bersama tujahan yang kian kasar.

Nafas megat nabhan semakin kuat. Desahannya sesekali terbit menikmati 'permainan' kasar itu. Suka benar dia melihat wajah zehra yang memerah menahan sakit. Dia tersenyum sinis. Pompaannya diteruskan. Peluh kian membasahi dahi dan tubuhnya yang tidak berbaju.

Tidak lama selepas itu megat nabhan mendesah panjang. Dia puas ! Puas dapat menakluki tubuh zehra malam ini. Ditarik kelakiannya keluar dan dia terus berjalan meninggalkan zehra yang terbaring menangis di atas katil. Langsung tidak dipandang wajah zehra ketika itu.

Benar ! Dia melayan zehra tidak ubah seperti pelacur.


















Please vote and comment

Tq

❤❤❤

ZEHRA WIDURI ✔Where stories live. Discover now