"Ten chlapec už je dávno pryč. Ztratil se hromady let zpátky."
"Tak mě nech ho znovu najít."
Aneb příběh o odhalení nového, roky již nemyslitelného pouta, které obnoví dějiny.
Ovšem...
Za jakou cenu?
/\†/\
Vítejte u mého dalšího příběhu!
Nyní u Stray Kids fanfikce, která má však podobnost spíše pouze ve jménech a vzhledu postav. Charakteristiky členů jsem si dle svého uvážení vytvořila nové, inside joků zde taky moc nenajdete, opravdu jsem jich moc nezakoponovala. Co tím chci říct? Že si to můžete přečíst, i když Stray Kids vůbec neznáte!
(Přinejmenším to byl můj účel.)Příběh je tedy, abych to blíže specifikovala, zařazen v mém smyšleném světě, který je inspirován historickou Koreou (i když ne nějak echt moc, ale nějaká ta podobnost by tam snad být mohla). Jejími hlavními postavami jsou členi k-pop skupiny Stray Kids, což se však v příběhu moc nepromítá, protože jsem si jména a tváře těchto osob vypůjčila kvůli lenosti a navíc mě zajímalo, jaké je to psát fanfikci (a je to poměrně cringe, obzvlášť když si uvědomíte, že to, co píšete, je fanfikce a ne kompletně váš příběh, jako jste byli doposud zvyklí xd).
/\†/\
Omlouvám se, jestli vám bude připadat, že příběh pomalu utíká, ale já raději děj rozvíjím klidnějším tempem s menšími zápletkami mezi tím, abych zvládla odkrýt charakter a minulost všech postav. Obzvláště s osmi hlavními postavami je to dost složité, takže mějte, prosím, pochopení, že se snažím udělat příběh co nejzajímavější a zároveň nejpoutavější ohledně toho, co se vztahu k postavám týče. Nevím totiž jak vy, ale třeba já mám raději, když jsou postavy popsány tak, že mi přijde, jako kdybych se s nimi znala již dlouho, byť jsem je doslova potkala teprve několik hodin nazpátek.
Doufám ale, že i přes mé zdlouhavé psaní (za které mě má učitelka češtiny neustále kárá) se vám bude tento příběh líbit a budete z něj nadšení jako já.
/\†/\
A s čím vším zde tedy můžete počítat?
† historie †
(najdete tu několik věcí, které jsem se snažila dohledat, aby byly co nejpřesnější tomu, jak to dříve vážně bylo, ale jsou to spíše okrajové informace, díky kterým jsem chtěla udělat tento svět o něco reálnější)
† fantazie †
(samozřejmě je to pořád fikce, obzvláště moje vlastní fikce vytvořená mou vlastní představivostí, takže ne všechno je historicky úplně přesné)
† zbraně †
a kde bychom to byli, kdyby tu nebyla i nějaká ta
† temná minulost †
a jako třešničku na dortu tu naleznete i
† mé vlastní ilustrace †
(hodně jich ale ještě dodám zpětně, protože jsem momentálně u moře, takže je nemám po ruce, ale jakmile je někam přidám, dám vám vědět na mém message boardu)
/\†/\
Ještě rychlé info ke coveru, protože jsem ho kvůli jedné naprosto úžasné osůbce změnila.
To, co vidíte nahoře, je starý cover, který jsem vytvořila sama.
A to, co vidíte při náhledu do příběhu i níže už je cover nový, který mi během jedné Secret Santa akce nadělil můj úžasný Santa, kterého jsem však ale označila i dále v příběhu a nechci ho zaspamovat upozorněními.Prosím, oceňte ten nynější cover, protože ten člověk je z Německa a dostal zrovna mě, jedinou Češku v celé akci, a vytvořil cover právě pro moji českou knížku. Dokonce si prý zkusil i pár prvních kapitol přeložit, aby to sedělo co nejlépe.
Jednoduše... Jsem stále dojatá, unešená a beze slov.
/\†/\
Průměrný počet slov na kapitolu je
† 1.500 - 2.000 †
Pokud tedy kapitola přesáhne 2.500 slov, dám vám před ni varování, abyste věděli, že bude delší (;
(A že jich tam pár bude a ne zrovna o trochu delších.)Naopak zase na konci kapitol můžete najít nějaké aktuální zprávy ode mě. Takže pokud je tam najdete, možná si je raději přečtěte, můžu vám tam třeba říkat o tom, jak budu zveřejňovat kapitoly nadále.
/\†/\
Jako vždy bych vás ráda vyzvala ke psaní komentářů. Ráda si je čtu a snad ještě raději na ně odpovídám (:
Navíc mi dodávají chuť dále psát. Každý komentář mě povzbudí k pokračování v tomto koníčku, kterému se již léta věnuji./\†/\
Poslední věc, se kterou vás zde chci obeznámit, je vydávání kapitol. Na začátek vám během dnešního dne vydám dvě nebo tři, začínaje příštím týdnem ale budu vydávat každé pondělí, středu a neděli. Konkrétní čas vám slibovat nebudu, ale jakmile odbije půlnoc a nová kapitola nikde nebude, máte právo mě začít spamovat žádostmi na její zveřejnění.
Samozřejmě jsou ale prázdniny. Až začne školní rok, dost možná se ještě tento rozvrh změní. Na následující měsíc však můžete počítat s tímhle.
Napsala jsem příběh, který jsem vydala najednou, což jsem plánovala i s tímhle, jenže já vám slibovala, že tohle vyjde do konce července a dnes je 1. srpna 2022, což znamená, že jsem již pár hodin ve skluzu a kapitoly na konci mi stále scházejí.
Samozřejmě bych vám tu teď mohla sepsat slohovku o tom, jaké byly mé původní plány atd atd, ale to vám jako obvykle napíšu až na konci do kapitoly, kde většinou mluvím o tom, odkud vzešly mé nápady apod.
/\†/\
Tak se pohodlně usaďte a... jdeme na to!
Přeji hezké čtení a hodně zábavy!
†
★ Paní noci ★
†
ČTEŠ
Ohněm proti ohni
FantasySeo Changbin si žil poklidný život jako každý jiný, kdo se pohyboval na území tohoto království. Avšak jednoho večera mu do již tak dosti hrbolaté cesty vstoupí záhadná osoba a on se dozvídá, že jeho životní sen není pouze minulostí... Je realitou. ...