27.rész

522 22 4
                                    

{- Tudod milyen szar. Próbálok mindent tökéletesen csinálni, hogy elfogadjanak és elismerjék, hogy igen is tökéletesen végzem a munkám és nem csak holmi egy éjszakás kalandból kerültem ide. - könnyezek be a mondandóm végére, majd felállok és ott hagyom.

Nem láthatja, hogy megtörtem }

Július 31. Péntek

Ne hiszem el, hogy késik. Hát mit mondtam neki? Másfél órával előtte jöjjön ide.

Negyed óra van az edzés kezdetéig.

Mindneki tiszta feszült. Csapatfőnök a helyén, szerelők haptákban állnak az autót mellett. Latifi már rég felöltözött ezzel felkészülve az előtte álló egy órára. Erre a mi pilótánkra várunk. Szerintem direkt csinálja. De ezzel nem velem csesz ki, hanem saját magával. Idegességemben már rágom a körmöm és járkálok fel és alá.
Elég érthető voltam amikor vele beszéltem. Elmondtam mindent ami a mai napra kell. Betartja? Nem. Én süllyedek el a szégyenbe helyette is. Claire folyamatosan engem néz. Biztos engem hibáztat. Ki mást. Jaj ne. Most megindul felém. Csak ne egyen meg, csak ne egyen meg.

- Szia Sztef. - szólít meg.

- Szia. - köszönök alig hallhatóan.

- Azt ugye tudod, hogy - ránéz a karórájára - tizenkét perc van kezdésig és George sehol sincs.

- Én is látom - forgolódok össze-vissza hátha kiszúrom közeledő alakját. - Pedig tisztán és érthetően elmondtam neki.

- Nem úgy látszik. - teszi karba a kezét. Kezdődik.

- Figyelj Claire. A fiúk a bizonyítékom rá, hogy tegnap beszéltem vele. Az nem az én hibám, hogy nem tartja be. Az már nem az én reszortom, hogy rugdossam ki az ágyból és vonszoljam el a pályára.

- Igazad van - húzza össze a szemét és láthatóan törte valamin a fejét - Kibővítjük a munkaköröd. Ahogy elnézem ezt muszájból kell csak. - mit kell? - Ezentúl te figyelsz rá, hogy időben   felkeljen.

- Azt akarod mondani, hogy legyek a pótmamája? Könyörgöm, ha ennyit nem tud megcsinálni...

- Nem nyitok vitát. - majd elnéz a vállam felett. - Ahogy látom. Megérkezett. Beszélgess el a fejével mert ha én teszem annak nem fog örülni. - adja ki a feladatot.

- Rendben. - sóhajtok nagyot majd elindulok az öltözőjébe. Ó, hogy nekem arra a helyre mennyire nem kötnek szép emlékek.
De hogy én ugráljak miatta. Hogy lett egyáltalán pilóta?
A többieket se érdekli? Azt kétlem. Nála mindeki normálisabb. De miért van ennyire szétcsúszva? Kérdések hada amire sose kapok választ.
Kopogás nélkül rontok be a helyiségbe. Épp az aláöltözőjét vette fel. Mindig jókor nyitok be.

- Mit szeretnél? - fordul a tükörhöz és azon keresztül néz rám.

- Komolyan kérdezted, vagy csak költői volt? - dőlök neki háttal a falnak. - Ismered az órát vagy azt is meg kell tanítani?

- Ismerem. - bújik bele a tűzálló overáljába. Ennyire azért nem érünk rá.

- Azt hittem kimaradt az az anyag a suliból. Ja igen. Nem is végezted el.

- Befejeznéd? - emeli fel a hangját. A nyakán felfedeztem egy lila foltot. Mindent értek.

- Jól telt a reggeled?

- A legjobban. - megáll az eszem. Az ágyban hempergés fontosabb volt.

- Hagyod, hogy az a luvnya végett kirúgjanak? - fel se fogtam, hogy hogy szólítottam Carment.

- Kit rúgnak ki? - vág meglepődött fejet. Fel se tűnt neki, hogy hogy szólítottam a barátnőjét.

- Szerinted sokáig csinálhatod ezt? Ezt a nemtörődöm stílust. Hány pilóta engedheti meg magának ezt szerinted? Beleszarsz a munkádba. Késel. Holott tudod, hogy ez a munkád. Ebből élsz.  És szerintem semmi panaszod nem lehet. Szerinted mi lesz ha kitudódik a Paddockban? Azt akarod, hogy kipenderítsenek az előtt míg el nem érted ebben a sportban amit akartál? Egy nő miatt? Ha nem lesz pénzed úgy se kellesz neki. Nem veszed észre. Kapd össze magad. Magadnak csinálod a cirkuszt. Ha bosszút akarsz állni rajtam ne azzal tedd, hogy megszeged azokat a dolgokat amiket mondok neked. Én is csak közvetítek. Ha megbocsátasz, 5 perc és kezdés. Mennem kell. - nyitom ki az ajtót és mikor lépnék ki egy hang megszólal mögöttem.

- Sztef! - de rég hallottam az ő szájából. Megállok és hátranézek.  Ő csak áll és a sisakját szorongatja. - Köszönöm, és bocsánatot szeretnék kérni. - jól hallom? Nem hiszem.

- Még is miért?

- Hogy ezt elmondtad és igazad van. Saját magam alatt vágom a fát. Sajnálom ahogy viselkedtem. Nem rajtad kellett volna levezetnem a haragom.

- Hát nem. - adok neki igazat. Felveszi a sisakját és ő is megindul kifelé. Maga mögött becsukja az ajtót.

- Na menjünk. - a vállam át akarta karolni de elléptem tőle. Nem vagyunk mi olyan viszonyban. Rám kapta a fejét mintha nem tudom mit követtem volna el. Szemeiből csalódottságot tudtam leszűrni. Most jött rá igazából, hogy mit tett.

De ezt tudta azon az éjszakán is.

𝑩𝑨𝑪𝑲 𝒕𝒐 𝒀𝑶𝑼 {𝔽𝕠𝕣𝕞𝕦𝕝𝕒 𝕗𝕒𝕟𝕗𝕚𝕔𝕥𝕚𝕠𝕟} Where stories live. Discover now