43.rész

565 19 10
                                    

{Felém fordul és elkezdett közeledni, szépen lassan szüntette meg a köztünk lévő távolságot és ajkát az enyémre tapasztotta. Nem kellett félteni, egyből viszonoztam a csókot.
Kezeim a mellkasára simítottam míg ő egy kósza tincset tűrt a fülem mögé.
Nem akartam megszakítani a pillanatot.
Vágytam a csókjára.
Többet akartam
Őt akartam...}

Élünk. Elhiszitek ezt? Nem okoztam forgalmi dugót, sem semmilyen közúti balesetet. Máris jól indul a nap.
Amint épségben leparkoltam az autót, kiszálltunk és a barátaink felé vettük az irányt akik már itt ott kiterülve vártak ránk.
Ahogy végignéztem a parkolón, elég szép kis tömegek gyűltek össze. Mitagadás. Nem mindennapi, hogy a híres pilóták ilyenre vetemednek.

- Sziasztok. - köszönt először George, én pedig csak intettem.

- Gyors menet meg volt? - érdeklődik maga módján Lando. Tőlem kapott egy gyilkos pillantást míg Seb jól tarkón csapta.

- Pofád lapos, Norris. - morogta az orra alatt Russell, miközben átsétált Dany mellé aki valamin nagyon ügyködött. Én inkább meg se szólaltam csak csendben visszahúzódtam és onnan figyeltem az eseményeket.

- Jól vagy? - áll mellém Vettel

- Persze csak... Csak néha sok Lando.

- Látszik, hogy még gyerek. - kanyarodik mosolyra a szája. - Ne érezd rosszul magad. Néha elejt egy ilyen beszólást és büszke magára. Mondja ezt az akinek soha nem volt dolga nővel.

- Ez csúnya volt. - nevetem el magam.

- De igaz. - rántja meg a vállát - Na gyere. Ne szomorkodj. Mindjárt kezdődik a műsor.

- Na gyerekek. - csapja össze a két kezét Daniel. - Kitaláltam, hogy mit táncoljatok. YMCA! - kezdi el énekelni. - Hogy tudjátok, hogy hogy kell táncolni, én a kamera mögött fogom mutatni. Profi vagyok benne. Nem először táncolom. - húzza ki magát diadalittasan.

- El ne szállj magadtól. - töri le a szarvát Albon.

- Ezt meg se hallottam. - húzza fel az orrát Dany. - Na álljatok be csibéim. - heseget a kezével és közben tereli a fiúkat. - George, Alex ti álljatok hátra mert amúgy is hegyomlások vagytok. Charles te gyere ide. Lando! Ne bújj el Louis mögé! Jössz ide szépen! - emeli fel a hangját az ausztrál. - Tökéletes. Valaki rácsatlakozott már a hangfalra? - néz végig rajtunk. Carlos felelmeli a telóját, hogy a zene már kész. - Hát akkor mehet. Seb! Videózol?

- Rajtam ne múljon. - indítja el a felvételt.

- Hát akkor, menjen! - üvölti el magát Dan majd belekezd a jól ismert mozdulatokba.

It's fun to stay at the YMCA

- Milyen "C" betű az Alex! Kapkodd magad!

They have everything for you men to enjoy
You can hang out with all the boys

- Lépj oldlara, hullámzik a kéz, taps a végén. Ne már fiúk! Itt mutatom. Pörgősebben
[...]
- Na utolsó lépések, bírjátok ki. George hova futsz!? - a fejem egyből felé kapom aki egyenesen hozzám tartott. Megragadta a kezem és odavezetett a fiúk közé és elkezdett velem táncolni ami teljesen eltért az eddigitől. Össze vissza pörgetett, forgatott míg a többiek lelkesen mutogatták a betűket.

- Monacóban elviszlek randizni. - jelenti ki két forgás között.

- Hogy mi? - azt hittem rosszul hallok.

- Jól értetted. Szeretnélek elvinni. - mondja félig fulladozva, hiszen eléggé kimeríthető lehetett a tánc. Főleg a Ricciardo féle...

- Címlapsztori.

𝑩𝑨𝑪𝑲 𝒕𝒐 𝒀𝑶𝑼 {𝔽𝕠𝕣𝕞𝕦𝕝𝕒 𝕗𝕒𝕟𝕗𝕚𝕔𝕥𝕚𝕠𝕟} Where stories live. Discover now