{- Szeretlek. – magam sem értem, hogy mondhattam ki. De ha ez az igazság.
- Én is – hajol oda egy szenvedélyes csókra.}- Callum? – kapjuk az ajtóhoz a tekintetünk, ahol egy körülbelül velem egymaga hosszú egyenes szőke hajú nő állt.
- Anya. – szól vissza neki majd hozzám fordul. – Gyere. – kulcsoljuk össze a kezünket majd oda sétálunk a házukhoz.
- Jónapot! – köszönök udvariasan – Stefánia Dalmady.
- Liliana Ilott. – majd küld egy kérdő pillantást a fiához. – De téged megölelgetlek. Olyan rég láttalak. – vonja szoros ölelésbe a britet.
- Anya, ő a barátnőm. Kicsit megkésve de csak el tudtam mondani. – nevet fel.
- Végre benőtt a fejed lágya és találtál magadnak egy gyönyörű lányt. Gyere kincsem – fogja meg a csuklóm egy húz befelé. Számát összeszorítva próbálok meg felszisszenni a fájó kezem végett. – Majd ő bepakol, addig beszélgessünk. – Valami meseszép házuk volt. Modern és letisztult. Falakon és polcokon tele trófeákkal és családi képekkel. – Ide ülj le. – húz ki nekem egy széket a konyhaasztalnál. – illedelmesen megköszöntem. - Mit kérsz? Kávé, víz, tea?
- Egy tea jól esne köszönöm. – míg Liliana felrakta a vizet forrni én addig csak csendben bámultam magam elé.
- Nem kell szégyenlősnek lenned. Nem eszek embert. Csak nyugodtan. És mesélj, hogy ismerkedtetek meg.
- Egy barátnőmmel kilátogattunk a Hungaroringre és tulajdonképpen ott. Egy jóbarátom ott ismertem meg és...
- Szavad ne feledd. Forr a víz. Mrs. Ilott levette a forró vizet és beleöntötte a két bögrébe. Megfogta őket és az egyiket lerakta elém. – Hallgatlak.
- Ott megismertem egy embert, akit ma már nagyon jó barátomnak mondhatok. Ő ismerte Callum-ot és bemuatatott neki. Megkért, hogy vezessen körbe Pesten mert kíváncsi. Utólag elmondta, hogy nem a város érdekelte. – pirulok el a végére.
- A fiam küzd azért, amit el akar érni ezt ne felejtsd el.
- Nem fogom. – terült ki egy nagy mosoly az arcomra.
꧁꧂
- Hogy érzed magad? – feküdt be mellém Callum az ágyba.- Történtekhez képest egész jól. – piszkálom a kezem. – Hatalmas teher esett le a szívemről ezzel.
- Őszintén megértem. – simítja kezét az enyémre. – De hidd jobb lesz ez így. Idővel meg majd meglátod, hogy mit hoz a sors.
- Ennél mar csak jobb lehet. – kúszok közelebb hozzá és a fejem a mellkasára hajtom majd szépen lassan elnyomott az álom.
꧁꧂
A napok csak követték egymást. Callum anyukájával nagyom jó kapcsolatot ápoltam. Hamar megkedveltük egymást és egész bizalmi kapcsolat alakult ki köztünk. A brit barátommal szinte elválaszthatatlanok voltunk. Mindenhova együtt mentünk. Meg mutatta a várost a közeli parkokat, hogy hova járt iskolába. Esténként csapatunk egy filmezős, eszegetős bulit. Meglepetésemre Liliana mindig előállt egy kis dugi piával. „Csak fokozzuk a hangulatot „ha a szavaival szeretnék élni. Ami az állást illeti. Felvettem a kapcsolatot a Williams-el. Már azt hitték, hogy eltűntem és sose fogom őket keresni. Megnyugtattam őket, hogy egy kis idő kellett. De természetesen megkaptam a munkát. Ami kicsit meglepett, hogy szerelőnek csak nagyon komoly esetben kell beugranom. Ha kiesik egy ember stb. Főállásban Russell mellett fogok dolgozni. Hurrá. Itt jönne az rész, hogy majd kicsattanok. De azért örömmel töltött el, hogy a közelében lehetek. Meg akarom mutatni, hogy nem olyan vagyok, mint aminek megismert. Ismerje meg igazán a másik énem.
Hogy mit csinálok most. Könnyeimmel küszködve búcsúzok Callumtol a reptéren. Ugyan is irány Franciaország, ahol vár rám Louis. Nem akartam itt hagyni a barátomat, de tudni kell elengedni mert nem lóghatunk mindig egymás nyakán. Ez hosszútávon nem egészséges egy kapcsolatban. Hosszabb monológ es csókok után elköszöntem es az utam a repülőre vezetett.