{Átfordultam a bal oldalamra és a takarót begyűrtem a fejem alá és lehunyva a szemem pihentem. Éreztem, hogy mellettem az ágy besüpped és egy kar fonódik körém és húz magához. Hasát átkaroltam és a mellkasára hajtottam a fejem majd el is aludtam.}
Augusztus 17. |Hétfő|
- Mi a terv? - ülök fel a konyhában lévő bárpultra.
- Városnézés. - mondja Daniel. - Én leszek az idegenvezető. - húzza ki büszkén magát.
- Akkor nem jutunk messzire. - lép elő George.
- Meg se hallottam. - emeli fel a mutató ujját Ricciardo. - Apropó. Beszélhetnénk? - Russell egy nagy sóhaj kiséretében fejével a hátsó kert felé biccent majd az ausztrál társaságában elhagyják a házat.
- Csak nem fújtja vízbe. - von vállat Mick majd belapátol egy adag müzlit. Kínosan mosolyogva reagálom le az előbbi kijelentését és aprókat araszolva hátrafele próbálok kukucskálni, hogy mi töerténik a két fiú között. Nem láttam semmit és talán annyira feltűnőnek se kellene lennem. Inkább elengedtem ezt az egészet és elővettem a telefonom, hogy megnézzem, hogy a különböző helyek mennyire vannak messze tőlünk. Nem tagadom, hogy kívülről fújom a látványosságokat. Egyszerűen szerelmes vagyok ebbe az országba.
- Hol kezdjük a napot? - intézem a fiúknak a kérdést.
- Casino-t mindenképp látni akarom. - jelenti ki Mick.
- Aztán a végén két kézzel nem tudunk kirángatni onnan. - viccelődik Alex. - Leregadsz a cseresznyés autómatánál.
- Hogy minél? - értetlenkedek.
- Tudjátok mikor három cseresznyéne kell lenni és sok pénzt nyersz. Legalább is a legendák szerint.
- Nem vagyok szerencsejáték függő. - szögezi le a német. - Be se szeretnék menni csak kívülről látnám.
- Most úgy beszéltek mint akik sose jártak Monte-Carloban. - jelentem ki a puszta igazságot. Minden évben ellátogatnak ebbe az országba és úgy beszélnek róla mintha most lennének itt először.
- Sok helyet nem láttam. - mondja Lando. - Személy szerint én a hotel és pálya között ingáztam, mire Schumi helyeslően bólogat, hogy ő is.
- Louis-val mi van? - keresem a svájci barátom.
- Alszik. Mint akit kiütöttek. - lassan nem árt ha felkel mert ha a két jómadár befejezte a beszélgetést el kéne indulnunk. Mindegy. Alex felkel a székről és elindult felébreszteni. Ugyan arra gomdolt amire én. Hangos nevetésre kapom fel a fejem és a kert irányából Daniel és George egymást átkarolva jöttek be közben meg hevsen beszélgettek valamin amit bizonyára csak ők értettek. Jó őket újra így látni és legalabb nincs a levegőben feszültség. Russell-re nézek aki elejt egy félmosolyt ezzel nyugtatva, hogy minden rendben van.
- Indulhatunk? - érdeklődik Dany.
- Felőlem igen. - kapom fel a táskám és még egy nagyot kortyoltam a poharamban lévő vízből. Többiek is már készenlétben álltak immáron kiegészülve Louis-val aki elég hamar össze tudta szedni magát. Ránéztem és meg nem tudtam volna állapítani, hogy körülbelül öt perce kelt. Hogy csinálja?
- Jól van Csibéim akkor a Casinonál kezdünk. - Mick szeme azonnal felcsillant ugyan is nemrég mondta, hogy neki az a szíve vágya, hogy azt lássa. Ahogy ideérkeztünk azzal az ülésrendel szálltunk be az autóinkba, pontosabban Danielébe és indultunk meg az első helyszínre. George mellettem rutinosan vette a kanyarokat.