{- Na menjünk. - a vállam át akarta karolni de elléptem tőle. Nem vagyunk mi olyan viszonyban. Rám kapta a fejét mintha nem tudom mit követtem volna el. Szemeiből csalódottságot tudtam leszűrni. Most jött rá igazából, hogy mit tett.
De ezt tudta azon az éjszakán is.}Max Verstappen nyerte az első szabadedzést. Mögötte Hamilton és Stroll.
George csak a tizenhetedik helyet tudta behúzni 1:29-es idővel. Mindössze 23 kört tett meg a pályán.
A másodikon próbálunk jobb köröket autózni. Javítanunk kell az időn.
Míg én a részidőket nézegettem a monitoron Russell a Williamsel begurult a saját bokszába.
Bizonyára nem örül az eredménynek, de nem vele van a baj. Be kell vallanunk, hogy az idei autónk nem egy középmezőnybe való. Törekszünk jövőre minél jobbat összerakni.
Minek is tervezek én előre? Az se biztos, hogy maradok.George komótosan kiszáll az autóból és odasétál mellém és szintén vizslatni kezdi az adatokat.
- Valami javaslat? - töri meg a közénk telepedő csendet.
- Javítanod kell legalább egy másodpercet. - veszem el a törölközöjét amit előre kikészítettem és átdobom a vállán. - Fél óra múlva interjú. Ott várlak. Ne késs el. - küldök felé pár szúrós pillantást majd elmentem.
Kell egy kávé. Zombinak érzem magam. Ez az ember mellett 5 évet öregszem percenként...꧁꧂
Kikértem a kávém és felültem a pult előtt álló bárszékre. Ez kellett nekem. Kortyolok bele a forró italba. Esküszöm kávé mániás lettem. Hallom, hogy mellettem húzzák ki a széket, oldalra nézek és realizálom, hogy George személyi edzője az.
- Egy kávét kérnék én is, köszönöm - int a pultosnak aki hevesen el is kezdi készíteni. - Szia. - fordítja felém a fejét.
- Szia. - kavargatom a kanalat a csészében.
- Elég hangos zajok szűrődtek ki az öltözőből. Minden oké? - ennyire hallható volt? Bizonyára látta az ijedt fejemet majd folytatta - Csak én hallottam nyugi. Mentem volna hozzá bemelegíteni csak nem maradt idő.
- Értem. - nyugtázom a mondatát. Minden a legnagyobb rendben. De ne haragudj. Interjúk leszenk és sietek. - húzom le a maradék egy kortyot és a pulcsimat felkapva sietek át az interjúkat helyet adó helyiségbe.
Remélem nem kérdeznek olyat amit nem kéne. Leadtam a listát, hogy mit szabad és mit nem. Ha lesz bennük annyi akkor betartják. Bár ez rájuk nem szokott jellemző lenni.
4 pilóta elhelyezkedett egymástól egyenlő távolságra. Személy szerint Geroge, Kevin, Romain és Sebastian Midnenki előtt egy-egy mikrofon. A riporterek első sorban a németet kérdezték, hogy miért maradt idő nélkül. Ügyesen kitért a válasz adás alól. Bizonyára a férfi aki kérdezgette nagyon meg akarta tudni az autó hibájának okát. Mit várt? Hogy majd Vettel tálcán kínálja? Szánalmas.
Szépen lassan végig mentek az embereken, így hát a brit maradt a végére. Testem megfeszült az idegességtől. Ha rám is terelődik a kérdés, ami egyértelmű, nem mutathatom ki, hogy félek.- "George, bizonyára már mindenki értesült arról, hogy új mangered van. - itt összekapcsolódott a tekintetünk majd ő vissza nézett a férfira. - Elég sok helyen olvashattunk róla, hogy hogy került be ebbe a közekbe. Személyes véleményem szerint nem valami tisztességesen. Szerinted ez normális, hogy minden jött mentet ellát munkával az F1?"
- Ki beszél itt jött mentről? - kérdezi nyugodt hangon.
- "Hát Stefánia. Az egész internet a ti képeitekkel van tele, hogy csókolóztok a paddockban. Tudomásom szerint egy pilóta barátnő se kapott meg ilyen nívós állást. "
- Mire akar kilyukadni? - kezdett ideges lenni.
- "Arra, hogy ebben a kiemelkedő sportban nem szokás egy kalandos embereket felvenni. Ide tanult szakemberek szükségesek akik száz százalékosan elvégzik a munkát amit a főnök ki ad nekik, ezzel a pilóta érdekeit szolgálva"
- Kezdjük szerintem az elejéről. - hajol előre és maga előtt összekulcsolja az ujjait. - A cikkek már rég le vannak szedve. Szóval már nem megtekinthető. Az, hogy magának miért van meg a kép az egyéni állapot. Ha ön erre gerjed ha csókolózó pilótákról tart képeket akkor egészségére. Azon a képen nem kivehető, hogy kivel vagyok mivel a lány takarásban van. Mint tudják, miért is ne tudnák hiszen a magánéletem fontosabb lassan mint a karrierem. Mindegy is. Van barátnőm. 2 hónapja. Azért mert voltak akik benézték. Azzal én nem tudok mit kezdeni. Nem tehetek róla, hogy a barátnőm és a managerem is barna hajú. Mert kb ennyi kivehető. És, hogy helyére tegyük a dolgokat. Stefániát ismerem egy ideje. - második hazugság, gondolom magamban - Hamisak azok a vádak miszerint nem való ebbe a világba. Éveket tanult, hogy bekerüljön ide. - jah csak nem ezen a szakon... - Elérte az álmát. Felvettük. A többi nem az ön dolguk. És a következő dolgot biztos forrásból mondom. Nem volt és nem is lesz köztünk semmi. - néz végig egyenesen a szemembe - Ha befejezték a magánéletemben való vájkálást mennék mert szabadedzés lesz. Köszönöm. - áll fel és kisétál a hátsó kijáraton.
Mintha egy kést forgattak volna meg a szívembe.
Pedig legbelül tudtam, hogy igaza van