30.rész

532 21 0
                                    

{- Albonoooo! - kiállt fel Norris. - Dehogy zavarsz. - Invitálta be. Gyere játszunk. - telepedtek le a tévé élé és valamilyen videojátékot elindítottak. - Ez még nem lefutott kör. - küld szúrós pillantásokat felém majd hatalmas mosolyra húzza a száját. Visszafordult és a thai kezébe nyomott egy konzolt és belemerültek a játékba.
°
Bolond ez a társaság én azt mondom.}


Augusztus 1. Szombat

Azt a kurva! Pattan ki a szemem. Kezembe veszem a telefonom és megnézem az időt. Kilenc óra. Baszki késésben vagyok. Gyorsan felpattanok az ágyról de a takaró összeakadt a lábfejem körül és dobtam egy hasast lefelé. Jól indul a reggel. Nagy lendülettel rohamoztam meg a fürdőszobát. Hol van a fogkefém? Ezt nem hiszem el. Mit keres a földön? Jah persze Lando. Szét szedte tegnap a fürdőt. Is. Nem értettem az okát de Alex hidegvíz alá dugta. Engedjük el szerintem. A számból lógott ki a fogkefe mikor kopogtak. Te meg ki a rák vagy. Tiszta vizesen - mivel sikerült összefröcskölni magam - és egy szál köntösben csoszogok oda az ajtóhoz amit ki is nyitok. Te itt?

- Áh, szia George. - ég az arcom mint a rohadt élet.

- Azt tudod... - támaszkodik meg az ajtófélfánál - 20 perc múlva a pályán kell lenni. - mér végig.

- Adj 5 percet. - csapom be az ajtót.


꧁꧂

Már az autóban ültünk és onnan kémleltem a tájat. Azt kell, hogy mondjam Northamptonshire elég letisztult város. Néhol nekem kicsit sivár de nyugodtan el tudnék itt élni. De amúgy tényleg. Nem ártana letelepednem egy országban. Liz ha összeköltözik Charles-al akkor fixen Monacóba mennek. Callum egy barátjával él Maranello-ban, Olaszországban. Meg kéne találni az aranyközéputat. Az se biztos, hogy még össze akar költözni. Megint én agyalok előre.

- Sztef! - szólal fel hangosan George. - Itt vagy?

- Persze. - rázom meg a fejem ezzel elhessegetve a gondolatokat.

- Kicsit elkalandoztál. - húzza félmosolyra a száját. - Ezt csak akkor csinálod, ha nagyon őrlődsz valamin. - ennyire kiismert?

- Nincs semmi, menjünk. - szállok ki a járműből. - Ezt nem hiszem el. - csattanok fel.

- Mi az? - áll mellém nyakában a belépőkártyával.

- Nincs itt a kártyám.

- Megoldjuk, gyere. - fogja meg a kezem és maga után vezet. Megálltunk a kapunál majd a fiú váltott pár szót az őrrel majd a következő pillanatban már bent vagyunk. Gyorsan kapcsolva kikapom a kezem az övé közül. - Bocs. - csak ennyit tudott kinyögni. Nem hiányzik szerintem neki se még egy olyan cirkusz ami előtte. Sőt még az sem csendesedett el. - Már vártalak reggel. - néz le rám és a vigyort alig lehetett lemosni róla.

- Meg se merj szólalni...


꧁꧂

Már tíz kör óta kint volt a pályán és még mindig nem sikerült javítania. Fölösleges csépelni azokat a gumikat úgy se megyünk így semmire.

" Russell box, box"
Adom le az utasítást csapatrádión, majd néhány perc múlva hallom vissza magam a közvetítésben.

Nem kellett sok már be is állt és betolták a boxba. A szerelők szorgosan jöttek és rakták fel a lágy keverékeket. Leszállok a székről és odamegyek az autóhoz és megkocogtatom a sisakját.

- Mit mondtam neked tegnap?

- Nem megy ott a kigyorsítás. - panaszkodik.

- Tegnap ment, nem? Hát akkor meg. Kaptál friss gumikat. Melegítsd be aztán hajrá. Jó leszel, csak bízz magadban. - hajtom le a sisakrostélyát.
Pár kör megtétele után megindult egy gyorskörre. A szemem rátapadt a közvetítést mutató monitorra és folyamatosan a sarokban lévő számlálót néztem.

" Figyelj Kevinre, lehúzódik"

Gondosan kikerülte és rátért a mumus részre. Belső ív, tökéletes, egyenes. Jó. Feszülök meg a helyemen. Eddig jó időt autózik.

Utolsó kanyar. Ráfordul a célegyenesre.
Ééés....

1:27,738

Javított! Ugrok fel örömömben, de velem együtt az egész csapat.

'Milyen lett?' - kérdezte Geroge
"Bementél 1:28 alá. Tizenhatodik hely."
' Whohooo! ' - jön a kiálltás a túloldalról- ' Időmérőre megnyomjuk srácok'

Meg...

𝑩𝑨𝑪𝑲 𝒕𝒐 𝒀𝑶𝑼 {𝔽𝕠𝕣𝕞𝕦𝕝𝕒 𝕗𝕒𝕟𝕗𝕚𝕔𝕥𝕚𝕠𝕟} Where stories live. Discover now