13.

368 26 5
                                    

(Eriko pozicija)

Su Bryan, Mike ir Toniu buvome toje pačioje aikštelėje kur ir paskutinį kartą. Alus padėjo atsigauti nuo įtemtos dienos namuose, kur tarp manęs ir mamos vyksta pykčių bangos, dėl mano nebuvimo namuose.

Gavus skambutį iš Izos nustebau. Paprastai ji visad pasikviečia mane pas ją į namus, bet šis kartas buvo kažkuom kitoks nei visi. Jausmas toks, kad girdėjau ją bet lyg ir ne ją.

- Erikai? - Tonio balsas mane prižadino iš apmąstymų. - Girdi?

- Ką sakei?

- Klausiau su kuo kalbėjai ir kas atvažiuos. - Ties šiais žodžiais Bryan ir Mike žvilgsniai susmigo į mane, ir jie prašė kuo greitesnio atsakymo.

- Atvažiuos Alina ir Izabelė.

Mike veide matėsi kylanti šypsena.

- Kas ta Izabelė? - Jo ketinimai buvo aiškūs iš jo balso tono.

Mano lūpos susitiko su alaus skardine ir atsigėres jo bandžiau pasimėgauti tuo, bet Mike zyziantis balsas neleido prašinėdamas, kad parodyčiau Izabelės nuotrauka. Noriu kuo greičiau, kad jis paliktų mano galvą ramybėje todėl nuėjes į Izos instagrama parodžiau pirmą pasitaikiusia nuotrauką.

- O ji karšta. - Tonio balsas pasigirdo iš šono kai visi trys susmigo į mano telefono ekraną apžiūrėdami ją.

- Tikriausiai bus nesunku ją pasikabinti ant savo pavadėlio. - Mike juokas pasigirdo. - Jeigu ji būtų mano mokykloj, būtų pirmas mano taikinys. Kodėl tu Bryan nepadidini savo sąrašo dar viena mergina su ja?

Bryan žvilgsnis parodė, kad šis pokalbis jo nedomina. Bet jo veide atsirado greitai šypsena, nes jis moka keisti savo emocijos akimirksniu.

- Geriausias pasilieku ant galo. - Tai privertė nusijuokti ir mane, bet neilgam.

Visą šią savaitę graužiau save dėl to, kaip pradėjau elgtis su Alina. Neskambinau jai ir nesidomėjau jos būkle ilgą laiką, lyg jos apskritai mano gyvenime net nebūtų. Kas tik rodė visiems, kad aš tikrai pasikeičiau. Bet visad bandau save nuraminti ties tuo, kad su ja praleidau savo visą vaikyste, tarp barbių ir kvailų lėlių namelių, kai tuo tarpu mano klasiokai jau rinkdavosi po mokyklos spardyti kamuolius ir užsirašinėjo į sporto būrelius.

(Alinos pozicija)

- Svarbiausias dalykas kurio nepamiršk tai elgtis normaliai. Nesakau, kad taip nesielgi, bet atsipalaiduok. - Iza veždama mus į aikštele eilinį kartą pravedė man pamoką kaip turėčiau elgtis ten.

- Žinau žinau. - Atsidusau. - Kol esam vienos noriu tau papasakoti dar paskutinį dalyką.

- Klausau? - Žinojau, kad jai viskas yra įdomu, bet bijojau jos reakcijos.

- Tas vaikinas kuris mokosi mūsų mokykloj yra Bryan Evansas. Jis mane du kartus vežė į namus, todėl pamaniau kad turi tai žinoti, kad ir kaip keistai tai skamba. - Rankos buvo šlapios nuo baimės ką ji pasakis.

- Bryan? - Jos reakcija buvo keista. - Tas vaikinas kuris yra su pilkais plaukais ir vaikšto su mažu peiliuku?

- Mhm.

- Na prieš jį aš nieko neturiu? - Atrodo ji padarė pauzę, kad pagalvotų ar jos atsakymas tikrai tinka, ir tada žiūrėjo toliau į kelią. - Kaip tik turim džiaugtis, kad nesusidėjo su tais kurie žinai ką daro kolidoriuose.

Palinksėjau galva pritardama jai, bet labiausiai kas nustebino kaip ji reagavo. Galvojau, kad jos pyktis vėl skleisis per visus kraštus, bet ji reaguoja keistai gerai.

it's  your fault.Where stories live. Discover now