49.

302 22 3
                                    

Mums atsitraukus Bryan švelniai nusišypsojo ir jis stipriai apkabino mano smulkų kūną. Tai buvo pirmas kartais kai Bryan mane apsikabino, pirmas kartas kada pajaučiau su juo tokį artumą ir ryšį. Tai buvo nuostabu.

- Manau mums reiktų grįžti, nes jie tikrai kažko prisigalvos. - Sušnabždėjo man tyliai į ausį.

Ir aš nusijuokiau.

Vos grįžom į svetainę kurioje radom sėdinčius kitus draugus, visų žvilgsniai buvo tiesiai į mus ir mačiau tas jų šypsenas kurios išdavė ką jie dabar galvoja apie mane ir Bryan.

- Grįžot balandėliai? - Pasigirdo Mike balsas kai jis nusišypsojo į mūsų pusę.

Aš atsisėdau ant rudos spalvos sofos ir iškart prie manęs atsisėdo Bryan kas buvo keista, nes negalvojau kad jis iškart rodys savo dėmesį man prie visų.

- Gal pažaiskim kažką? - Pasiūlė Emily.  - Pavyzdžiui never have I ever?

- Kaip jis žaidžiamas? - Paklausė Erikas.

Visi draugiškai nusijuokė. Net aš žinojau kaip žaisti šitą žaidimą.

- Visi užduosim po klausimą, jeigu esi tai dares turi užlenkti pirštą, ir kuris pirmas visus užlenks turės išgerti shotą. - Paaiškino Mike. Erikas palinksėjo galva, ir mes pradėjom žaisti. - Niekada nesu pavoges kažko iš parduotuvės.

Pirštus užlenkė Mike, Erikas ir Emily. Visų žvilgsniai nukrypo ties Emily.

- Ką? Buvau maža ir neturėjau pinigų šokoladui. - Visi nusijuokėm ir tęsėm žaidimą. Toliau turėjo klausti Erikas, Emily, aš, Bryan ir Iza.

- Niekada nesu siuntes savo nuogų nuotraukų kažkam. - Nieks neužlenkė pirštų.

- Niekada nesu įsimylėjas žmogaus kuris nemylėjo manęs. - Pirštus užlenkė visi. Net Bryan, todėl iškarto pajaučiau kaip viduje kilo pavydas tai merginai kurią jis sugebėjo įsimylėti.

Atėjo mano eilė. Vis galvojau kokį klausimą galėčiau užduoti, bet mintyse verdė tik vaikiški ir niekam neįdomus klausimai, todėl bandžiau klausti to ką norėčiau sužinoti iš Bryan.

- Niekada nesu praradęs savo nekaltybės. - Pirštus užlenkė Bryan, Mike, Erikas ir Emily. Aišku kad jis užlenks, ko aš galėjau tikėtis?

Bryan žvilgsnis buvo įsmeigtas į mane kai pamatė, kad neužlenkiau savo piršto.

- Niekada nesu bandęs sukelti pavydo kažkam. - Bryan klausimas nuskambėjo taip lyg buvo skirtas tik man. Pirštus užlenkė Iza, Erikas ir Bryan.

Kai pas Eriką buvo likes vos vienas pirštas, aš buvau užlenkusi vieną savo. Jaučiausi tikra nevykelė ir visiškai neįdomi.

- Niekada nesu suimtas policijos. - Pirštus užlenkė Erikas, Mike ir Bryan.

Žaidimą pralaimėjo Erikas todėl turėjo išgerti vieną shotą kažkokio gėrimo kuris neatrodė skaniai.

- Einu parukyti. - Pranešė Bryan.

- Eisiu kartu. - Pasakiau ir nusekiau vaikiną į kiemą.

Visi stebėjo mus, bet per daug nesureikšmino to, žinau kiek klausimų manęs laukia iš Izos. Tik ir laukiu kol galėsiu jai viską papasakoti.

Išėjom į kiemą, ir oras nebuvo tikrai pats šilčiausias tokiai aprangai kaip mano. Kūnas stipriai suvirpėjo ir Bryan pamatęs mano situacija iškart nusirengė savo švarkelį ir atkišo jį man.

- Imk, bent kažkiek šilčiau bus.

Nesuabėjodama paėmiau ir iškart užsidėjau. Mane iškart pasiekė jo tobulų kvepalų kvapas kuris jam begalo tiko.

it's  your fault.Where stories live. Discover now