44.

303 20 2
                                    

Mano kūnas drebėjo su kiekvienu žingsniu kurį žengiau link Simon mašinos. Ar jis ruošiasi dabar mus nužudyti? Kur jis mus veš?

Lėtais žingsniais priėjom prie Simon mašinos ir įsėdom į vidų, kai tuo tarpu Simon tiesiog stovėjo lauke ir kalbėjo su kažkuo telefonu.

- Alina, aš labai bijau. - Pirmą kartą išgirdau kai Izos balsas drebėjo taip stipriai. - Ką mes darysim? - Jos akyse pradėjo ryškėti besikaupiančios ašaros.

- Nežinau Iza, aš tikrai nežinau. - Suburbėjau.

Švelniai paėmiau jos ranką ir laikiau ją kuo stipriau. Nežinau kodėl, bet ašaros visiškai nepasiekė manęs tą kartą. Buvau šalta, lyg šis įvykis jau būtų įvykes penktą kartą, nors Simon mus pagrobė katik tiesiai prieš mokyklą.

Praėjus penkioms minutėms prie mašinos priėjo dar vienas nematytas vaikinas ir Simon atsisėdo šalia mūsų, o nepažįstamas vaikinas priekį prie vairo.

Mes pajudėjom iš vietos ir aš bandžiau įsiminti kuo geriau kur mus veža, kad galbūt mums pasprukus galėčiau žinoti kelią atgal link miesto.

Simon ranka greit atsidūrė man ant šlaunies ir tai privertė mano kūną sudrebėti iš išgasčio.

- Net iki dabar drebi nuo mano prisilietimų. - Simon nusijuokė pasitenkinančia šypsena.

- Tikrai ne iš malonumo. - Atsakiau ir vaikinas vairuojantis mašina nusijuokė taip dar labiau sunervindamas Simon. Ką reiškia iki dabar? Mes abu niekad nieko panašaus nedarėm, bet aišku vaikinams viskas atrodo visada kitaip.

Kitą likusį laiką važiavom visiškoje tyloje, kurioje girdėjosi tik Izos tylus verkimas kuris pradėjo mane po biškį nervinti. Visad draugystėje ji buvo toji kuri apsimetė drąsia ir protinga, bet sėdėdama mašinoje supratau kad tai buvo tik jos paveikslas ir mes apsikeitėm vietomis vos ji susidėjo su Mike.

Miškai buvo tankūs ir negalėjau jau atpažinti kuria puse man reiktų bėgti iki namų, tai buvo lyg didelis labirintas ir atrodo jie tai planavo tikrai ne vieną dieną, galvojau kad Bryan yra nesveikas savimylą, bet tai Simon kuris dėl savo principų pagrobė dvi merginas vos išėjusias iš mokyklos.

Vos mašina sustojo greit apsidairiau ir pamačiau, kad sustojom kažkokiam kieme kuris turi namą ir didelę tvorą. Teritorija buvo labai maža, ir namas atrodė labiau kaip negyvenamas kuris mane šiurpino dar labiau. Aplinkuj nebuvo jokių kaimynų, tik laukai ir gyvūnai arba didelės apaugusios žolės kurių aš nekenčiu.

- Iš mašinos, staigiai. - Griežtu balsu pasakė nepažįstamas vaikinas.

Su Iza greit sureaguodamos išlipom ir aš greit įkvėpiau švaraus oro kurio man taip reikėjo.

Simon stipriai ir grubiai suėmes mano ranką vedė mane į namelį, ir tą patį su Iza padarė tas vaikinas. Viskas buvo taip nepažįstama ir keista... Norėjau greičiau grįžti į namus, norėjau aprėkti Bryan nes dėl jo kaltės buvau toje situacijoje, norėjau bet ko tik ne šito.

Vos įėjus į namo vidų galėjai užuosti nemalonų kvapą kuris yra susimaišes su betono, lietaus, puvėsio kvapu. Namas buvo labai mažas todėl jie mums liepė atsisėsti ant žemės vos mes įėjom į namelį.

Simon su vaikinu kažką šnabždėjosi tarpusavį, o mes su Iza tiesiog sėdėjom ir bandėm tylėti kuo geriau, ir neišleisti nei garso.

- Šou prasideda. - Atsisukes Simon pasakė.

Bryan pozicija.

Namuose kaip visad mane pasitiko patėvio piktas žvilgsnis kuris reiškė, kad eilinį kartą kažką ne taip padariau.

- Kodėl grįžai taip anksti? Ar nesitarėm, kad už tavo šiknos ištraukimą iš policijos tu lankysi pamokas? - Jo griežtas balsas mane šiek tiek gązdino, bet ne taip kaip pirmus kartus.

- Tai ir lankau. - Net nepakėles akių į jį atsakiau.

- Pamokos trunka ilgiau nei iki vienuoliktos valandos ryto. - Jaučiau kaip jis vienu žingsniu artėja link manęs, ir žinojau kad turiu laukt smūgio, bet staiga mama užėjo į kambarį ir viskas sustojo.

- William! - Pasigirdo plonas mamos balsas. - Ar negana jam to, kad jį primušei prieš kelias dienas? Jis stengiasi!

- Kur jo pastangos?! Aš jų nematau! - Jų šūkavimai pasigirdo per visus namus.

- Tai beviltiška mama. - Priėjes iki mamos švelniai uždėjau savo ranką ant jos paties ir praėjau į savo kambarį.

Grįžus į kambarį atsiguliau į savo lovą ir bandžiau sugalvoti pasiteisinimą rytojaus pamokoms, negaliu būti mokykloje kol šalia manęs yra Alina. Mes abu vienas kitą stabdom per stipriai, ir kažkuris vieną dieną turės pasitraukti.

To betrūkus po valandos laiko galvojimų, gavau žinute iš nepažįstamo numerio. Dažniausiai neskaitau žinučių iš tokių numerių, bet tą kartą kažkas atrodo lyg liepė pasižiūrėti.

Prieš akis išvydau vaizdo įrąšą ir paspaudes ant jo jis pasileido. Vaizdo įraše buvo Alina su Iza? Jos sėdėjo ant žemės ir girdėjau kaip Iza verkė, o Alina kažką murmėjo drebančiu balsu.

Žmogus kuris viską filmavo priėjo prie jų ir pakėles jų veidus filmavo iš arčiau. Jų abiejų veiduose buvo pilna šviežių žaizdų ir jos buvo išsigandusios.

- Iš arčiau. - Tyliai kažkas sušnabždėjo iš šono kitam vaikinui.

Tą balsą aš prisiminsiu visą gyvenimą... žinau kas jis. Ir koks jo tikslas.

Greit šokau nuo lovos ir paskambinau Mike kuris labai greit atsiliepė man. Mes susitarėm susitikimo vietą ir aš prieš išeinant iš savo drabužių spintos išsitraukiau ginklą kurį saugojau kažkam svarbaus, ir tikriausiai ta diena atėjo.

Mike jau laukė manęs mašinų aikštelėje, man išlipus mes greit pasisveikinom.

- Žinai kur yra tavo mergina? - Mano klausimas išsprūdo iš lūpų.

- Ne, mes turėjom susitikti prieš kelias valandas, bet negaliu susisiekti su Alina.

Aš palinksėjau galva ir atkišau Mike savo telefoną.

- Pasižiūrėk galerijoj paskutinį išsaugotą vaizdo įraša ir suprasi kur jos abi.

Vaikinas taip ir padarė, ir vos vaizdo įrašas baigėsi jo veidas pasakė, kad jis buvo labai piktas.

- Jis gal nežino su kuo ji susitikinėja? - Mike susiimė už galvos. - Kas jis toks galvoja yra? - Jis stipriai spyrė į savo mašinos ratą. - Šūdas! - Šaukė.

- Mike, jie dabar ir nori kad mes susinervintumėm. Tu turi išlikti šalto kraujo, supranti? - Greit atsukau Mike kūną į save. - Mes abu žinom, kad jos kol kas yra sveikos ir gyvos. Ir jos tokios liks, tiesiog reikia sugalvoti planą. - Bandžiau kalbėti ramiai ir aiškiai, kad Mike suprastu situacijos rimtumą.

- Ką mes sugalvosim? Jie tai suplanavo iš anksčiau ir mes net nežinom kur jos.

- Bet žinom telefono numerį, kuriuo naudojosi tame name, žinom kad jos tikriausiai buvo pagrobtos nuo mokyklos ir turim vaizdo įraša. Mums reikia tiesiog policijos.

- Važiuojam tada. - Su Mike greit įsėdom į jo mašiną ir išvažiavom ten kur turim didžiausią galią.

it's  your fault.Where stories live. Discover now