20

355 25 0
                                    

Širdis drebėjo su kitais esančiais organais manyje. Ar mano geriausia draugė kada galėjo man tai pasakyti? Jos žodžiai lyg karuselė, sukasi galvoje nesibaigančiai.

Aš nenoriu tikėti, kad ten yra Iza. Kad ji man tai pasakė, ir to negali būti. Ją kažkas pakeitė, ji yra kitokia, ir aš tai jaučiu. Ji niekada negalėtų man pasakyti tokių žodžių tiesiai į akis, ir tuo labiau tada kai aš prašiau jos patarimo. Tai tikrai nebuvo Izą. Ją pakeitė Mike. Šie visi žodžiai mano mintyse kartojosi jau daug kartų, ir negaliu jų išmesti iš galvos.

Vos įėjau į namus, mane pasitiko tyla. Mama išvažiavusi, ir aš esu viena namuose. Labiausiai ko man dabar reiktų tai su kažkuo pasikalbėti, nuoširdžiai ir atvirai. Tiek daug atsitinko per vieną dieną, kad atrodo kiekviena mano kūno dalis nori su bet kuo apie tai pasikalbėti. Kad ir kas tai bebūtų.

Nusimovusi savo batus iškart einu tiesiai į virtuvę, nes jaučiu kaip mano organizmas tiesiog rėkia kaip nori valgyti. Šiek tiek pasikuičiau tarp virtuvės spintelių ir radau vištienos bei šaldytų daržovių, nesu šefė ir nemoku gerai gaminti todėl toks paprastas maistas kai namuose nėra mamos, man tikrai yra geriausias pasirinkimas. Vos pradėjau gaminti, į telefoną gavau žinute nuo Eriko.

Erikas: Kaip tu?

Aš: Norisi su kažkuo apie viską pasikalbėti.

Erikas: Galiu atvažiuoti už valandos jeigu nori.

Aš: Žinoma.

Pradedu jausti įtampa kalbėti su Eriku apie viską. Esam draugai jau daug metų, bet nežinau tiklsiai ar jis mane supras, jeigu jis reaguos kaip Iza? Jeigu manęs irgi nesupras? Minutę stovėjau virtuvėje žiūrėdama į vieną tašką ir galvodama daug teorijų apie tai kas gali nutikti ir kas apskritai čia vyksta. Gal Iza buvo teisi, gal jie man tiesiog abu meluoja? Bet kam Kajai meluoti? Nebent ji yra įsižiūrėjusi Bryan ką daro bėveik puse mokyklos merginų, nes kiti vaikinai mokykloje atrodo bjaurūs prievartautojai nuo narkotikų kuriuos jie vartoja. Nesu pati niekad mačiusi, kad Bryan be žolės kažką daugiau darytų, ir tai bent kažkiek mane džiugina.

Kai pagaliau išlindau iš savo minčių karalystės ėmiausi darbo gaminti maisto, nes už valandos atvažiuoja Bryan ir turiu spėti pavalgyti.

Įsidėjusi maistą į lėkštę, atsisėdau valgyti prie stalo ir pasijungiau instagram. Ir nežinau kokiais būdais mano pirštai parašė paieškos langelyje Bryan vardą, ir vos radusi jo paskyrą nusikeikiau nes ji buvo privati, o pasekti jo tikrai nesiruošiu.

Maistas gavosi skaniai, todėl netruko ilgai kol viską suvalgiau ir kaip tik Erikas jau beldėsi į duris.

Atidariusi pamačiau Eriko susirūpinusį veidą, lyg kažkas man būtų baisaus atsitike. Jis žengė žingsnį arčiau manęs ir apkabino savo ilgomis rankomis mano mažą ir smulkų kūną.

- Erikai man trūkstą oro. - Suburbėjau.

Jis tyliai nusijuokė ir iškart mane paleido.

- Einam į svetainę. - Erikas iškart nusekė mane iš paskos.

Mes atsisėdom ant sofos, ir Eriko žvilgsnis pasidarė vėl liūdnas ir susirūpines.

- Kodėl tu taip į mane žiūri? - Mano balsas buvo tylus ir ramus. - Kažkas atsitiko?

- Tiesiog man baisu dėl tavęs. - Jo žodžiai kažką manyje viduj palietė.

- Bijai? Kažkas man turi atsitikti?

- Ne. - Jo ranka suimė mano. - Neturi. Tiesiog, mačiau kaip šiandien jauteisi blogai.

Erikas elgiasi kitaip nei visad.

- Erikai, ar galiu kai ko paklausti? Tik prižadėk sakyti tiesą.

Paleidau jo ranką, ir jis atrodo nustebes dėl tokio mano poelgio.

- Prižadu. - Jis garsiai atsiduso.

- Ar žinai kažką apie Bryan planą sukelti man pavydą?

Eriko veidas pasikeitė, ir reakcija buvo kitokia nei Izos.

- Ką? - Jis pradėjo juoktis.

Vaikino juokas skleidėsi pro visą svetainę, o aš sėdžiu be emocijų, ir nežinau net ką tai turėtų reikšti.

- Pavydą? - Šiek tiek nusiramines pasakė.

- Aš to neišsigalvoju. Man pasakė Kaja apie tai. - Jaučiu kai delnai pradeda prakaituoti.

- Tada viskas aišku. - Jo veido nepaliko šypsena. - Kajai begalo patinka Bryan, ir ji bando visas merginas tiesiog atskirti nuo Bryan. Netikėk ja, ji melagė ir gali prisakyti tau bet ko, kas tik šaus į galvą.

Kūnas nutirpo dar kartą. Kodėl visi taip nori man pakenkti? Kodėl visi meluoja lyg neturintys daugiau ką veikti?

Neatlaikiusi visko savo galvoje, ašaros pasileido mano skruostais ir aš pradėjau tyliai kūkčioti. Pajaučiau iškart stiprų apkabinimą ir Eriko kvepalus tiesiai man garuojančius į nosį.

it's  your fault.Where stories live. Discover now