- Gal yra čia kambarių laisvų? - Bryan atsisuko į mane su didžiausia šypsena veide.
- Tau? Niekada. - Atsakiau su pikčiausiu tonu kurį kada esu turėjusi. Jeigu reikėtų kažkam miegoti, tikrai leisčiau eiti ir pas save į kambarį, bet žinant kad jiem reikia tik tam, kad permiegotų kartu... o poto aš turėčiau ten miegoti?
- Nagi, ar taip gaila? - Kajos balsas pasigirdo iš šono kas mane dar labiau išvedė iš kantrybės. Kas ji galvoja tokia yra šiuose namuose? Mergina kurią aš matau pirmą kartą ir ji čia yra nekviesta net.
- O su tavim kas dabar kalbėjo? - Esu pikta ir jaučiu kaip alkoholis mane privedė prie to, kad savo pykčio pradėjau nelaikyti vietoje.
Ji iškart pavartė akis ir atsisėdo už Bryan peties. Erikas iškart atsisuko į visą šitą situaciją, nes kiti buvo per daug girti.
- Kažkas jaučia pavydą. - Bryan juokas pasigirdo ir susiliejo su Kajos. Ir mano nervų sistema nebeatlaikė. Automatiškai pakilau iš vietos, ir atsistojau prieš juos.
- Gaila, kad kažkas neturi to ką turiu aš. - Kaja nusijuokė dar garsiau.
- Staigiai einat iš mano namų abu. - Mano balsas pakilo iki tiek, kad visi kas buvo girti staiga atgijo iki stadijos tokios, kad greit prablaivėjo. Ir mano pirštas rodė link durų pusės. - Atėjot čia nepakviesti, ir nurodinėsit ką man daryti mano namuose? Mane pykina nuo vaizdo kaip pažiūriu į jus, o tu Bryan dar galvoji kad galiu pavydėti tokio kaip tavęs. - Garsiai nusijuokiau sarkastišku juoku. - Tokio kaip taves nelinkėčiau neivienai merginai. O tu esi visiems gyvas įrodymas, kokios merginos gali būti kekšės. - Parodžiau pirštu į Kają.
Erikas ir visi kiti žiūri į mane taip, lyg nepažinotų manęs net. O Bryan ir Kajos akys tokios lyg būtų pamate vaiduoklį.
- Alina ateik čia. - Erikas atsistojas, švelniai paėmė mano ranką ir apsikabino mane. Aš paskendau tarp jo rankų, ir tai mane iškart nuramino. Jis čia buvo blaiviausias ir jis vienintelis šiuo momentu galėjo mane nuraminti. Buvau užsisukusi nuo Bryan pusės ir negalėjau matyti ką jie daro.
- Eikit iš čia. - Eriko balsas pasigirdo, ir girdėjau kai jie abu pakilo iš savo vietų.
- Džiaukis, kad tavo draugužis tave laiko, nes kitaip už kekše atsakytum greitai. - Kajos įkirus balsas pasigirdo arti manęs, bet šį kartą aš susilaikiau, kas yra tik į naudą nes vėl padaryti chaoso nenoriu. Jeigu norėčiau, galėčiau išrauti kiekvieną jos galvos plauką.
Dar kelias minutes pabuvusi Eriko glėbį nusiraminau visiškai pilnai, ir paleidusi jį pamačiau, kad viską rytoj reiks tvarkyti ilgai.
Skardinės mėtosi ant žemės, alum apipiltos grindys, keli degtinės stikliukai nukrite ir apipyle visą stalą. O baisiausia tai, kad Iza su Mike miega tokia poza nuo kurios jiems tikrai po kelių valandų pradės skaudėti kaulus ir raumenis. Tonis su Aleksu lygiai taip pat.
- Reikia juos žądinti, kad eitų į namus. - Garsiai atsidusau.
Erikas staigiu judesiu priėjo prie Alekso ir Tonio, ir stipresniais judesiais pradėjo juos abu judinti. Jie tik pasimuistė ir susiraukė. Eriko veidas šiek tiek susiraukė, todėl vienintelis būdas buvo tik per prievartą. Jis paėmė vienu metu už Alekso ir Tonio rankų ir abu pradėjo po truputį kelti.
- Kas vyksta? - Aleksas atsikėlė ir nesuprato kas darosi kas man pasirodė juokinga. - Kodėl tu mane keli?
- Nagi kelkitės. - Eriko balsas pakilo.
***
Izą paguldžiau savo mamos kambaryje, o pati nuėjau miegoti ant savo lovos, kai pagaliau visi paliko mano namus. Gulėdama ant lovos ir žiūrėdama į lubas mano akys pradėjo lakstyti lyg ieškodamos atsakymų kodėl viskas gaunasi taip sumautai kiekvieną kartą vos bandau susirasti naujų draugų. Žinau, kad Bryan niekad negalėtų būti tokiu, bet maniau kad sutarsim bent gerai, už tai kad jis mane išgelbėjo nuo Mike užpuolimo, ir kad parvežė į namus kai buvau girta ir nieks kitas to negalėjo padaryti. O dabar jis stengiasi išvesti mane iš kantrybės kas jam puikiai sekasi, jis tai ir padarė. Visą vakarą mėtė į mane žvilgsnius, ir galiausiai prašė pasimylėti su svetima mergina mano namuose. Vien iš šono šita visa situacija atrodo šlykščiai, ir nuo šios akimirkos pilnai įsitikinau kokie vaikinai mokinasi mano mokykloje ir kad neivienas iš jų negeresnis.
Saulė spigino tiesiai į mano akis kas privertė mane katik atsikelti. Jaučiau šlykštų skonį burnoje nuo vakar išgerto alkoholio, ir iškart prabudau, vos prisiminiau kiek reiks tvarkyti po jų palikto jovalo. Vakar taip ir užmigau, su kvailom mintim apie Bryan. Šiek tiek dar pagulėjau lovoj ir supratau kad privalau keltis nes nieks kitas man nepadės to sutvarkyti. Paėmiau telefoną į rankas ir pamačiau, kad jau pietūs, kas mane iškart paskatino dar labiau atsikelti.
Esu susivėlusi lyg man būtų kažkas rove kuokštą plaukų iš galvos. Jaučiu, kad esu išprakaitavusi kaip šuo. Išėjau iš kambario ir iškart nuėjau pažiūrėti kaip Iza laikosi, nes ji buvo geroj stadijoj, kadangi Erikas vos sugebėjo ją prikelti. Atidariusi duris jos neradau, mano galvą pasiekė baimė, kas jeigu jai kažkas atsitiko? Ar ji pati išėjo iš čia nieko nepasakius? Ji netokia.
Greitais žingsniais nusileidau į apačią ir pamačiau, kad jovalo kuris buvo ir betvarkės nebeliko, viskas buvo sutvarkyta ir švaru, lyg vakar net nieko nevyko. Supratau, kad mano mamos lova taip pat buvo paklota, smegenys nesuvirškino visos informacijos kuri pasiekė jas.
- Labas rytas. - Merginos balsas mane išgązdino ir aš pašokau iš vietos.
- Daugiau nedaryk taip.
- Kaip?
- Negązdink manęs. - Rimtu tonu atsakiau, ir suvokiau, kad net neturėčiau pykti ant Izos. Kol aš miegojau ji viską sutvarkė ir padarė tai už mane.
Garsiai atsidusau.
- Kaip tu? - Nuraminusi save paklausiau.
- Gerai. Net gi puikiai. - Ji nusijuokė ir pajudėjo link kriauklės įsipildama vandens į stiklinę. - O tu kaip? - Atsigėrusi paklausė.
- Prastai. - Nervingai nusijuokiau. - Prisimeni kas vakar buvo?
- O turėčiau pamiršti, kaip rėkei ant tos kalės ir Bryan? - Ji pradėjo juoktis ir aš prisijungiau prie jos, prisiminusi kokia pikta sugebėjau būti pirmą kartą gyvenimę.
- Ten tu viską sutvarkei? - Parodžiau už saves į svetainę.
- O kas kitas. - Ji nusijuokė.
- Kaip tu taip sugebi?
- Ilgi metai patirties kalba už save.
Su Iza pasidarėm pusryčiams kiaušinienės, ir vos pavalgėm mergina užsimanė į namus todėl išlydėjau ją ir veide atsirado šypsena, nes nereiks tvarkyti visko kas buvo pridirpta.
YOU ARE READING
it's your fault.
RomanceJai patiko Jis. Jis neatsakė tuo pačiu. Jam patiko Ji. Ji neatsakė tuo pačiu. Mūsų istorijos pabaiga dar nėra aiški, tačiau dėl jos vis tiek kalta TU.