16.

369 27 3
                                    

- Pala, kas čia vyksta? - Jos tonas buvo tikrai išsigandes.

- Tavo draugė vakar man parašė, kad suvaris peilį į gerklę, todėl dabar mes ir laukiam to. - Jo ranka vis dar buvo atkišus peilį į mane, kad paimčiau jį.

Jo akys pradėjo lakstyti po mano veidą. Ir kai šypsena jo pradėjo kilti vis labiau, supratau, kad jis tik žaidžia su manim.

- Aš nekenčiu taves Bryan Evansai. - Ir išmušiau iš jo rankų staigiu judesiu peiliuką kuris aišku buvo neištrauktas. Peiliukas nukrito ant žemės, o jis net nesivargino jo pakelti.

Jo tylus prunkštimas pasigirdo, aš nenorėdama daugiau į tai žiūrėti, tiesiog čiupau Izos ranką ir vedžiau ją kuo greičiau iš šitos prakeiktos mokyklos.

- Ei, ka darai?

- Mes einam iš čia. - Mano tonas buvo piktas. - Nenoriu daugiau žiūrėti į jį.

- O kaip bandelės? - Ji juokauja?

- Nusipirksi pirmadienį.

Pakeliui į namus visą kelią pratylėjau. Esu pikta už tai, kad Iza nesugeba manęs klausyti tada kai aš žinau kas geriausia man. Eilinį kartą likau apkvailinta vaikino.

- Neatsakei ar galėsiu pasikviesti Mike. - Ji žiūrėjo į kelią nenuleisdama akių.

- Galėsi, jeigu nebus Bryan. - Nenoriu daugiau matyti jo patenkinto veido. - Tai vienintelė sąlyga.

- Gerai, jo nebus. - Ji bandė mane nuraminti. - Nebūk taip susitelkus į jį, jis tik kvailioja.

- Jis tik kvailioja? Toks jausmas kad visi su manim kvailioja. Jis mane sušiktai stebi.

- Alina, nusiramink. - Ji vėl bandė mane nuraminti, bet tai dar labiau mane išvedė iš kantrybės.

- Tai ką tu mano vietoj darytum?

Minute tvyrojo tyla, kas pranešė kad ji galvoja.

- Vietoj tavęs aš pasikalbėčiau su juo.

- Aš bandžiau. Ir vos užsimenu, jis pradeda šaipytis arba susinervina lyg būtų degtukas kuris greit užsidega.

Vos man ištarus šiuos žodžius, aš supratau kaip kvailai tai skamba. Kiek kartų jam užsiminiau apie tai, jis išsisuka šiais dviem būdais.

- Kai jis tai pradės daryt, perimk vėl viską į savo rankas.

Ji kalba lyg tai būtų taip lengva.

- Padėtų tai, kad būtum rimta. Kalbėk protingai.

Garsiai atsidusau vos supratusi, kad iš šito pokalbio nieko gero nebus. Stengtis net neverta, ir daryti to kas yra neįmanoma.

Vos įėjom į mano namus pradėjom ruoštis viskam, kas laukia, ir net nežinau kaip tai pavadinti. Iza visą supirktą alkoholį įdėjo į šaldytuvą, aš paruošiau svetaine paimdama visus daiktus mamos, dėl kurių bijau, jeigu kažkam užeitų noras vogti ar trankyti kažką. Sutepiau sumuštinius, ir su Iza visą maistą padėjom ant didelio svetainės stalo, taip kad dar liktų vietos alkoholiui.

- Jie jau čia. - Ji pranešė, vos gavosi žinute nuo Mike.

Iza nuėjo atidaryti durų, o aš likau sėdėti svetainėje ant sofos kurioje telpa tik vienas žmogus tam, kad niekas daugiau negalėtų atsisėsti prie manęs.

Po kelių sekundžių pasigirdo sveikinimasi, ir žmonių balsai, bei juokai.

Mano akys išvydo Eriką, Mike, Tonį, kažkokį dar vieną nematytą vaikiną ir Bryan su kažkokia mergina? Kas po velnių čia darosi? Mano veidą pamatė Iza ir matėsi iš jos reakcijos, kad ji pati nesupranta kas čia vyksta.

- Alina, čia Kaja. - Iza pristatė rudaplauke merginą kuri visą laiką buvo įsikibusi į Bryan ranką.

Netikra šypsena sutikau jos veidą.

- O čia Aleksas. - Parodė į vaikiną kurio dar nesu mačiusi. Jam padariau tą patį tik su tikra šypsena.

Viskam įsipusiėjus prieš mano akis Mike ir Iza elgėsi vis keisčiau, bet man tai netrugdė. Mike ranka buvo ant Izos kojos, bet matėsi kad jai buvo nemalonu, nes jos akys lakstė po visur, o šypsena dingdavo ir atsirasdavo. Erikas kalbėjo su Aleksu, o Bryan kelis metrus nuo manęs glamonėjosi su Kaja. Visi buvo apgirte pakankamai, nes jau puse alkoholio buvo išgerta, ir daugiausia išgėrė Mike, Bryan ir Kaja. Aš vis dar laikau tą pačią alaus skardine kurią atsidariau prieš daugiau nei valandą laiko. Mane vimdė kiekvieną minutę daugiau nuo vaizdo kurį matau su Bryan, bet keisčiausia tai kad pyktis buvo didesnis nei pykinimas. Nežinau kodėl, bet esu pikta. Tikriausiai todėl nes jis čia yra tada, kai sakiau, kad net nenoriu jo matyti savo akyse. Jis bučiuodamasi su ja, arba kišdamas savo rankas po jos palaidine, vis atsisukdavo į mane ir mūsų žvilgsniai susitikdavo, lyg jis norėtų kad aš žiūrėčiau.

- Laikas gal jau pasilinksminti geriau? - Mike balsas pasigirdo prieš mane.

Kaja nustojo glamonėtis su Bryan.

- Kaip? - Ji iškart susidomėjo.

Aš tyliai suprunksčiau nuo to, kad kokios merginos gali būti šlykščios.

- Turiu žolės. - Jo veide atsirado šypsena. - Rukysi? - Jis paklausė Izos.

- Aš nerūkau. - Ji atsakė su šypsena kuri išdavė, kad jai dar nepatinka jis taip stipriai, kad ji kažką darytų dėl jo, kas mane nuramino.

Mike greitai susuko viską, ir visi žmonės, išskyrus Izą ir mane išėjo į terasą rukyti.

- Atsipalaiduok Alina. - Ji paėmė dar vieną skardine alaus.

- O tu nepadaugink. - Buvau susiraukusi ir pikta. - Juk sakiau, kad nenoriu matyti Bryan veido.

Ji jau buvo apgirtusi, ką aš pastebėjau iš jos veido.

- Matau kas vyksta su tavim. - Ji pradėjo kalbėti tyliau.

- Ką? - Aš nesuprantu nieko ką ji turi omenį.

- Tu esi be nuotaikos nes Bryan su kita. - Jos girtas liežuvis kalbėjo didžiausias nesąmones kurias galėjau išgirst iš jos kada nors.

- Tu nusišneki. - Mano žvilgsnis atsidūrė į stalą, ant kurio buvo keli shotai.

- Išgerk su manim. - Ji greit pakeitė į temą, kas buvo gerai.

Staigiu judesiu paėmiau vieną stiklinę, kurioje buvo degtinės. Ir kai laikiau ją prie lūpų tuo metu įėjo Erikas.

- Akys negali patikėti ką matau. - Jis pradėjo juoktis. - Nuo kada Alina geria shotus?

Skrandis iškart pajautė deginimą vos išgėriau stikliuką. Per šlykštų skonį pamiršau atsakyti Erikui, kuris kaip matau laukė atsakymo. Po pirmo stikliuko ėjo dar du ir aš jaučiausi šiek tiek apsvaigusi. Į kambarį grįžo kiti žmonės, ir vos Bryan atsisėdo su mergina į savo vietas, Kaja užsikėlė kojas ant Bryan, o vaikino veide atsirado šypsena ir jis atsisuko į mane taip kad mūsų žvilgsniai susitiktų. Esu pikta už tai ką matau prieš savo akis, jis mane erzina ir bando vesti iš katrybės, kas jam gerai sekasi nes tuoj šitas nervų kamuolys sprogs.

Dalis tokia kur labiau veiksmo:) Ką manot?

it's  your fault.Where stories live. Discover now