57.

402 19 15
                                    

Mike liepė važiuoti pas Bryan į namus ir išklausyti jo pusės, nežinau kodėl tai ir darau. Bryan nenusipelnė nei minutės mano laiko jam, jis mane išdavė eilinį kartą su Kaja, kuri tikriausiai niekada nepradings iš jo gyvenimo. Ji lyg koks šešėlis vaikščiojantis paskui Bryan ir nepaleidžiantis jo.

Buvau prie Bryan namų durų, ir galvojau ką turėčiau jam pasakyti kai jis atidaris namų duris, kodėl esu čia? Pasirodysiu tikriausiai kaip didžiausia kvailė, bet aš negaliu taip paprastai visko palikti nesužinojus teisybės.

Bryan lyg nujausdamas, kad stovėjau prie jo durų atidarė duris, kai aš net nepaskambinau į namų duris.

- Dar ilgai būtum čia stovėjusi? - Paklausė vaikinas vos mūsų žvilgsniai susitiko.

Aš tik sarkastiškai suprunkščiau ir prasilenkiau su juo įeidama į jo namus. Šį kartą nesivarginau lipti į jo kambarį, tiesiog nuėjau į svetainę ir laukiau kol jis pradės kalbėti.

Vaikinas sekė man iš paskos ir vos įsisvyravo nejauki tyla, aš pradėjau gailėtis jog sukūriau tokį kelią važiuoti čia.

- Tai ar pasakosi? - Pasakiau piktu tonu. Kad ir kaip mylėčiau Bryan, šį kartą jam jaučiau tik pyktį.

- Taip. - Suburbėjo. - Viskas taip komplikuota... Tu nepatikėsi tikriausiai ką aš dabar tau papasakosiu, bet viskas yra tiesa Alina.

Nieko neatsakiau, sėdėjau žiūrėdama į jį ir laukiau išgirsti jo istoriją. Aš turiu teisę žinoti kas vyksta.

- Taigi, prieš kelis metus aš, Mike ir Erikas buvom vienam vakarėlį. Ten susipažinom su Kaja kuri iškart pradėjo rodyti man simpatiją. - Jis atsiduso. - Aš to nesureikšminau, pamaniau kad mergina tiesiog draugiškai elgiasi ir tiek. Tada ji susirado mano Instagram paskyrą ir ten pradėjo taip pat rodyti savo dėmesį, viskas pasisuko tikrai ne ta linkme kai ji pradėjo mane sekioti ir visiems pasakoti koks esu įsimylėjas ją. - Jis nusijuokė sarkastiškai, o mano galvoje verdė tiek klausimų. Nepertraukiau jo nei karto. - Pasakiau jai daug kartų, kad nelystų ir atstotų visiems laikams nes tarp mūsų nieko nebus. Ji niekad netraukė manęs kaip mergina, bet ji turėjo protingą galvą su kuria sukūrė vaizdo įrašą. - Bryan nustojo kalbėti, atrodo jam buvo tikrai sunku pasakoti apie tai.

- Kokį? - Paklausiau drebančiu balsu. Kažkodėl pradėjau drebėti, lyg bijočiau tiesos kurios taip norėjau visą šį laiką.

- Ji surado vaikiną kuris būtų panašus į mane ir merginą, jie imitavo lyg tą merginą vaikinas prievartauja. Kaja pasakė, jog jeigu aš nebūsiu su ja, ji vaizdo įrašą duos policijai, o tada man 5 metai kalėjimo. Alina ar supranti ką turiu omenį? Ji laimės prieš mane. - Jis sėdėjo nuleides savo žvilgsnį į žemę ir aš galėjau girdėti kaip stipriai jis pirmą kartą bijojo to kas laukia jo.

- Bet Bryan tu nekaltas. - Nedrąsiai pasakiau. Žengiau link jo, ir vos tai išgirdes jis pakėlė galvą ir mūsų žvilgsniai susitiko.

Jis vos matomai nusišypsojo ir ištiesė savo rankas apsikabinimui. Dievinau, tai kad net tokioj situacijoj jis nepraranda savitvardos ir išlieka man geras.

- Mano net patėvis man negalėtų padėti. - Tyliai sušnabždėjo.

- Kodėl? - Paklaususi atsitraukiau. Pagalvojau apie tai, kad tikrai galiu prarasti Bryan, o to aš nenoriu.

Jeigu Kaja galvoja, kad ji gali laimėti tai tikrai ne šį kartą.

- Jis sakė, kad beprasmiška. Per daug sutapimų, tą dieną ir valandą aš buvau išvažiaves, ir neturiu jokio alibi.

- Bėgam iš čia?

- Ką? - Bryan nusijuokė ir dar kartą paklausė.

- Bėgam? - Žiūrėjau į jį degančiomis akimis ir buvau pasiryžusi jį apsaugoti nuo viso pasaulio kaip ir jis mane. - Išvažiuojam į Ispaniją. Ir ten galėsim pasislėpti.

- Bet Alina, mes visą gyvenimą negalėsim slaptytis.

- O kas sakė, kad reiks visą gyvenimą tai daryti? - Nusišypsojau. - Aš kažką sugalvosiu, tau tiesiog reikia manęs klausyti.

- Ar dabar ta Alina kurią pažinojau tapo mūsų viso sukto plano režisierė? - Bryan nusijuokė ir švelniai suėmes mano skruostus pabučiavo mane. - Ten kur tu, ten ir aš.

Nežinau kas tai buvo, bet tai tik mano ir Bryan istorijos pradžia.

Mūsų istorijos pabaiga dar nėra aiški, tačiau dėl jos vis tiek kalta esi TU.

THE END.


Kai pagaliau baigiau šią istoriją, visus dabar kviečiu nueiti į mano profilį ir būtinai įsimesti į savo reading list'us arba library mano naujai rašomą istoriją " rich people don't care"

Love💙

it's  your fault.Where stories live. Discover now