#53.UZUN YOL

14.4K 783 1.2K
                                    


 "Krala ateş edeceksen, öldüğünden emin ol."

Bölüm şarkıları :
Güncel Gürsel Artıktay- Uzun Yol
Sezen Aksu - Kusura bakma

❄️❄️

Tanrı, her bedene iki ruh sığdırmıştı.Biri yolun başında kirpikleri titreyerek, her şeyden kaçarak, sessizliğe sığınarak yaşıyordu.Toydu, acılarının içinde boğuldu, diğer kız doğdu.Bu kız ise ayakları yere basan, omuzları dik, gözleri korkusuz, yüzü zırh gibi bir kız.Bir gün o titreyen kirpiklerimin altındaki gözlerimin böyle korkusuz, yüzümün böyle kaskatı, ellerimin böyle şiddetli bir eylem gerçekleştirebileceğini düşünmezdim.Ama artık bu kızım.Direniyor, savaşıyor, ezip geçmelerine izin vermiyorum.

Artık değil.

Kalp atışlarımın şiddeti yüksek, soluksuzum.Kafamı kaldırdığımda, arabanın önünde yüzünde taşa dönmüş bi ifadeyle duran Kerem'le karşılaştım.Dudaklarım aralık."Gidebiliriz."

"Ne yaptın sen?"Afallamıştı.

"Cevabını verdim."

"Parçalayarak mı?"

"Arabasını parçalayarak."diye düzelttim.Yolcu kapısının önünde durdum.Boğazım cayır cayır yanmaya devam ediyor."Gitmiyor muyuz?"

İrkildi, kaşları havaya kalktı, indi.Şoktaydı hala."Gidelim Lavin hanım."

Kapıyı açıp, içeri girdim.O şerefsizin olduğu tarafa bakmıyordum ama arabasının hala orada olduğunun farkındayım.Kapıyı kapattığımda Kerem'in o güçlü bedeni yanımdaki sürücü koltuğuna geçmişti bile.

"Asuman hanımın yanına gidiyoruz değil mi?Plan değişmedi?"Kemerini bağlıyordu.

"Neden değişsin?"

Şok ifadesi duruyordu daha."Karan beyin yanına gitmek istersiniz diye düşündüm.Bunu onunla paylaşmak?"

"Gerek duymuyorum."

Bi kaşı yukarı kalktı."Emin miyiz?"

"Emin olmamak için nedenim yok.Her şey yolunda?"Sesim sertti.Bi kaşım havaya kalktı."Sen zaten havada yer değiştiren bulutu bile ona anlatacaksın.Ekstra benim söylememe gerek yok.Değil mi?"

"Kemerini bağlar mısın Lavin?"dedi ön cama dönmeden önce.

Cevap vermese de bakışlarımı ondan almadan kemerime uzandım.Veremiyordu çünkü haklı olduğumun farkındaydı.Kemerimi çekiştire çekiştire tokasına sokmaya çalıştım.Kıracağım şimdi bu yeri."Sen niye kızgınsın?"

"Şu hayatta, görmeyi en çok istediğim şeyi yaptın.Kızgın değilim.Cihan iti bunu hak etti.Fazlasıyla.Sadece şaşkınım."Sonunda sokabildim. Çok şükür!"Sadece bundan sonra olacakları kestiremiyorum.İyi şeyler olmayacak."Kafamı kaldırıp ona baktım.Karşıya bakıyordu.

Geriye yaslanıp, ön cama döndüm.Şerefsiz gitmemişti.Sürücü koltuğunda aynı ifadeyle bakıyordu.

"Derdi ne bunun?"dedi Kerem anlamayarak.

"Bu cevap yetmemiştir.Beyni sadece tehtid edecek kadar var.Anlayış kısmı yok."Gözlerimi kırpmadan, alev alev gözlerle ona bakıyorum.Damarlarımda akan kan öyle şiddetli ve al alevlerden ki, geçtiği yer yanıyor.Öfke içime akıyor."Arabasını çekmezse geçemeyiz.İlla sorun çıkartacak bu gerizekalı.İnip vurayım mı ne yapayım?"Kerem'in verdiği sıkıntılı nefesi duydum."Karan'ı arıyorum.Elimde kalacak yoksa."

SINIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin