MERHABALAR.
Uzun ve aksiyonlu bir bölümle geldim.Bu bölümde taşlar yerinden oynayacak diyebilirim.Benim için önemli bir bölüm çünkü bu bölümden sonra kitap hız kazanacak.Olaylar artacak.
Bölümü okuduktan sonra oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.Satır aralarında buluşalım!
❄❄❄
Kalbimin içinde derin, bana sancı veren ve bazen nedenini bilmediğim büyük bir huzursuzluk var. Gülüyorum, müzik dinliyorum, sokaklarda saatlerce yürüyorum ama var.Evimdeyken daha da artan, benim eşsiz ilacım olan müzik dinlerken bile beni bırakmayan ve tarifini yapamayacağım büyüklükle bir azapla var oluyor içimde.Dışa vurmuyorum çoğu kez ama vurmadığım her an gönlümün bir parçasını kaybediyorum o huzursuzlukta.Rengini kaybediyor gönlüm. Neden arıyorum, çare arıyorum, yedi kıtada bulunur sanıyorum.Uzaklaşırsam, kaçarsam olur.
"Zihninin cebinde sararıp soldurduğu anılardı onu yok edecek olan ama farkında olamadı. Güldü içi sararırken, ölüm o anlarıydı."diye mırıldandı saraydaki yaralı prenses, morarmış gözleri tam karşısında duran acımasız krala bakarken.Kralın gözleri ise sarayın dışında uçan ejderhalara bakıyordu.Sonra döndü ve elinde ayıcığı ile duran prensesin yanından geçip gitti.
Karan Yağız'ın arabası, her dalına karların düştüğü ve kendi örtüsünü örttüğü , etrafında kocaman karlı ağaçlardan başka bir şeyin bulunmadığı Bolu Gölcük Tabiat Parkı'nda hızla ilerliyordu. Arabada bir Ahmet Kaya şarkısı çalıyordu kısık sesle.
"Ben hava yolundan seninle birlikte çıktım, herkes bizi gördü.Kameraları sen bozdurdun peki ama diğer Lavin olayı ne? Gerçekten öyle bir kız yok.Polisler kaçtığımı gören oldu mu diye insanlara sormayacak mı?"Sesim fazla fazla yorgundu.Sanırım hava yolundaki o ağırlık şimdi omuzlarıma biniyordu.
"Sormuşlar tabi ki ve seni gören çok kişi olmuş."Durdu.Anlamayarak kaşlarım çatıldı." Kızıl saçlı Lavin'in , yanındaki sarışın bir adamla taksiye binerek kaçtığını görmüş yolcularım. Öyle yazıyor emniyetteki ifadelerinde."
"Gerçekten diğer Lavin var mıydı hava yolunda? Ben sadece bir kurmaca falan sanmıştım?"Duraksadım."Sen bir şeyler hesapladım derken bundan mı bahsediyordun?Başka bir Lavin'den?"
"Evet, bundan."
"Açsana planını?"
"Polislerin gelmesi veya başka bir arıza, o gün olacaktı.Bundan yüzde yüz emindim.Saçlarını boyamanı istememin sebebi bu.Olası tüm benzerlikleri ortadan kaldırmak."Bir an durdu ve müziğin sesini kıstı."Görünüş olarak sana benzettirdiğim bir kız tuttum günler öncesinden.Bu yüzden diğer Lavin'i gerçekten görenler oldu."
Karan Karael sağlam olan koluyla arabayı sürüyorken benden kat be kat uykusuz , mor halkaların olduğu gözlerini bana doğru çevirdi.
"Hava yolundan çıktı mı peki diğer Lavin?"
"Saçının teline zarar gelmeden çıktı, hazırlattığım taksiye bindi.Polisleri o kadar çok seviyorum ki onlara kaçmasına yardım eden taksinin plakası bile verdim. Hatta o kızın olduğu bölümdeki kamera kayıtlarını ben temizlettim ve emniyete sundum."
Karan Yağız Karael polislere benim Lara olduğumu yedirmekle kalmayıp aynı zamanda diğer Lavin'in var olduğuna inandırıp, tüm dikkatlerin o kızın üstünde toplanmasını sağlamıştı.Dehşete düşerek ona baktım.Her şey kontrolüm altında dediğinde bu kadarını hesapladığını düşünmemiştim.Bir gökdelenin en üst katında, üstünde şık ve kendine has giyimiyle, masasının etrafına topladığı adamlarıyla toplantı yapan o adam, bir şehri ve içindeki insanları da şirket yönetir gibi yönetiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SINIR
Teen FictionÖpüşü beni darmaduman edebilecek, yok edebilecek, lezzetli bir azabı verebilecek şeydi. Bir ateş yandığında, yakar. Yakarsa kül ederdi, yok ederdi. Oysa o, Tanrı'nın ateşiydi. Onun ateşiyle var oluyordum. "İstemem, istemiyorum.Durma, et."dedim nef...