(0.2) MEMNUNİYETSİZ GÖRKMENGİLLER

13.6K 659 271
                                    

Selam.

[[[✒️__]]]

Ufuk'tan ayrılıp eve döndüğümde daha kapıdan içeri yeni adım atmamla birlikte salondan babamın sesi geldi.

"Nereye gittin? Öyle kapıyı çarpıp çıkmakta neyin nesi he? Saygısız evlat. Baban konuşurken dinleyeceksin!"

Bizim kocakarının hemen onun yanından 'Uzatma Kazım' dediğini duydum. Sadece bu kadar. Haklı yere çıkışırım: 'Uzatma Afşar', abilerim ve ablamla kavga ederim: 'Uzatma Afşar', ailenin en ufağı olarak bir şey ister diretirim: 'Uzatma Afşar', ev kardeş kavgasından tribün savaşına döner: 'Uzatmayın çocuklar'

Vesselam, annem bu sakinliği ve umursamazlığı ile eli öpülecek kadındı(!)

"Ufuk'la takıldım biraz."

"Şu rahat tavra, geniş geniş konuşmalara bak..."

Anamdan kapmışımdır belki de.

"...Saygı denen bir şey yok! Çalışmak yok. İş güç yok. Hep yan gel yat, ense yap. Gençliğimde şu beyzadenin rahatlığı bende olsa babamdan az dayak yemezdim."

Gözlerimi devirmemek için büyük bir uğraş verdim. Rahmetlik dedemi şimdi öyle güzel anacağım ki mezarından kalkıp ters yatacaktı.

'Dedem seni dayak manyağı ettiyse biz ne yapalım babalık?' demek isterdim ama diyemedim. Kelimelerimin önünü her zaman ki gibi tıkadım.

"Günlük söylenmen bittiyse artık odama gidebilir miyim baba?"

"Yürü git saygısız!"

İçimden okuyarak odama yürüdüm. İşe yaramıyorsak sanki isteyerek böyle olduk. Yapmışsınız beş çocuk, neyinize yetmiyor da altıncı olarak beni yapıp bana da çektiriyorsunuz.

Evet altıncı çocuk bendim. Oh maşallah dedirten cinsinden. Bu devirde hangi mangır kaynağına güveniyorsun da altı çocuk yapıyorsun?

Şimdi ilk numaradan bir sıralayalım:

1 numarada Metin abim var. Üniversiteyi iyi bir dereceyle bitirmiş, hemencecik makina mühendisliği işini icra edecek bir yere burnunu sokmuş, eve katkı da bulunmuş babamın gözdesi. 30 yaşında olmasına rağmen hâlâ kendine uygun kız bulamayan sap abim. Yakışıklı ama duvar gibi olan yüzünden kaynaklı olsa gerek.

2 numara da Yavuz abim var. Bıçkın bir delikanlıdır ve Polat abininde yakın arkadaşıdır. Çok kavgacı bir tipi vardır. Lise bir de çıkan kavgada ciddi yaralama sonucu okuldan atılmıştır. Daha da eğitim hayatına devam etmemiştir ve Metin abimin yardımıyla mahallede bir bakkal açmıştır. 27 yaşında ve o da saptır. Böyle kavgacı bir tipe kim kız verir zaten.

3 numara da kokoş ablam Fidan vardır. Kendisi baba sözünden çıkmayan, hanım hanımcık ama bir o kadar da süslü bir kızdır. Ailede üniversiteyi bitirebilen ikinci kişidir. Dahiliye doktoru olduğunu söylemiş miydim? Şimdi söylemiş oldum. 26 yaşında ve kendisi çalıştığı hastanedeki meslektaşı olan 31 yaşındaki uzman beyin cerrahı Vedat ile nişanlı. Zaten bizim manyak aileye bir beyin cerrahı lazımdı. Kafa tasını arada bir açıp baktırmak lazım tâbi.

HEDEF : SUGAR DADDY [GAY]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin