(4.8) BAŞ KORUMALARIM

4.4K 286 34
                                    


Selam herkese.

[[[✒️__]]]

Nico'nun bana özel tahsis ettiği şoför ve iki koruma dolusu araba ile Yaman abinin attığı konumdaki hastaneye geldim. Korumaların sürekli etrafımda olması beni rahatsız etse de Nico'nun İtalya'da söylediklerini dikkate alarak onları atlatmaya çalışmıyordum. Ama bir kısmını arabaların yanında ve hastane girişinde bırakarak Yaman abinin yanına gitmeyi tercih etmektende geri kalmıyordum.

Asansörle ikinci kata çıkıp bana söylediği oda numarasının önüne gelince yanımdaki iki korumaya burada beklemelerini söyledim. Nico'nun biz Türkiye'ye gelmeden önce ayarladığı, en iyi Türk korumaları ve şoförü benim için görevlendirmişti. Ve ben yanımdaki baş korumalarım Adnan ve Erol abilerime çoktan ısınmıştım.

Erol abim nereli olduğunu sorduğumda Çanakkale Biga'lı olduğunu söylemişti. Anası ve babasının orada bahçeli bir evi varmış. Rahat rahat orada yaşamalarını da biricik oğulları Erol abiye borçlularmış. Lise bittikten sonra üniversiteye gitmek yerine yarı zamanlı işte çalışırken aynı zamanda kendini dövüş konusunda geliştirecek birçok kursa gitmiş. Sonrasında koruma olacak kişileri eğiten ve iş ayarlayan şirkete başvurmuş. +Öyle bir şey var mı bilmiyorum. Tamamen salladım.+
Böylece çok fazla para kazanarak eskiden fakir hayat süren ailesine daha güzel bir yaşam vermişti.

En güzeli biseksüeldi ve ailesi tarafından kabul görecek kadar şanslıydı. Ama maalesef işinin tehlikesi yüzünden uzun süreli ilişkileri olmadığı için düzenli sevgili yapamamıştı.

Adnan abi ise ondan daha kıdemliydi. Mersin'li, zımba gibi bir vücudu olan yakışıklı bir adamdı. Kendisi eski Tekvando ustasıymış. Dükkan kiralamak için tefeciden aldığı borç yüzünden başı belaya girmiş. Tefecinin tehditlerine rağmen ona kafa tutunca babası ve küçük kızkardeşi vurularak öldürülmüş. Yaşadığı bu acı deneyim yüzünden hayatı altüst olmuş.

Bu acı haber anasına inme inmesine sebep olarak onu felç etmiş. Bu yüzden şu anda anası yatalak bir hayat sürmekteymiş. Zafer abinin Türkiye'ye geldiği bir zamana denk gelmeseymiş o tefeci, Adnan abinin da hayatı sikecekmiş. Zafer abi sayesinde bu noktaya gelebilmiş. Bu yüzden Marino ailesine ölümüne sadakat yemini etmiş. Onlar Türkiye'ye her geldiklerinde seçili bir koruma grubuyla güvenliği o sağlıyormuş.

Lüks bir evde anasıyla ilgilenen, yatılı kalan bir hemşire ve hasta bakıcı varmış. Bu sayede Adnan abinin gözü arkada kalmıyormuş.

Kendisi ayrı bir evde tek başına yaşıyormuş. Rutin spor ve dövüş antrenmanları yapar, ağırlık kaldırarak kaslarını her daim dinç tutarmış. Erol abinin anlattığı bir anıya göre kol kasını göstermek için yumruğunu çok sıkınca gömleği gergin kaslara dayanamamış yırtılmış. Of be! Adnan abiye bu yüzden Herkül diye lakap takmışlar. Erol abi gibi değil. Tamamen düz. Ama homofobik de değil. O konuda medeni kafa yapısına sahip. O da sevgili konusunda pek şanslı olamamış.

Nico bilerek rahat edebilmem için tüm korumalarımı medeni kafada ya da lgbt bireylerden seçmişti. Onlar da bu durumdan çok memnundu. Çünkü kendilerini yargılamayan biseksüel bir patronları vardı.

Bu arada ben bu ikiliyle vakit geçirdiğim çok kısa bir sürede Erol abinin Adnan abiden hoşlandığını fark etmiştim. Açıkçası aralarını yapmak isterdim ama herkesin hayatına da karışamazdım. Erol abi inatçı ve pes etmeyen yapısı ile eminim kendini kabul ettirirdi.

[[[✒️...]]]

Adnan ve Erol'u çok göreceğiz bu hikayede. Nedense ikisini de sevdim.

Adnan: 26 yaşında

Adnan: 26 yaşında

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Erol: 24 yaşında

Erol: 24 yaşında

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
HEDEF : SUGAR DADDY [GAY]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin