(6.7) ANİ KARAR

3.8K 272 32
                                    

Selam.

[[[✒️__]]]

Bugün günlerden 2 Ağustos. Barışsakta dağ evinde geçirdiğimiz günleri uzatmış, bir nevi balayına çıkmış gibi olmuştuk.

Onunla küçük yürüyüşler yapmış, kimse olmadığı için ulu orta öpüşmüştük. Yaylada yaptığımız romantik piknik ise asla unutamayacağım anılarım arasına girmişti.

Nico'yla geçirdiğim birçok güzel anıya sahip gün vardı ama bana göre bugünün tarihi en mükemmel gündü. Çünkü bugün Fransa'da Nico ile resmi olarak evlendik. O artık benim hem babacığım, hem sevgilim, hem de kocamdı.

'Kocam' ne kadar güzel bir kelime. Söylemesi insana zevk veriyor.

"Kocacım..."

Nico gülümseyerek dönüp bana baktı. Parmağımda, bana dağ evinde sözünü ettiği gibi, içinde adı yazılı altından bir alyans vardı. Evlilik teklifi ederken verdiği yüzükle birlikte aynı parmağımda taşıyordum.

"Sevgilim. Biricik eşim... Sabahtan beri hiç bıkmadan bana o kelimeyi söyleyip duruyorsun. Bunu senden duymak beni ne kadar mutlu ediyor anlatamam sana."

"Öpücük."deyip dudaklarımı ona doğru uzattım. Fransa da olduğumuz için dışarıda da olsak bu konuda bir çekincemiz yoktu. Zaten tepki verecek adam, etrafımızda ki korumalar tarafından bir güzel benzetilirdi. Ayrıca Nico'nun Paris'te ki şirketiyle burada da şanının tanınması sayesinde polis onun için tehlike teşkil etmiyordu. Belli ki benim çok sevgili kocam bayağı nüfuslu birisiydi.

"Annem, abilerim, ablam ve dostlarım umarım kızmaz. Evlenirken yanımızda olamadılar."

"Bebeğim aniden verdiğimiz bir karardı. Dağ evinden ayrıldığımız da ilk iş uçağa atlayıp buraya gelmekti biliyorsun. Ayrıca en azından onlara telefonda söyledik. Hiç haber vermedik sayılmaz. Türkiye'de de eşcinsel evlilik kabul edilseydi onlarda bu mutlu günümüzde yanımızda olurdu. Ülkenizde hemen hemen 3 milyon insan lgbtq üyesi ama çok zorbalık görüyor. Müslümanlık dinini kötü emellerine alet etmesine rağmen, eşcinselliğin günah olduğunu savunan çok fazla insan var."

Bak Nico'nun dini şimdi aklıma geldi. Hristiyan'dı o. Ama belli ki yine de tüm dinlere saygısı vardı. Ne kadar ileri görüşlü biri.

"Kocacığım, ne güzel sözler sarf ediyorsun. Başkanlığa adaylığını koy oy vereyim aşkım benim."

Nico kahkaha atarak bedenime kollarını sardı. Onun sıcaklığını hissederken gözlerimi kapadım. Çok mutluydum hem de çok çok fazla.

Biraz gerimizde durmuş tartışan ikilinin sesleri bize gelince, Nico'dan ayrılıp onunla birlikte arkama döndüm. Diğer korumalarda yan gözle onları izliyordu.

Adnan abi sürekli iç çekerek sakin kalmaya çalışırken, Erol abi susmuyordu.

Biz dağ evinde 15 gün geçirirken onlarda bize yakın kasabadaki otelde kalmış, arada bir yiyecek ve ihtiyacımız olan alışverişi yaparak bize getirmişti.

Açıkçası aralarında ne geçmişti, neler yaşamışlardı bilmiyordum. Merak ediyor olsam da şu anda kendi ilişkime odaklandığım için sormak istemiyordum. Türkiye'ye dönünce belki soracak fırsatım olurdu.

Telefonum çalınca cebimden çıkarıp hemen açtım.

"Alo."

"Afşar
Bitanem benim
Rahatsız ediyorum ama
beni istemeye gelince evlilik günü ayarlanmıştı ya hani
Düğünüme gelirsin değil mi
Onu sormak için aradım"

"Hiç kaçırır mıyım Gül ablacım
Yarın Türkiye'ye dönüyoruz zaten
Fidan ablamdan sonra parmağıma evlilik yüzüğünü geçirdim
Sıra senin murvetini görmekte"

"Tamam o zaman
24 Eylül'de kına gecem 25 Eylül'de de düğünümüz var
Bekarlığa veda-"

"Yok ablam kalsın
Bekarlığa veda gecesine bir kez daha katılmam
Evimde oturur eşimle si- film izlerim daha iyi
Zaten Yavuz abim kesin milleti toplayıp ayarladığı meyhaneye falan götürecek
Bu organizasyon için Nico'nun karışmasını istemez
Kendi halletmek ister"

"Vedat eniştenin bekarlığa veda partisine benzemesinde meyhaneye razıyım"

"Ee bende içkiyi bıraktım orada işim olmaz
Ben direkt senin düğüne katılırım ablam"

"Ben seni kına geceme almak isterdim Afşar ama kayınvalidem yani annen ve diğer hanımlar izin vermez
Gelenek görenek böyle"

"Sorun değil be ablam"

"Görüşürüz bitanem
Kendine dikkat et"

"Tamam ablacım
Sende kendine dikkat et
Öptüm"

Telefonu kapatıp Nico'ya baktım.

"Türkiye'ye dönmeden önce buradan Gül ablama ve Yavuz abime hediye alsak iyi olacak kocacım."

Nico eliyle çenemi yakalayıp dudaklarımdan sertçe öptü. "Senin o 'kocacım' diyen ağzını sikesim var bebeğim. Beni sürekli azdırıyorsun."

Çenemi ondan kurtarıp elinden tutarak araca doğru yürümeye başladım. Yanımda yürürken "Araçta bunu yapabilirsin kocacım."dedim.

Açıkçası şu anda onu tatmayı bende çok istiyordum.

[[[✒️...]]]

Araçta olanları yazmayacağım. Aşağıdaki medya sayesinde siz ne olduğunu anlarsınız. Oy ve yorumları... Neyse boşverin.

Şekil a: Afşar ve Nico

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şekil a: Afşar ve Nico. Atlayan kedi aynı Afşar. Aoajkaoakalllal.

HEDEF : SUGAR DADDY [GAY]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin