Selam. Nasılsınız?[[[✒️__]]]
Nico'ya yazışmaları gösterip izin verip vermeyeceğini sordum. Neyse ki çok katı kuralları yoktu ve aileden olmasa bile abilerim ya da kardeşim gibi gördüğüm insanlara da müsamaha gösteriyordu.
Çok kıskanç biri olsaydı muhtemelen ayvayı yemiştim.
Benim isteğim üzerine araçların rotası İstanbul Beykoz'da ki bir yıl boyunca evimiz olacak yeni villamızdan, Yaman abinin sıcak mahallesi olmuştu. Birazcık ayağımızın tozuyla gidiyorduk ama yapacak bir şey yoktu. Yaman abiyi kıramazdım. Gül abla da vardı tabi. Yaman abi onu arar aramaz bir hevesle mutfağa girdiğinden adım gibi emindim.
"Nico, Gül ablamın yemeklerine bayılacaksın. Çok güzel börek yapar. Hele Arnavut böreği ve Boşnak mantısı. Yemede yanında seviş."
Nico kaşlarını çatarak bana baktı. "Yanında sevişmek mi? Bebeğim neler diyor öyle?"
Kendi söylediğim şey yüzünden bir kahkaha koyverdim. Nico'nun suratının ifadesi de bir etkendi tabi ama neyse.
"Aslı 'yemede yanında yat' deyim gibi bir şey boşver sen."
Nico kıvrık buklelerimi okşayarak bana gülümseyince içimin yağları eridi. Bu adama günden güne daha çok aşık oluyordum amk. Daha fazlası nasıl mümkün olabiliyordu?
"Afşar, Yaman abin ve Gül ablan Balkan göçmeni mi?"
Başımı yukarı aşağı salladım. "Evet."
Beni bir anda kendine çekip başımı göğsüne yaslanmamı sağlayınca huzurla gözlerimi kapadım.
"Uçakta pek uyumadın. Yolumuz uzun. Biraz uyu bebeğim."
Beline sarılıp yanağımı ceketine sürterek iyice yerime yerleştim. Haklıydı. Annesinin yaptığı şey yüzünden ne hâle gelmiştim. Gözüme bir türlü uyku girmemişti. Birazcık enerji toplasam iyi olurdu. Sonucunda beni tanıyan herkes o enerjik ve neşeli Afşar paşayı görmek isterdi.
//Bebeğimin saçlarını okşayarak onun yavaşça uykuya dalışını izledim. Onunla telefondan konuşmaya başladığımda bu kadar çok bağlanabileceğimi hiç düşünmemiştim. Belki geçici bir heves ya da sadece tenine duyduğum arzudur demiştim. Ama tenini tattığımda hiç de öyle bir şey olmadığını fark ettim.
Tam tersine onun tadını aldığımda daha fazlasına sahip olmayı istedim. Her gülümsediğinde onu daha çok mutlu etmek istedim. Ağlamasına sebep olan her olayı çözmek, onu ağlatanları yakıp yıkmak istedim.
Bu yaşıma kadar ailemi hiç bir şey için karşıma almamıştım. Biz İtalyanlarda aile bağları çok önemliydi ve kopma olasılığı düşüktü. Ne kadar kavga etsekte, tartışsakta birbirimizi affeder hayatımıza devam ederdik. Aile büyüklerimizin sözleri hayatımızda büyük önem arz ederdi. Ama herşey değişmişti.
Afşar hayatıma girince onu üzecek herşeye karşı durmayı tercih ettim. Gerekirse bu uğurda kendi ailemi silmeyi bile tercih edebilirdim.
Sevgilimin özel bir kişiliği vardı. Ve sanırım güzelliği kadar bu durumda beni büyülemişti.
Sevginin tanımı benim için Afşar demekti. Ve ben onun için Dünyaları ayakları altına serebilirdim.//
[[[✒️...]]]
Nico'nun içi tutuşmuş haberi yok.
ayvayı yemek : kötü duruma düşmek,işi bozulmak
Oy ve yorumları unutmayınız lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HEDEF : SUGAR DADDY [GAY]
General Fiction18 yaşında yakışıklı bir genç adam olarak bende kendi yoluma bakıyordum. Yolum ne miydi? Özel bir internet sitesinden sugar daddy aramak elbette. Kusura bakmayın ama ekmek elden su gölden diyerek yaşayan bir karaktere sahiptim. Bende yalan yok. Doğr...