Selam.[[[✒️__]]]
"Lan Afşar! Düzgün vur şu topa!"
Yavuz abime kısa bir bakış attım. Ben kim futbol oynamak kim. Adam mı bulamadınız kardeşim? Evet, bulamamışlardı.
Karşı takımdakiler yanımdan geçerken sırıtarak bana teşekkür ediyordu. Çünkü ikidir topu yanlışlıkla onlara paslıyordum ve bunun sonucunda bizim kalemize gol atıyorlardı.
"Püh senin kalıbına Afşar!"
Ahaa! Polat Alemdar da lafı sokmuştu. Bunun olacağını bildiğim için bir tarafıma takmamıştım.
"Polat! Çocuğu sevdik biz. Bizim tarafımızda olması ayrıca güzelmiş."
Polat abinin yüzü sinirle değişti. Normalde bana karşı attığı sinirli bakışları bilirim. Bu onlara hiç benzemiyordu. Düşmanına bakar gibi bakıyordu.
Aslında zaten öyleydi de. Aşağı mahallenin biricik kabadayısı Yaman abiyle ben bildim bileli aralarında bir husumet vardı. Neyi paylaşamıyorlardı ya da dertleri neydi kimse bilmiyordu.
"Yaman... YAMAN! Beni dellendirme alırım façanı aşağı!"
Yaman abi bu tehditten hiç korkmamıştı. Dudağının bir kenarı yukarıya doğru kıvrıldı. Sanki eğleniyor gibi bir havası vardı. Adam psikopat kelimesinin tanımı gibiydi. Ama yukarda Allah var yakışıklıydı da. Hele de maç yaparken üzerindeki tişörtü çıkarması beni bitiriyordu.
O dövme neyin nesi insafsız.
Sakin ol Afşar! Senin başın bağlı.
"Kavgayı başlatma Polat efendi, yoksa bitiren ben olurum bilirsin."
Polat abinin kasılan çenesinden sinirle dişlerini sıktığını anladım. Durumlar epeyce bir karışmak üzereydi ve bunda benim rolüm olduğu için suçlu hissetmiştim. Acilen bu işe el atıp konuyu değiştirmezsem iş mahalle kavgasına dönerdi.
Bu nasıl bir derttir dermanı yoktur
Bedenimde değil ruhumda sızı
Görünmez bir yara acısı çoktur
Bedenimde değil ruhumda sızı, oy oy
Ruhumda sızı, oy oy
Ruhumda sızı
Bedenimde değil ruhumda sızı, oy oy
Ruhumda sızı, oy oy
Ruhumda sızıAklıma gelen tek çareydi bu. Ve akıllıcaydı. Türküye giriş yapınca herkesin bakışı bana döndü. Neyse ki sesimde yanıktı da Anadolu kurdunun ve kartalının aklı hemen gönül yaralarına ya da dertlerine kaymıştı.
Kurşunsuz, hançersiz, kansız bir yara
Hiçbir tabip buna bulamaz çara
Keşke Mansur gibi çekseler dara
Bedenimde değil ruhumda sızı, oy oy
Ruhumda sızı, oy oy
Ruhumda sızı
Bedenimde değil ruhumda sızı, oy oy
Ruhumda sızı, oy oy
Ruhumda sızıDoktoru, lokmanı yok, ilacı yok
Görünmez göz ile hiçbir izi yok
Saplandı sineme görünmez bir ok
Bedenimde değil ruhumda sızı, oy oy
Ruhumda sızı, oy oy
Ruhumda sızı
Bedenimde değil ruhumda sızı, oy oy
Ruhumda sızı, oy oy
Ruhumda sızı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HEDEF : SUGAR DADDY [GAY]
General Fiction18 yaşında yakışıklı bir genç adam olarak bende kendi yoluma bakıyordum. Yolum ne miydi? Özel bir internet sitesinden sugar daddy aramak elbette. Kusura bakmayın ama ekmek elden su gölden diyerek yaşayan bir karaktere sahiptim. Bende yalan yok. Doğr...