(3.4) O MALÛM GECEDEN SAĞ ÇIKMAK

7.7K 442 94
                                    


Selam. Nasılsınız?

[[[✒️__]]]

Telefonuma düşen bildirim sesleri ile uyandığımda kıpırdamak bana işkence gibi gelmişti. Dün Nico sözünü tutmuş alacakaranlık vaktine kadar beni evire çevire bir güzel sikmişti. Ben baygınlık geçirmiş ve yorgun bir şekilde uykuya dalacakken, beni banyoya götürüp yıkamış, kurulamış, yatağa yatırıp anal rahatlatıcı bir kremden bolca deliğime sürmüştü.

Öldürücü bir yorgunluk söz konusu olduğu için ben parmağımı bile kıpırdatmadan o her ne yaparsa sessizce izin vermiştim.

Seksimiz bittiğinde vücudumun zelzeleye tutulmuş gibi titrediği anı da hiç unutamıyorum. Sıcak su dolu jakuzide banyo yapana kadar titremem geçmemişti. Arzunun yıkıcı gücünün küçümsenmemesi gerektiğini o zaman anlamıştım.

Dönüp yatağın boş tarafına baktım. Nico orada değildi. Umarım dün gece ki güzel seksin sabahında işe gitmemiştir. Yoksa trip is comingti.

Telefonu zar zor elime aldığımda bir sürü bildirim görmüştüm. Saat akşamın yedisi olmuştu.

"Yuh be! Nico resmen bedenimin iflas bayrağını çekmesine sebep olmuş. Adam dün gece asfalt kırma makinası gibi çalıştı maşallah."

Bunu sesli söyleyince gülmeden edemedim. Dün gece iyi fişek atmıştık.

Yaman abiden, Ufuk'tan, aile grubumuzdan, hatta Polat abiden bir sürü mesaj gelmişti. Önce aile grubuna girdim.

-GÖRKMENGİLLER-

Metin
Afşar bizi arayıp sormuyorsun.

Hayırdır kardeşim unutulduk mu? (09.01)

Yavuz
Hayırsız çıktı bizim ki (09.07)

Orhan
Ya abilerim ben vedalaşamadım kardeşimle. İçimde ukte oldu.

Afşar... Ankara'ya gel abicim.
Gel de bir sarılayım sana kardeşim. (09.15)

Giray
Şş Afşar sen İstanbul'a gel ben sana bir kutu ekler pasta getireceğim söz lan (09.22)

Orhan
Abim be bana da getirir misin gelince?(09.29)

Giray
Tamam lan ağlama

Orhan
Ne ağlaması abim be?
Erkek adam ağlar mı? (09.45)

Yavuz
Lan sen dersteyken mi yazıyorsun Orhan
Getirtme beni Ankara'ya
Seni oku diye yolladık oraya
Dersini dinle

Orhan
Tamam canım abim.

Sen sinirlenme.

Ben kaçtım.(09.58)

Fidan
Sabah sabah ne yazışmışsınız? (12.35)

Yavuz
Öğlen paydosunda mısın Fidan

Fidan
Evet abi. Yemeğe çıktık.(12.37)

Afşar...
Biz Vedat'la evlenmek için gün aldık.
Gelmezsen küserim.(12.45)

HEDEF : SUGAR DADDY [GAY]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin