Selam.
Oy ve yorumu unutmayın lütfen.
[[[✒️__]]]
Nicolò'nun ağzından;
Mesajlaştığım genç eğlenceli birine benziyordu. İlk başta o kedili videonun neyi anlatmaya çalıştığını ve kimin ne amaçla yolladığını anlayamamıştım. En kötüsü bilgisayarımdan videodaki cümlelerin çevirisini yaptığımda şaşırmıştım. Küfür içerikli olması mantığıma oturmuyordu.
Numarayı adamlarımdan birine verdiğimde tam kapsamlı olarak araştırmış ve Türkiye'deki İstanbul şehrinde yaşayan Afşar Görkmen isimli 18 yaşındaki bir erkeğe ait olduğunu öğrenmiştim. Cinsiyetinin kız olduğunu sanmıştım ama yanılmışım.
Bu gencin ne niyetle bana yaklaşmak istediğini öğrenmenin tek yolu konuşmaktı. Bu yüzden Türkçe çeviri için telefonuma bir program yükleteceğim yalanını söyledim. Aslında bu dili biliyordum ama uzun süredir konuşmamıştım. Bakalım çocuğun derdi neydi?
-AFŞAR-
Merhaba Afşar.
Cevap beklerken hizmetlim tarafından getirilen viskimi yudumluyordum. Bugün şirkete gitmemiştim ve malikanemde opera müziği dinlerken sakin bir gün geçiriyordum.
Telefonun ekranı aydınlanınca elime alıp Afşar'ın verdiği cevaba baktım.
Merhaba Nico
Türkçe nasıl yazıyorsun?
Onun bu sorusu gülmeme neden oldu.
Önce ki konuşmamızda
bir tür program
indireceğimi söylemiştim.
Yoksa unuttun mu?Şey evet unuttum
Neler yapıyorsun?
Şirkette falan mısın yoksa?
İş adamıyım ama
bu kendime vakit
ayırmayacağım
anlamına gelmiyor.Haklısın
Peki şimdi ne yapıyorsun?
Opera dinleyip viskimi yudumluyorum.
Sen ne yapıyorsun Afşar?Hee parlatıyorsun yani
Bende en yakın arkadaşım
Ufuk ile oturmuş mahalleden
geçen imam kayığını izliyorum92 yaşındaki Mustafa dede
sonunda hakkın rahmetine
kavuştuİmam selâsını okudu
Parlatmak? İmam kayığı? Bu çocuk hangi dilde konuşuyordu? Türkçem bu kadarını anlamaya yetmiyor olmalıydı.
???
Afedersin
Seninle mahalledekilerden
biriymiş gibi konuştum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HEDEF : SUGAR DADDY [GAY]
General Fiction18 yaşında yakışıklı bir genç adam olarak bende kendi yoluma bakıyordum. Yolum ne miydi? Özel bir internet sitesinden sugar daddy aramak elbette. Kusura bakmayın ama ekmek elden su gölden diyerek yaşayan bir karaktere sahiptim. Bende yalan yok. Doğr...