(6.6) TAVŞAN (+18)

6.5K 275 65
                                    


Selam.

Ben bu kitabın bu kadar okunacağını düşünmemiştim. Kendim çalar kendim söylerim tarzı pek okuyan olmaz, arada okur eğlenirim diye başlamıştım. Ama geldiğimiz noktaya bak anam babam. Beğenmeniz harbiden beni mutlu etti.

🔞 🚨 Dikkat! Bölüm yüksek dozda müstehcenlik içermektedir.

🔞 🚨 Dikkat! Bölüm yüksek dozda müstehcenlik içermektedir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

[[[✒️__]]]

Barışmış olsak da bir süre kalıp hemen gitmemeyi, tatil yapmayı tercih etmiştik. Ve birkaç gündür buranın tadını çıkarıyorduk. Yakın çevrede ev olmamasından yararlanarak seksimizi daha vahşi yaşıyor, kendimizi tutmuyorduk.

Dün gece yatak odamıza giren ay ışığını gördüğümde balkondan uluma sesi çıkararak Nico'yu güldürmek istemiştim. Ormandan ulumama yanıt almayı beklemediğimden dolayı duyduğum seslerle korkudan altıma işememek ve ortamın içine sıçmamak için bayağı bir uğraş vermiştim. Ama Nico anlayıp halime gülmüştü.

Burnuma gelen nefis bir kokuyu içime çeke çeke yataktan kalkarken kendimi daha iyi hissediyordum. Dağda geçirdiğimiz bu birkaç günde Nico'nun iriliğine alışmıştım ve sanırım dün gece yine deliğimi fazlasıyla genişletmiş olmalıydı. Barışmış olsak da bir süre kalıp tatil yapmayı tercih etmiştik.

Üzerimde Zafer abinin dağ evine yollattığı tavşan desenli bir pijama vardı. Üstelik pijama böyle toz pembe dediğimiz renkti. Sanki dalga geçer gibi adam akıllı pijama bıraktırmamıştı. Ama bunu telafi edecek bir şeyler bırakmıştı ve bende bunu fırsata çevirmeyi düşünüyordum.

Yatağın altındaki gizli çantayı alıp içinde işime yarayacak bir şey var mı diye baktım. Sağolsun Zafer abi erotik shop tadında birçok alet koymuştu.

Elime önce kedi kulakları geldi. Takmayı düşündüm ama pijama yüzünden canım tavşan olmak istiyordu. Aradığımı bulunca kıkırdadım. Yaramazlık download.

Kıyafetlerimi çıkarırken evin sıcak olduğuna şükrettim. Yaz ayında da olsak Uludağ havası sabahları ve akşamları serindi.

Tavşan kulaklarını başıma takarken yine güldüm. Durumum nedense çok komik geliyordu. Baldırlarımda biten siyah file çorapları giydim. Sevimli bir tavşan olmak istemediğim için pembemsi tül çorapları siktir etmiştim. Tavşan kuyruğunu da elime alıp ucundaki metal kısmı yalayarak ıslatmaya başladım.

Ahşap dolabın kapağındaki aynaya bakarak metal kısmı yalarken libidom tavan yaptı. Suyun dışında kaldırma kuvvetini bulmuştum sanki. İç çamaşırı giymemem bir sorun olmaz umarım.

HEDEF : SUGAR DADDY [GAY]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin