(6.8) ALTIN KAN

3.3K 276 74
                                    


Selam.

[[[✒️__]]]

Türkiye'ye döndüğümüzde Nico beni koruma ordusuyla birlikte evde bırakıp kurmuş olduğu şirkete gitti. İhaleyi kimseye kaptırmamış, rakiplerini ezici bir farkla mağlup etmişti. Ama Zafer abinin telefon edişiyle birlikte aceleyle evden çıkıp gidişini anlayamamıştım.

Bugüne kadar işi konusunda hiç bir şey sormamıştım. Bana mafya babası olmadığını söylemişti ama Güneş abinin katillerini adamlarına öldürüş şekli daha önce illegal işler yaptığı anlamına geliyordu. Belki de ben korkarım ya da uzaklaşırım diye bir şey demek istemedi. Ne olursa olsun onu bırakmazdım ki zaten.

Korkuyordum, endişeliydim ama bu hislerimin sebebi sevdiklerime, Nico'ya zarar geleceği yönündeydi. Hayatımda olan kimseyi bu şekilde kaybetmek istemiyordum.

Erol abi koşarak yanıma geldiğinde kötü bir his içime oturuverdi.

"Afşar bey!"

"Erol abi bir şey mi oldu?"

"Patron..."

Nico! "Ne oldu ona?"

"Şirkete giderken aracına saldırı düzenlenmiş."

Güpegündüz mü? Buna kim cesaret edebilir ki?

"O-O iyi mi?"

"Vurulmuş. Şu anda özel hastanede. Evdeki korumaları arttırdım. Zafer bey de Adnan ve korumalarla patronun yanında."

Gözlerimden sicim gibi yaşlar akarken dengemi kaybederek yakınımda duran Erol abinin koluna tutundum. "Ona götür beni!" Diyebildiğim tek şey buydu.

"Olmaz efendim. Zafer beyin kesin emri var. Sizi korumamızı istedi. Patron ameliyattan çıkıp uyanınca sizi arayacak. Lütfen buna karşı çıkmayın."

Bacaklarım tutmazken kendimi yere bırakmaya başladım. Erol abi hızla bedenimi yakaladı ve kendimi yere sertçe bırakmamı engelledi.

Erol abinin ceketini avuçlarım içinde sıkarken hayatımda hiç ağlamadığım kadar şiddetli, bağıra bağıra ağladım.

...... ......

Zafer'in ağzından;

Sessizce abimin ameliyata alındığı odanın önünde beklerken Adnan yanıma geldi.

"Zafer bey..."

Kızarmış gözlerimle ona baktım. Elinde sıcak bir bardak kahve vardı ve bana uzatıyordu. Şu anda hiç bir şey içmek ya da yemek istemediğim için sadece başımı iki yana sallayarak yanıt verdim.

"Merak etmeyin efendim, patron iyi olacak. O güçlü birisi."

"Adnan, ecel kapıya dayandığında güçlü zayıf, zengin fakir bakmaz. Ayrıca abimin kan grubu çok nadirdir."

Koridorda hızla yürüyen figürü görünce, onun aramam üzerine hızla buraya geldiğini anladım.

"Zafer!"

HEDEF : SUGAR DADDY [GAY]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin