(5.8) SABRINI SINAMA (+18)

6.2K 320 57
                                    

Selam

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Selam.

Medyadan da anlaşılacağı üzere bu bölüm;
🔞 🚨 Dikkat! Müstehcen bir kısım barındırmaktadır.

[[[✒️__]]]

Villadaki havuz kenarında günümüzü geçirmek kesinlikle iyi fikirdi. Nico'nun sabah tekrardan sürdüğü rahatlatıcı krem sayesinde deliğim eskisi kadar sızlamıyordu. Ya onun iriliğine alışmıştı, ya da krem çok etkiliydi.

Şu anda üzerimde ki rengarenk olan slip mayomla havuzun etrafında fink atıyordum. Nico ise oturduğu şezlongtan beni izliyor, sürekli havuzun kenarında yürürken dikkatli olmam gerektiğini söylüyordu. Zemin kaygan olabilirmiş.

Nedense pek sallamadım. Zaten hep büyüklerinin sözünü dinlemediğinde insanın başına bir iş gelmez mi?

Sol ayağım ıslak olan zeminde kayınca cumburlop havuzu boyladım.

//Şezlongta oturmuş Afşar'ın çocukça sergilediği dikkatsiz hareketleri izlerken aklım yerinden çıkacak gibi oluyordu. Birkaç defa yalpaladığında ben yerimden kalkacak gibi oldum. Onun düşüp sert zemine başını vurmasını istemiyordum.

Onu defalarca uyarmama rağmen hâlâ aynı umursamaz tavırları sergilediğini görünce kaşlarımı çatmıştım. Tam ona ceza vereceğimi söyleyeceğim anda ayağı kayıp suya düştü. Yerimden kalkıp hemen havuzun kenarına koştuğumda endişeyle yutkundum. Suyun yüzeyine çıkmayınca, hızla suya atladım.

Onun bedenini dipte bulup kolumu sardığım gibi yukarı yüzdüm. Başımız suyun yüzeyine çıktığı anda ona bir şey olup olmadığını anlamak için bakışlarımı vücudunda gezdirdim.

Bir şeyi yoktu. Üstüne üstlük sırıtıyordu.

"Şaka yaptım babacık."

Şaka yapmıştı(!) Hayatıyla ilgili bana şaka yapmıştı.//

Nico'nun kolları arasında ona sırıtırken, o ıslak saçları alnı ve gözlerinin üstüne kapanmış nefis bir görüntüyle bana bakıyordu. Ama hiçte sevecen bir bakış değildi. Sinirliydi. Sanırım yaptığım şakanın acısını çekmek üzereydim.

Belime sardığı kolunu çekmeden tek koluyla kulaç atıp ayaklarını çırparak beni havuzun kenarına sürükledi. Bedenimi kaldırıp havuz kenarına oturttuğu gibi kendisini de kollarının gücüyle yukarı çekti.

Sular bronz teninden aşağıya süzülürken benim dudaklarım hayranlıkla aralandı. Bu kadar mükemmel bir erkeğe nasıl sahip olabilmiştim? Hayatımın tüm şansını tek bir seferde harcamış gibi hissettim.

HEDEF : SUGAR DADDY [GAY]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin