(2.7) KARANLIĞA GÖMÜLMÜŞ BİR HAYAT

7.9K 415 59
                                    


Selam.

[[[️__]]]

İç çekerek başımı yasladığım yere daha çok sindim. Uyanmıştım ama yerimden kalkmak içimden gelmiyordu. Mayaştırıcı bir sıcaklık vardı ve ben bunu kaybetmek istemiyordum.

Yanağımı sert olan yastığıma sürtüp yeniden uyumayı denedim. Tabi telefonumdan bildirim sesi gelmeseydi.

Gözlerimi açıp başımı kaldırdım. Perdelerin açık olduğu duvardan duvara camdan çok hafif bir ışık içeriye giriyordu. Hava henüz tam olarak aydınlanmamıştı.

Bakışlarım kafamı koyduğum yere kayınca Nico'nun göğsüyle karşı karşıya kaldım. Demek yastık niyetine dün gece fazlasıyla hayran olduğum kaslı göğüste uyumuştum.

Suratımda oluşan yaramaz bir gülümseyişle onun göğsünü inceledim. Mübareğin kasları katman katmandı. Sadece bakmakla yetinemeyip tam dokunmaya niyetlenmiştim ki telefonuma düşen bir bildirim sesi daha duydum.

Bıkkın bir şekilde nefes vererek arkamdaki komodinden telefonumu aldım ve Nico'ya arkam dönük bir şekilde yatarak ekran kilidini açıp WhatsApptan gelen bildirime baktım.

Afşar (04.35)

Afşar sana ihtiyacım var.

Neden cevap vermiyorsun?(04.47)

Ben çok üzgünüm.

Afşar (05.15)

Ufuk dertli görünüyordu. Mahalleden ayrılalı bir hafta olmuş sayılmazdı. Ne olmuştu ki?

Ufuk

Kardeşim benim

Noldu(05.17)

Afşar

Polat'la tartıştık.

Aramalarıma cevap vermiyor.

İyi de Polat abi Ufuk'u çok severdi. Gözünden damlayacak tek yaş için ortalığı yakar, onu üzen adamı hacamat ederdi.

De bakayım noldu da tartıştınız

Sebep Yaman

Yaman'la neden bu kadar birbirlerine düşman olduklarını biliyor muydun?

Hayır bilmiyordum

Eskiden bende bilmiyordum ama öğrendim.

İkisi eskiden yakın arkadaşlardı.

Eee noldu da kanlı bıçaklı oldular

Altı yıl önce ikisi de aynı kişiyi sevmiş.
Bizim mahalledeki Güneş adında bir gençten bahsederlerdi hatırladın mı?

Hee

Annesi tek başına bakıyordu ona

HEDEF : SUGAR DADDY [GAY]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin