(4.6) RAHATLATICI MASAJIN GELDİĞİ NOKTA (+18)

6.5K 373 98
                                    


Selam.

🔞 🚨 Dikkat! Bölüm yüksek dozda müstehcenlik içermektedir.

🔞 🚨 Dikkat! Bölüm yüksek dozda müstehcenlik içermektedir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Medya temsili Nico ve Afşar.

[[[✒️__]]]

Akşam saatlerinde.

Gittiğim dükkandan bu iki yağı utanmadan nasıl aldım bilmiyorum. Vanilyalı erotik masaj yağı ile ylang ylanglı masaj yağı almıştım. Aslında vanilyalı masaj yağını kendim için almıştım. Kendimde kullanır, afrodizyak kokusuyla Nico'yu azdırırım diye düşünmüştüm. Ayrıca elastikiyeti arttırıp nemlendiriyormuşta. Benim delik için çok uygun bir ürün. Ylang ylang yağı ise Nico'da stres falan bırakmayacak ve cinsel bir istek duymasını sağlayacaktı.

Geçende üzerimde kullandığı azdırıcı yağı daha unutmadım. İntikamım acı olacak.

Neyin özgüvenini yaşıyorum ki. Acıyı yaşayan yine ben olacağım.

Duşa girip anal bölgemi güzelce yıkadıktan sonra iki parmağımı vanilyalı masaj yağına bulayıp deliğime masaj yaparak içine ittim. Kokusu burnuma vurup beni baştan çıkarırken azmaya başlamıştım. Kendimi birkaç kez parmaklayıp işler daha da kızışmadan önce geri çıkardım. Sonra aldığım erkek tangasını giyip duvardaki büyük boy aynada kendimi süzdüm. Gayet seksi görünüyordum.

Kendime göz kırpıp öpücük attıktan sonra satın aldığım dev mumları yatak odasının boş alanlarına diktim. Çakmakla hepsini yakıp bu seferde dikenleri temizlenmiş kırmızı gülllerin taç yapraklarını yolup dans eder gibi salınarak etrafa saçmaya başladım. Bir kısmını yatağın üzerine serpiştirmiştim.

Gül kokuları odayı sardığında içime çekip etrafımda bir tur döndüm. Dışarıdan bakıldığında kafayı bulmuş keşler gibi görünüyor olmalıydım.

Güllerin bazılarını büyük hâlde bıraktım. Işığı söndürüp odanın atmosferine baktım. Tam istediğim gibiydi. Tek bir mesaj veriyordu.

'Gel seks yapalım.'

Ylang ylang yağını komodinin üzerine koyup yatağa uzandım ve telefonumu alarak WhatsApp'tan Nico'ya mesaj attım.

Babacık

Yolda mısın?

Beklerken yüz üstü yatıp bacaklarımı kaldırarak salladım. İçimde yok olmayan bir heyecan oluşmuştu. Beş dakika olmadan hemen cevap gelmişti.

HEDEF : SUGAR DADDY [GAY]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin