(3.5) ŞEKER BABACIĞIN ACI ANASI

6.7K 432 50
                                    


Selam.

[[[✒️__]]]

Bildirimlere bakmayı bitirince yavaşça yerimden kalkıp elime ilk gelen kıyafetleri giydim. Şimdi seçmekle uğraşamazdım.

Salona kadar epeyce bir yol vardı ve açıkçası koridorda yürümek bana eziyet gibiydi. Yolun yarısında Zafer abiye denk gelince ona baktım.

"Ooo... İyi akşamlar Afşar. Sonunda kış uykundan uyanmışsın. Bende seni akşam yemeğine çağırmak için yanına geliyordum. Nicolò abim biraz meşgulde."

"Ne yapıyor ki?"

Zafer bana arkasını dönüp hafifçe yere çöktü. "Atla arkama. Nicolò yürüyemeyeceğini söyledi ve seni taşımamı istedi. Dün gece seni bir hayli zorladı demek." Bunu der demez gülünce sinirim bozuldu. Omzuna bir tane geçirip sırtına yerleştim. Kollarımı boynuna dolayınca o da bacaklarımı tutarak ayağa kalktı.

"Nicolò sayesinde eşekte olduk ya..."

"Zafer abicim bana malzeme verme. Yoksa çok dalga geçerim. Nico neyle meşgul? Soruyu üçlemek istemiyorum. Söyle."

Zafer yavaşça yürürken derin bir iç çekerek sorumu cevapladı. "Annemiz geldi. En son baktığımda onunla tartışıyordu."
"Dün akşam ki durumdan dolayı."diyerek ekledi.

"Desene kayınvalidenin kaleyi daha fethetmeden kaybettim. Muhterem kayınpederim de eşini haklı bulursa bu satranç oyunu benim için bitmiş demektir."

Zafer gülerek başını iki yana salladı. "Yanılıyorsun. Sen Nicolò'yu kendine bağlayarak zaten şah mat yaptın bile. Nicolò abim, eğer ailesini karşısına alıyorsa seni seviyor demektir."

Bende dün gece öyle umut etmiştim. Sanırım haklı çıktım. Kendimi inanılmaz mutlu hissediyordum.

"Ne oldu? Birden sessizleştin Afşar? Yoksa bunları duymak hoşuna mı gitti?"

"Elbette. Daha da konuşma Zafer abicim. Bir an önce beni sevdiğime kavuştur."

Zafer abi kahkaha atarak adımlarını inadına yavaşlatınca bende ayaklarımı yanlarına vurarak onu hızlandırmaya çalışıyordum. Salona gidene kadar bana sözlü sataştı, dalga geçti ve vücudumu üstünden atar gibi hareketler yapıp benim yüreğime indirdi.

Salona girdiğimizde Nico'yu keyifsiz ve sinirli bir şekilde viski yudumlarken görünce hızlıca Zafer abinin üzerinden yere atlayıp ona koştum. Kucağına bir anda otururken bardağı benden zar zor uzaklaştırdı. Sonra bir kolunu sıkıca belime sarıp beni iyice kendine yaklaştırdı.

Yanağıma bir öpücük kondurup yüzüme bir bakış attı. Sonra dayanamamış olacak ki bu sefer de dudağıma bir öpücük kondurdu ve yüzünü boynuma gömdü.

O tenimden yayılan kokuyu içine çekip biraz sakinleşirken, bende onun bıyığı ve sakalı yüzünden gıdıklanıyordum. Hafifçe kıkırdarken boynuma değen Nico'nun dudaklarının kenarının yukarı doğru kıvrıldığını hissettim. Tepkim onu güldürüyor olmalıydı.

"Bebeğim nasılsın?" Konuşurken tenime değen nefesiyle irkildim. Korkuyla ilgili değildi. Bir anda hissettiğim arzuyla alakalıydı.

"İyiyim babacık. Sevgilim. Nico'm. Erkeğim benim be."

Nico sesli bir şekilde gülerek yüzünü boynumdan çekti. "Hitap şekillerin hoşuma gidiyor. Aslında beni tahrik etmeye bile başladı."

Dün geceden sonra götüm iptal olmuş olsa da, o böyle deyince içime alasım geldi. "Deliğim acıyor olmasaydı hemen burada seni içime alırdım babacık."

"Hey! Ben hâlâ buradayım!"

İkimizde Zafer abiye bakıp gülünce o da bu konuda bize katıldı.

Ama ne yaparsın be Zafer abi, bir kere Nico ile birbirimizi tatmıştık. Artık seks konusunda hep aç hissederdik. Ben doyamamıştım. Belli ki Nico da aynı durumdaydı.

[[[✒️...]]]

Abi size kimse yetişemez. Elinizden gelse her gece. Neyse.

Oy ve yorumları unutmayınız.

HEDEF : SUGAR DADDY [GAY]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin