Selam.Dayanamadım bugün sonlanmadan bir bölüm daha attım.
Oy ve yorum bırakmayı unutmayın lütfen. Özellikle yorumlar yazma açısından beni motive eder.
[[[✒️__]]]
Nico'nun bir kaşı yukarı kalktı. Muhtemelen nasıl bir hediye vereceğimi düşünüyordu.
//Omuzlarının çıplaklığından ve gözlerinin kurnaz ışıltısından anladığım kadarıyla hediyem erotik bir şey olmalı. Ahh Afşar... Umarım beni ateşleyecek bir şey yapmazsın. Yoksa oraya geliş zamanım bir aydan da kısa sürebilir. Ve sen benim sana yapacaklarıma hazır olmayabilirsin.//
"Hediyem?"
Alt dudağımı ısırırken küçük bir tebessümde bulundum. Hiçte masumca değildi. Zaten masum şeylerde düşünmüyordum.
"Önce telefonu uygun bir yere koyayım. Biraz bekle babacık."
Derin bir nefes alıp vererek gerginliğimi yoksaymaya çalıştım. Bu sırada telefonu komodinin üzerinde, uygun bir konumda sabit durmasını sağlıyordum. Düşmeyeceğinden emin olduktan sonra uzaklaşıp yatağın üzerine bacaklarım iki yana açık olacak şekilde oturdum. Herşeyimi ona göstererek.
Nico'nun kahve tonundaki gözlerinin rengi kararmaya başladığında ve soluk alışverişi hızlandığında onu çileden çıkardığımı fark ettim. Dudaklarımı yalayıp hafifçe araladım. Şuh bir bakışla yavaşça bacaklarımı aşağıdan yukarıya doğru okşayarak seksi iç çamaşırımın sınırlarında durdurdum.
"Hediyem hoşuna gitti mi babacık?"
"Ohh! İl mio bambino..."(bebeğim)
"Yess daddy..."
"Sei così sexy."(çok seksisin)
Tatlı, sevimli kelimeleri dışında beni yetişkin gösteren bir kelime seçmiş olması hoşuma gitmişti.
"Sen istersen çok daha fazla seksi olabilirim babacık. Ahh bir de burada olsaydın. O güç akan ellerini tenimde gezdirseydin ne iyi olurdu. Bu düşünce bile ıslanmama neden oldu babacık."
Yutkunuşunu aşağı yukarı hareket eden adem elmasından anladım. Çölde susuz kalmış bedeviler gibi görünüyordu. Alt dudağımı bir kez daha dişlerken ellerimi yeniden bacaklarımda gezdirdim.
"Beni istiyor musun babacık?"
"Sì."(Evet)
"Öyleyse beni bir ay bekletme. Gel ve al."
Dudaklarında bir gülümseme oluşunca gözlerim o noktada takılı kaldı. Acaba onu öpmek nasıl hissettirirdi?
"Bebeğim..."
Allah'ım ses tonu daha erotik oldu! Siktir! İyice sertleştim.
"Babacık seni istiyorum. Yanımda olmanı, beni sarmanı..." Kedi gibi yatakta telefona doğru biraz yaklaşarak konuşmaya devam ettim. "...ve beni becermeni."
Bunu söylememle birlikte bakışları sertleştiğinde, Nico'nun nazik bir beyefendi olduğu kadar vahşi yanları da olabileceğini kavradım. Onunla seks yaparken içime işleyeceği kesin. Zaten işi orada olacak. Nakış mı yapar dokuma mı o kadarını bilemeyeceğim.
"AFŞAR!"
Yavuz abimin sesini duyunca kalabalık bir aileye sahip olduğumu ve evin fazla uzun süre boş olmayacağını hatırladım.
"Lan neredesin oğlum ya?"
Sesi yakından geliyordu. Çok yakından. Kapımın önünden. Siktir!
Nico'nun bakışları değişmiş bana ne olduğunu sorar gibi bakıyordu.
Ne olacak be Nico. Anamdan emdiğim süt ödüme doğru kaçtı.
"Geliyorum abi!"
Sesim mi titredi? Korkudan o. En belalı abim bu. Naparsın? Eşcinsel olduğumu kabul etmesi bile başlı başına bir olay. Ama beni bu durumda yakalarsa işte o zaman babayı görürdüm.
Kapının kulpu aşağı yukarı doğru oynayınca benden cılız bir 'hiii' sesi çıktı. İşin kötü yanı Nico hâlâ kapatmamıştı ve olan biteni duyup görüyordu. Rezil oldum lan!
"Afşar! Bu kapı neden kilitli oğlum ya. İçeride ne yapıyorsun?"
Aklıma gelen ilk parlak fikirle bahanemi sundum.
"Abi porno izleyip 31 çekiyorum. Anam aniden gelirde görür diye şey ettim."
"Ulan Afşar. Kesin gay porno izliyorsun."
"Hee anam babam hee. Sen beni ne yapacaksın onu de bakayım?"
Onu konuşmaya tutarken bir yandan da pantolonu kıçıma geçirmeye çalışıyordum. Nico'nun aç bakışları tarafından izlenirken hem de.
"Halı saha da aşağı mahallenin delikanlıları ile maç yapacağız. Bir kişi eksik. Seni pek delikanlıdan saymasakta boşluğu doldurmamız gerek."
Nico'ya göz kırpıp gülümserken "Evet bende boşluğumun dolmasını isterim."dedim. Aslında Nico'ya gönderme yapmıştım ama abim bu cümlemi duyunca dellendi.
"Lan Afşar. Seni öyle temiz döverim ki şimdi içinde daha derin boşluklar açılır!"
Üzerime bir tişört geçirirken gözlerimi devirdim. "Yaparsın abi bilirim."
Telefonu elime alıp Nico'ya bir öpücük attım. "Görüşürüz babacık."
"Görüşürüz bebeğim."
Telefonu kapatıp cebime koyduğum gibi kapının kilidini açtım. Abimin suratı sinirden renk değiştirmişti.
Acaba kapıyı hiç açmasa mıydım?
[[[✒️...]]]
Tam nabızlar yükseldi ama bıçkın Yavuz giriş yaptı, olacakların içine etti. Aoklagklpll
Bu arada Afşar beni çok güldüren bir karakter. Size göre nasıl?
anam babam :teklifsiz bir seslenme
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HEDEF : SUGAR DADDY [GAY]
General Fiction18 yaşında yakışıklı bir genç adam olarak bende kendi yoluma bakıyordum. Yolum ne miydi? Özel bir internet sitesinden sugar daddy aramak elbette. Kusura bakmayın ama ekmek elden su gölden diyerek yaşayan bir karaktere sahiptim. Bende yalan yok. Doğr...