(6.1) KURULAN KRALLIKLAR DA YIKILIRMIŞ

3.6K 295 102
                                    


Selam.

Bu bölümde yeni bir işaret eklemesi olacak. (((🕚))) Bu işareti, yazacağım geçmiş zamanla ilgili hatırlama anının hem başına hem sonuna koyacağım ki nerede başlayıp bittiğini, günümüze döndüğümüzü anlayabilin. Yazan herkes gibi flashback ya da başka bir kelime yazıp belirtmek istemiyorum. Zaten italik yazıyla da yazınca anlarsınız.

[[[✒️__]]]

Gece boyu şarkı söylemiş içmiştim. Ne yaptığımı bile hatırlamıyordum. Şimdi de ettiğimi buluyordum.

İçkiye karşı olan toleransımın düşük olduğunu unutmuştum ve üstüne bir de Nico beni engellemeye kalkıştıkça alkolün verdiği cesaretle onu dinlememiştim. Hatırladığım tek şeyde buydu.

Eve ne zaman geldiğimizi, ne ara yıkanıp yatırıldığımı bilmiyordum. Gözümü açtığımda yumuşak yatağımızdaydım. Sersemlemiş zihnim yüzünden hareketlerimi ağır bir şekilde gerçekleştirerek yerimde doğrulup oturdum.

Nico'ya bakındığımda onu yine odada göremedim. Hâlbuki dün gece ne olduğunu öğrenmek için ona soracaktım.

Yorganı kenara atıp ayaklarımı yataktan indirdiğimde, Nico banyo kapısını açarak odaya girdi. Üzerinde belindeki beyaz havludan başka hiç bir şey olmaması libido seviyemle birlikte ateşimin yükselmesine neden olmuştu.

Nemli saç tutamları tüm doğal haliyle alnına düşmüştü. Zaten sert görünen yüz yapısına bir de karanlık bir ifade oturmuştu ve en kötüsü bana bakarken gülümsemiyordu. Sanki kızgın gibiydi.

"Günaydın babacık..." Ortamı biraz olsun yumuşatmak için ben gülümseyim dedim.

"Öğlen oldu bebeğim. Günün kavramını yitirmiş olmalısın. O kadar içersen bu çok normal bir durum oluyor. Akşama ablanın düğünü var. Unuttun sanırım."

Yerimden kalkıp ona doğru yürürken o ise dolabın önüne doğru ilerliyordu. Ama gözü duvardaki ayna sayesinde üzerimdeydi.

"Çok içmişim. Dün ne oldu hatırlamıyorum Nico. Bir hatırlatsan."

Havlusunu belinden çıkarıp yere attığında gözlerim sıkı kalçalarına kaydı. İçime boşalırken kendini kastığında kalçasında ki kaslar bile kendini belli ediyordu.

Gözlerimi o bölgesine dikmiş hayalini kurmaya devam edersem duygularım gibi başka şeylerde havalanacaktı.

Onu izlerken dudaklarımı iştahla yaladığımı fark etmemiştim. Ta ki o bana söyleyene kadar.

"Babacığının sütünü mü istiyorsun bebeğim? Acıktın mı?" Erotik, baştan çıkarıcı ve kışkırtan sesiyle konuşunca bütün tüylerim dikildi. Dikilen tek şey tüy olmayabilir.

"Evet. Seni emmek istiyorum babacık. Tadını çok seviyorum."

Nico sinirli bir tavırla güldü. "Dün bar tezgahının üzerine çıkıp vücudunun tüm kıvrımlarını sergileyerek dans ederken, barmenin vücuduna bacaklarını dolarken ve sürtünürken de beni mi düşünüyordun?"

Hassiktir! Öyle bir şey yapmış mıydım?

"Babacık özür dilerim. Çok içmiştim ve sarhoştum. Algılarım kapanmış."

HEDEF : SUGAR DADDY [GAY]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin