Selam herkese.[[[✒️__]]]
🔞 🚨 Dikkat! Bölümde müstehcen kısımlar mevcuttur.
Nicolò'nun ağzından;
Başımda ve boynumda oluşmuş olan bir ağrıyla gözlerimi açtığımda kendimi bilmediğim bir yatak odasında buldum. Kafam yerine gelene kadar bir süre ahşap tavanı izledim. Sonra kalkmak için bir hamle yaptığımda kollarımı oynatamadım. Bileklerim siyah deri kayışlarla yatak başındaki kalın kütüğe bağlanmıştı.
Başımı yastıktan kaldırıp kendime bakınca altımdaki siyah iç çamaşırı dışında başka kıyafetimin olmadığını gördüm. Bunu kim yapmış olabilirdi?
Aklıma Afşar gelince bir an onun için endişe duydum. Ya rakip şirketlerden biri yenemeyince beni karalamak için bu yolu takip ettiyse? Ama hayır, bu başkasının planı gibi.
"Babacık uyandın mı?"
Açılan kapıdan içeri Afşar girdiğinde şaşkınlıktan bir süre bir şey diyemedim. Üzerinde sadece erkek tangası ve seksi deri koşum bacak kayışı vardı. Gözüme aşırı erotik gelmişti ve sanırım sertleşmeye başlamıştım.
Afşar'ın ağzından devam;
Eşikte dururken olabildiğince seksi bir pozisyon sergiliyordum. Ellerimi eşiğe koymuş, kalçamı dışarıya doğru çıkarmıştım. Tanga sayesinde kalçalarımın her tarafı gözler önündeydi. Belimi ve baldırlarımı saran siyah deri kayışlarla onun gözünde seksi olmaya çalışmıştım.
Kendimi öne doğru çekip eşiğe sürtünürken bir bacağımı duvara doğru kaldırıp kendi kalçamı okşadım. "Beğendin mi babacık?"
Gözlerini kalçalarımdan ayırmazken bulunduğu durumu unutup transa girmiş gibi başını salladı. Onu bu şekilde etkileyebilmek benim için büyük bir galibiyetti.
İç çamaşırının altında büyüyen canavarı, yukarıya doğru yükselerek kendi varlığını göstermiş 'ben buradayım, gel ilgilen' demeye başlamıştı. Onun yatakta ki bu görüntüsü nedense iştahımı kabartmıştı.
Dilimi üst ve alt dudağımda gezdirerek yatağa doğru yaklaştım. Parmaklarımı arada bir kendi kalçalarıma dokunduruyor, hem onu hem kendimi kışkırtıyordum.
"Afşar... Bana ne yapıyorsun böyle?"
Şu anda mantıklı yanımız burada değildi ve tamamen ilkel düşünüyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HEDEF : SUGAR DADDY [GAY]
General Fiction18 yaşında yakışıklı bir genç adam olarak bende kendi yoluma bakıyordum. Yolum ne miydi? Özel bir internet sitesinden sugar daddy aramak elbette. Kusura bakmayın ama ekmek elden su gölden diyerek yaşayan bir karaktere sahiptim. Bende yalan yok. Doğr...