Selam.🔞 🚨 Dikkat! Bölüm yüksek dozda müstehcenlik içermektedir.
[[[✒️__]]]
Ellerimi onun göğsü üzerinde gezdirirken, ceketin kalın kumaşına rağmen sıcaklığını hissediyordum. Okşayarak karnının üstüne indirdiğim ellerimi ceketinin altına sokup six-packlerini hissetmek için sertçe bastırıp parmaklarımla o bölgeyi sıktım. Ondan gelen küçük inleme ile başımı kaldırıp yüzüne bir bakış attım. Ama hemen sonrasında muzipçe sırıtarak ellerimin bulunduğu bölgeye odaklanmaya devam ettim.
Bana izin vermiş, ne yapacağımı merakla izleyen şehvetli bakışları bir an olsun üzerimden ayrılmadan her hareketimi takip ediyordu.
Ceketinin düğmesini çözüp gömleğini geçtiğimde kasıkları üzerinde hafifçe zıpladım. Sertleşmiş aleti kalça arama çarpınca onunla aynı anda inledim. Onu etkileyim derken kendimde etkileniyordum.
Kalçalarımı öne arkaya doğru sürterek aleti üzerinde biraz hareket ettim. Elleri anında kalçalarıma yerleşip avuçladı ve sıkarak yoğurdu.
"Bebeğim, beni daha çok azdırmaya devam edersen, bir gece içinde tüm kamasutra pozisyonlarını deneyeceğiz haberin olsun."
Birazcık endişe duyarak yutkundum. Bir gece de hayatta kaldıramazdım. Çok pozisyon vardı.
"Sevgilim acı bana."
Nico hin bir gülüşle beni korkuttu. "Az önceki isteğini ne çabuk unuttun bebeğim. Ayrıca yataktayız. Bu..." Kalçama ansızın sert bir şaplak attı.
"Ahhh!"
"...bana babacık demen gerektiği an, bebeğim."
Ceza alacak gibi görünüyorum. "Peki babacık."
Yüzünde memnun bir ifade belirince cezadan kurtulduğumu anladım.
"Babacığını emmelisin ki sana arzu ettiğin şeyi versin bebeğim."
Dudaklarımı yalayarak konumumu bozdum. Üzerinden kalktığımda Nico bacaklarını biraz araladı ve bende açılan boşlukta diz çöküp pantolonun üstünden belli olan kabarıklığa baktım. Dişlerimle sıkıştırıp hafifçe ucundan aşağı doğru inerken kumaşı ıslattım.
Nico'dan gelen inleme ile bende iyice sertleşmiştim. Bacaklarımı birbirine sürttüm. Sabırsız halim Nico tarafından fark edilmiş gibiydi. Elini fermuara atıp düğmesiyle birlikte çözdü ve iç çamaşırının içinden aletini çıkarıp birkaç kez çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HEDEF : SUGAR DADDY [GAY]
General Fiction18 yaşında yakışıklı bir genç adam olarak bende kendi yoluma bakıyordum. Yolum ne miydi? Özel bir internet sitesinden sugar daddy aramak elbette. Kusura bakmayın ama ekmek elden su gölden diyerek yaşayan bir karaktere sahiptim. Bende yalan yok. Doğr...