(3.2) ŞARABIN KIRMIZISI İLE SANAT

6.4K 432 81
                                    


Selam.

[[[✒️__]]]

Yemek masasında benim bakışlarım yüzünden ortam biraz gergindi. Ve bu umrumda bile değildi. Yerken önündeki yemekle ilgilenmek yetmiyor gibi her İtalyanca kelime arasında salak saçma, abartılı bir yosma gibi gülüyor, sürekli elini Nico'nun eli ya da omzu üzerine koyup okşayarak ten temasında bulunuyordu.

Yemin ederim mahalle kadınları gibi üzerine atlayıp saçını başımı yolasım vardı.

Nico'ya sinirli bir bakış atıp, daha fazla bu manzarayı görmemek ve biraz sakinleşmek adına başımı yanımda oturan Zafer abime çevirdim. Bana gergin bir gülümseyiş sergileyip yüzüne yerleştirdiği ciddi ifadeyle şarap kadehine uzandı. Ve o an da aklıma parlak bir fikir geldi.

Masanın ortasındaki salatanın hemen yanında ağzı açık duran şarap şişesi benim hareketimi bekler gibiydi. Hadi Afşar. Gel bana. Çarp bana. Devir beni.

Ve ne tesadüftür ki şişe Mirabella karısına yakın duruyordu. Allah'ın hikmeti işte sual olmaz.

Salataya uzanır gibi yaparken baş parmağımla şişeyi hafifçe ittim. Zaten yarısı boşalmış şişe benim hareketimi bekler gibi istediğim tarafa doğru devrildi. İçindeki kırmızı şarap beyaz örtünün üzerinde hızla ilerleyip Mirabelle yosmasının soluk renkte ama bir o kadar da süslü olan elbisesine döküldü. Yerinden çığlık atarak öyle bir fırladı ki Nico konuya bayağı şaşkın kaldı.

Ben ve Zafer abiye gelirsek hiç çekinmeden kahkaha atıyorduk. Hatta Zafer abinin keyfi yerine geldi ve masanın altından bana beşlik bile çaktı.

Nico'ya bir bakış attığımda bana kaşlarını çatmış bakıyordu. Ceza verecekse de umrumda değildi. Şu yosmaya gününü göstermek için herşeyi göze almıştım.

Zafer "Afşar, Mirabella 'küçük sinsi yılan güzelim elbise mi mahvetti' diye seni Nico'ya şikayet ediyor."deyince benim kafa da şalterler attı.

Ayağa kalkarak ellerimi masanın üzerine koydum. "Zafer abi, ona benim de modayla ilgilendiğimi ve üzerindeki elbisenin kendisi gibi çok soluk göründüğünü, kırmızı renkte bir dokunuşun daha çok uyacağını düşündüğüm için böyle yaptığımı söyle."

Zafer abi İtalyanca bunu çevirdiği anda yosmanın gözlerindeki şeytani parıltıları gördüm. Ve bir anda onun tarafından yanağıma atılan tokatla yerimde kalakaldım.

Pekâlâ. İlk hamle ondan geldi değil mi? Yani üzerine atlarsam ben suçlu sayılmam.

Bir hamle yapmama gerek kalmadan Nico hışımla ayağa kalkarak Mirabella'yı sertçe bileğinden tuttuğu gibi salonun dışına sürükledi. Yüzünde korkunç bir ifade vardı ve sert bir tonda İtalyanca konuşarak gitmişti.

Zafer abi elini tokat atılan yanağıma koyup hafifçe okşarken gözlerine hüzün oturmuştu. "İyi misin?"

Acının baş gösterdiği yanma hissini yeni fark ederken üzgün bir şekilde başımı önüme eğdim. "İyiyim. Ama saçını başını yolmaya fırsatım olmadığı için onurum masanın üzerinde bir yerlerde kaldı."

"Üzülme Afşar. Eğer sen ona vursaydın suçlu sen olurdun. Bu yüzden iyi açıdan bak."

Yanağımdaki elini tutup indirdim. "Abi sen Polyanna mısın?"

"Nereden çıktı şimdi bu?"

"Türkiye de söylenen argo bir laf var bilir misin?"

"Nedir?"

"Polyanna'ya ormanda tecavüz etmişler, ohhh mis gibi dağ havası aldık demiş…" (Tecavüzlü argo lafı dedim diye beni linçlemeyin. Ben uydurmadım götümden. Böyle bir laf var onu yazdım. Bknz: Google.)

Zafer abi önce söylediğimi algılamaya çalıştı. Algıladığında ise kahkahayı kopardı.

Nico vahşi havasıyla salona girene kadar Zafer abiyle birazcık gülerek keyfimi yerine getirmeyi başardım. Ama o geldiğinde işlerin benim açımdan ne kadar kötü olabileceğini düşünüyordum. Muhtemelen üzerine döktüğüm şaraptan dolayı bana kızacaktı. Ve belki de ceza verecekti. Hâlbuki bunu yapmakta sonuna kadar hakkım vardı.

Beni bileğimden yakaladığında Zafer, abisini durdurdu. "Abi sakin ol lütfen Afşar-"

"Zitto!" (Kapa çeneni)

Acaba sus falan mı demişti? Her ne dediyse Zafer abi başını önüne eğip geri çekildi. Böylece Nico'nun beni yatak odasına kadar sessizce sürüklemesine izin verdim. Umarım benim çocukça ve saçma bir kıskançlık krizine girdiğimi düşünmemiştir.

[[[✒️...]]]

Acaba Nico ne yapacak? Merakta kalın. Aoakaoajoalak

Oy ve yorum atın ki bölümler daha çabuk gelsin. Beni birazcık motive edin lütfen arkadaşlar.

HEDEF : SUGAR DADDY [GAY]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin