(5.1) KALP KARAKTERLİSİNE DE ATAR KARAKTERSİZİNE DE

4.4K 354 27
                                    


Selam.

[[[✒️__]]]

Polat abinin film zevkiyle canım sıkılırken, çatışma sahnesi çıktığı zamanlar hariç televizyona bakmıyordum. Telefonumla oyalanırken Yaman abi gelmişti. Polat abiye iyi olup olmadığını sorduktan sonra yanımdaki koltuğa oturup o da gözlerini filme dikmişti.

Aslında izliyor gibi görünmüyordu. Aklının başka yerde olduğu belliydi ve ben nerede olduğunu net bir şekilde biliyordum.

"Yaman abi..." diye fısıldadım.

İlk birkaç sefer seslenmemde beni duymadı. Ama sonrasında bana dönüp gülümsemeye çalıştı. "Noldu Afşar?"

Bir iç çektikten sonra ayağa kalkıp Yaman abiyi elinden tuttuğum gibi kalkmasını belirttim. Her hangi bir dirençle karşı karşıya kalmadan onu mutfağa götürdüm. Duvara bitişik duran küçük masanın etrafındaki sandalyelere oturduğumuzda gözlerimi onun yüzüne dikip baktım. Onun bakışı ise anında yüzümdeki tokat izine gitmişti.

"Üzgünüm..." Dediği tek şey bu oldu. Ama ne için üzgündü. Onun meselesi yüzünden ben tokat yediğim için mi? Yoksa yüzünün güzelliğine rağmen çirkin karakterli bir insandan hoşlandığı için mi?

"Yaman abim, senin bir suçun yok. Artık kendini üzme. Şu anda benim endişem senin hissettiklerin."

"Bilmiyorum Afşar. Onu ilk gördüğümde hissettiğim heyecan farklıydı. Böyle hissetmeyeli uzun zaman oldu. Belki bu yüzden kalbim vurgun yediğini düşünmüştür olamaz mı? Ona aşık olmamışımdır değil mi?"

Elini ellerimin arasına alıp okşadım. "Ah be abicim. Sıradan bir duygu olsa çoktan unuttuydun. Ama çektiğin acıya bakılırsa bir takım duygular beslediğin kişi kaba davranışlarıyla seni hayal kırıklığına uğratmışa benziyor."

Koskoca mahallenin ağır abisi şu anda gözlerime üzgün bir çocuk gibi bakıyordu ve bu bende ağlama hissi uyandırıyordu. Ona sarılmak ve teselli etmek istesem de bunu yapamadım. Çünkü sevgilim Nico kıskanç bir yapıya sahipti. Sırf bu yüzden Zafer abi bile abisiyle arasını bozmamak için benimle teması kesmişti.

Kapının zilinin çaldığını duyunca elimi yavaşça geri çektim. Yaman abide cebindeki bir paket sigaradan bir dal çıkarıp yaktı.

Ufuk'un sesi kulağıma geldi. "Afşar mutfakta."

Gözlerim mutfağın kapısına yöneldiğinde Nico içeriye giriş yaptı. Hemen yerimden kalkıp ona yaklaştım ve beline kollarımı doladım. Sıcak göğsüne iyice sinerken o da kollarını bana sararak sıkıca sarıldı.

Başımın üstünden öpüp "Bebeğim benim."dedi usulca.

"Özledim seni." Harbiden bu neydi arkadaş? Adamdan birkaç saat ayrı düşsem bile özlüyordum.

"Anch'io bella piccola." {Ben de güzel bebeğim.}

//Afşar'ı kollarımda sakinleştirirken bakışlarım Yaman denilen kişiye kaydı. Bana başıyla bir selam verdiğinde ben de aynı şekilde karşılık verdim.

Bebeğimin ellerinin sırtımdaki baskısı ve hafifçe vücudunun titremeye başlaması onun ağladığına işaretti. Ve bu hoşuma gitmemişti. Kendi için ağlamadığına adım kadar emindim. Yaman için üzülüyor, onun için ağlıyordu.

"Bu konuya da müdahale etmemi ister misin bebeğim?" Tek istediğim onun mutluluğu ve yüzünden eksik olmasını istemediğim gülüşüydü.

"İsterdim ama Yaman abi istemez. Bu yüzden karışmayalım." Yüzünü vücuduma bastırdığı için sesi boğuk çıkıyordu.

"Peki bebeğim. Evimize gidelim mi?"

Beni yavaşça bırakıp başı önüne eğik bir şekilde durarak gözlerindeki yaşları sildiğini görünce yüreğimin orta yerinde hafif bir ağrı belirdi.

Ellerimi yanaklarına yerleştirip başını kaldırarak bana bakmasını sağladım. Ve yanaklarındaki yaşları baş parmaklarımla sildim. "Şu gözyaşlarının akmasına sebep olduklarında dünyayı ateşe veresim geliyor."

Sözlerim sayesinde yüzünde minik bir tebessüm belirdi. Onunla ilgilenmem, sevgi vermem ve iltifat etmem hoşuna gidiyor, hemen moralini yükseltiyordu.//

Nico'nun sert yönü olduğu kadar bana karşı sergilediği şu tavırlar yüzünden artık ondan vazgeçemeyeceğim seviyeye gelmiştim. Benden ayrılırsa imkânsız yaşayamazdım, bunu da anladım.

Sugar daddy arayışına girdiğimde aklımdaki tek şey para ve rahat bir yaşamdı. Şimdi ise aklımı oynatacak derece de birini seviyordum, para umrumda değildi.

O vurdum duymaz Afşar'a ne olmuştu?

[[[✒️...]]]

İş değişti. Çıkar ilişkisi aşka evrildi.

Oy verir ve yorum yaparsanız bu kardeşinizi sevindirirsiniz.

HEDEF : SUGAR DADDY [GAY]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin