Selam.[[[✒️__]]]
Bir şey yapmamanın getirdiği çaresizlikle annem, Fidan ve Gül ablamla oturuyorduk. İşin komik yanı, benimde erkek olmama rağmen abilerimle gidememiş olmamdı. Nico'nun tepkisini anlayışla karşılıyorum. Benim için endişe etmiş ve zarar görebileceğimi düşünmüş olmalıydı. Ama yine de bu olaya müdahil olamadığım için dokunmuştu.
"Oğlum endişe etme sen. Abilerin ve sevgilin eminim olayı çoktan çözmüştür."
Annemden 'uzatma' kelimesiyle alâkalı hiç cümle duymamak da tuhaf hissetirmişti. Alışmışım annemin o hallerine.
En azından fırsat bu fırsat deyip onların Nico hakkındaki fikirlerini öğrenmek istedim. "Sizce sevgilim nasıl biri? Sevdiniz mı onu?" Sanırım içten içe ailemin de onu sevmelerini istiyordum.
Ablam içten bir şekilde gülümseyerek "Onu ilk gördüğümde biraz gözüm korkmadı değil hani. Mafya babaları gibi sert bir görünüşü ve koruma sayısına bakarak piyasada söz hakkı büyük olan biri olduğunu düşünmüştüm. Ama öyle değilmiş. Sadece aşırı zengin bir iş adamı işte. Ayrıca sevgi dolu ve saygılı bir kişiliği var. Ben sevdim enişteyi. İnşallah evlendiğinizi de görürüz. Gerçi bu konu, yurt dışında mümkün ama olsun."dedi.
Nico'nun tuttuğu adamların Güneş'in ölümüne sebep olan herifleri ne hâle çevirdiğini bir öğrense 'sadece' kelimesini onun için kullanmazdı. Her ne kadar sorduğum zaman Nico mafya babası olmadığını söylese de, bir elinin bu konulara uzandığını düşünüyordum. Belki de bunu kendi öz ailesi bile bilmiyordu.
Gül abla fikrini söylemeye başlayınca bir tırsmıştım. Olumlu ya da olumsuz bazen söylediği şeyler tutuyordu. İçine mi doğuyordu bilmiyorum ama kahinlik yetenekleri olduğunu hayal etmeme sebep olduğu zamanlar olmuştu.
"Bence göründüğü gibi biri değil. Belki sadece sevdiklerine karşı yumuşuyordur. Ama aileden biri bile olsa soğuk ve mesafeli davranabilir. Kişinin karakterine göre notunu veriyor ve bu ölçüde hareket ediyor. Sözünün ikiletilmesinden hoşlanan biri olduğunu sanmıyorum. Çünkü sözünün dinlenmesine alışmış gibi. Ayrıca eline aldığı para ya da diğer konulardaki gücünün sınırı da pek yoktur diye düşünüyorum. Bu onu tehlikeli bir adam yapar mı? Evet, yapar. Hayatında kolay kolay hataya yer verecek bir adam değil. Kendisine yalan söylenmesini sevdiğini sanmıyorum. Ve ihaneti de asla kabul etmeyecek keskin bir çizgisi var."
Gül ablanın son cümlelerine doğru çenem adeta aşağıya düşmüştü. Nico'nun karakter analizini bayağı güzel yapmıştı ve bu beni korkutmuştu. Her ne kadar Nico bana sevgi dolu ve yumuşak davransa da sert mizacını az çok tahmin edebiliyordum.
Sugar daddy arayışımda belanın ta kendisi olarak daha büyük bir belaya bulaşmış gibi hissetmekten kendimi alamadım. Ya Nico'ya karşı bir kusurum, hatam olursa? O zaman nasıl tepki görecektim? Umarım beni gerçekten seviyordur ve bana zarar vermez.
"Ona karşı dikkatli olmanda fayda var Afşar. O abim gibi mahalle kabadayılarına benzemez. Tersi çok fena olmalı."
Bu sözleri Fidan ablamla annemi de endişelendirmişti işte. Resmen ortaya balgam atmıştı. Keşke beni bir köşeye çekip söylemiş olsaydı. Gül ablanın sözlerine mahallesindeki ve hatta başka mahalledeki bir çok kadın inanırdı.
Neyse ki bakışlarımı görünce birkaç ekleme yaparak onların gönlünü rahatlattı. Yalan söylediğini bir ben biliyordum. "Ya öyle değil. Yanlış anladınız beni. Bence iyi biri sadece sert bir kişiliği var demek istedim."
Annem ikna olmamış olmalı ki bir soru yöneltti. "Eşim gibi olmaz değil mi?"
"Kazım amca mı? Yok. Onun yanından bile geçmez korkma sen."
Tâbi. Babamın yanından geçmez zaten. Nico onun üzerinden geçer.
[[[✒️...]]]
ortaya balgam atmak : bir iş kıvamında iken herkesin zihnini bulandıracak bir söz söylemek
Polat ve Ufuk'a ne olduğunu sonraki bölümde belirteceğim.
Oy ve yorumları unutmayınız lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HEDEF : SUGAR DADDY [GAY]
General Fiction18 yaşında yakışıklı bir genç adam olarak bende kendi yoluma bakıyordum. Yolum ne miydi? Özel bir internet sitesinden sugar daddy aramak elbette. Kusura bakmayın ama ekmek elden su gölden diyerek yaşayan bir karaktere sahiptim. Bende yalan yok. Doğr...