Selam.Medya İtalyan giyim tarzı.
[[[✒️__]]]
İtalyanların kahvaltıları bizden bayağı bir farklıydı. Ponçik, isimli kayısı marmelatlı bir hamur işi, biskottini, tatlı tuzlu daha bilmediğim şeyler masanın orta yerindeydi. Bir de cappucinosuz güne başlamıyorlardı.
Gerçi Zafer abi sağolsun, onun sayesinde İtalyan mutfağı yanında Türk mutfağı da yer alıyordu. Bu sayede normal kahvaltı yapabiliyordum. Ama açıkçası hamur işleri çok lezzetliydi.
Büyük bir açlıkla tabağımdaki omleti yerken, masada karşımda oturan Zafer abiye baktım. Beni izleyip gülüyordu. Bu gerçekten biraz sinir bozucuydu.
"Zafer abi, hayvanat bahçesinde güreşen pandaları mi izliyorsun? Gevrek gevrek ne gülüp duruyorsun?"
"Onları izlemeye ne gerek var. Seni izlemek yeterli. Çünkü yaptığın her bir hareket ve sözlerin bana komik geliyor."
Ağzım dolu bir şekilde dudaklarımı büzerek Nico'ya baktım. Cep telefonuyla birilerini aramış İtalyanca bir şeyler konuşuyordu. Arada bir kaşları çatılıyor, karşı tarafın konuşmasını sessizce dinliyordu.
Onu izlerken sinirim bir anda geçti. Sinirli hâli bile ayrı bir cazibe katıyordu. Herif karizmanın dibiydi be.
"Erkeğim benim..." Ağzımdakini yutar yutmaz, bu sözlerin zihnimden dışarı çıkmasını engelleyemedim.
Zafer kahkaha atmaya başlarken Nico bana bir bakış atıp yanağımı okşadı. Zafer abiyi görmezden gelerek yanağımı bir kedi gibi avucuna sürttüm.
"Şşş... Afşar. Bir de miyavla bakayım."
Tam dilimin ucuna bir küfür gelmişken Nico'nun söylediklerini hatırlayıp sustum. Onun yerine sessiz bir hakaret ifadesi kullandım. Elbette dilimi dışarı çıkardım. Bir çocuk gibi. Ama sanırım hata ettim. Çünkü Nico'nun yanağımdaki eli hızla çekilip dilimi parmaklarıyla yakaladı.
Ona kedi gibi üzgün bir bakış atarken, telefonu kısa bir süreliğine kulağından uzaklaştırıp "Bir daha o dilini başkası için dışarı çıkarma. Yoksa ceza yersin."dedi. Bunu dedikten sonra elini çekti ve konuşmasına geri döndü.
Az önce bana kızma nedeni Zafer abiye dilimi göstermem miydi? Beni bu kadar sahiplenmesi çok hoşuma gitti.
"Emrin olur yiğidim. Sen yeter ki iste."
Bunu duyan Zafer abi bir kez daha kahkaha attı. Bok vardı bu kadar gülecek. Hayır en kötüsü Nico'da gülümsüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HEDEF : SUGAR DADDY [GAY]
General Fiction18 yaşında yakışıklı bir genç adam olarak bende kendi yoluma bakıyordum. Yolum ne miydi? Özel bir internet sitesinden sugar daddy aramak elbette. Kusura bakmayın ama ekmek elden su gölden diyerek yaşayan bir karaktere sahiptim. Bende yalan yok. Doğr...