Selam.[[[✒️__]]]
Polat abiyi berbat halde gördüğüm günün üzerinden tam iki gün geçmişti. Her gün Nico ile birlikte onu hastanede ziyarete gitsek de fazla uzun süre yanında kalamamıştık. Sadece refakatçi olarak Ufuk'un kalmasına izin vermişlerdi.
İç kanama riskiyle hastaneye götürülmüş olsa da neyse ki korkulacak bir şey çıkmamıştı. Sadece vurulan sopalar sebebiyle kaburgadaki birkaç kemikte çatlak oluşmuştu. Anadolu kurdu sağlam adam çıkmıştı.
Bir açıdan bakıldığında Polat abinin bu duruma düşmesi işe yaramıştı. Yaman abi Polat abiyle barışmış ve tekrardan ona kardeşiymiş gibi davranmıştı. Hastane yemeklerini sevmeyen Polat abimin imdadına gizlice içeri sarma sokan Gül ablam yetişmişti.
Gül abladan öğrendiğim kadarıyla, ikisi kardeş gibilerken Polat abim Yaman abimin evinden pek çıkmazmış. Gül ablamda onu kardeşinden ayrı tutmayıp hastayken bakar, açken yemek yaparmış. Araları bozulduktan ve Yaman abi psikolojik bir çöküşe geçtikten sonra Gül ablam onların arasını bulamadığı, barıştıramadığı için çok üzülmüş. Yaman abim olanları ona anlatmış olmalı ki beni bir kenara çekip sıkıca sarılmış, onun yapamadığını ben yaptığım için bana teşekkür etmişti.
Yavuz abim de onların barışmasına çok sevinmişti. Sonucunda ikisini de iyi tanıyordu. Ama sanırım Polat abim kimsesiz olduğu için Yaman abim yerine onun yanında yer alıp desteklemişti.
Gerçi bu arada bir gerçekte açığa çıkmıştı. Gül ablam ile Yavuz abim meğersem yıllardır birbirlerini seviyorlarmışta iki inatçı keçi bir türlü barışmadığı için kimseye bir şey söylememişler. Bu haber Polat abinin hastane odasında açığa çıkınca hepimiz şaşkınlığa uğramıştık. İnsan bu kadar mükemmel nasıl gizli aşk yaşayabilirdi amk? Ben eşcinsel oluşumu bu kadar saklayamamıştım be.
Polat abi bunu öğrendiğinde bir kahkaha atmış Yavuz abimi tebrik etmişti. Fidan ablamla annem çok sevinmişti. Çünkü Gül abla gibi bir gelin ve görümce kırk yılda gelirdi. Yaman abim ise neredeyse Yavuz abime kafa atacaktı. 'Hazır hastanedeyiz seni bir acile yollayalım' niyetinde olsa da gözleri benimle kesiştiğinde bundan vazgeçmişti. Bana ne kadar büyük bir şey borçlu olduğunu biliyordu. Ben ne kadar borcu olmadığını söylesem bile.
'Tamam lan. Ama biricik ablamı üzmeyeceksin yoksa Azrail'le selamlaştırırım seni.' demiş onu damat olarak kabul etmişti. Polat abi hastaneden taburcu olunca sanırım kız istemeye gidecektik ki herşey usulünce yerine getirilsin.
Elbette tek iyi sonuçlar bunlar olmadı. İki mahalle birleşti ve delikanlıları bir araya gelip, eskisi gibi sohbet edip birbirlerinin yardımlarına koştular. Yaman abinin önderliğinde iki mahallenin delikanlıları, Polat abiyi döven elemanlara kıyamet gibi bir gün yaşatmış, bir daha mahalledekilerden birine laf attıklarını bile duyarsa sonlarını getireceğini söyleyerek kulaklarına birer küpe takmıştı.
Hele bir takmasınlar. Valla götlerinden kan bile alırdı psikopat Yaman abim.
Bunca tuhaflığa Nico da şahit olmuştu ve ben açıkçası benim yaşadığım yer hakkındaki düşüncelerini çok merak ediyordum.
Polat abi hastaneden çıkana kadar ikimiz artık Beykoz'da ki lüks villaya geçmiştik. Benim mahallenin kavgaları yüzünden işine de girişememişti. Şirketlerine bağlı olacak şekilde Türkiye'de yeni bir şirket kuracaktı ve bu kolay değildi. Yeterince zordu. Bir şey yapmış olmasamda ona ayak bağı olduğumu düşünerek kendimi suçlu hissetmekten alıkoyamıyordum. Bu yüzden onun için yapabileceğim en iyi şeyi yapacaktım.
Masaj ve seks ile onu rahatlatacaktım.
O gelene kadar küçük bir alışverişe çıkıp hazırlık yapsam iyi olur.
[[[✒️...]]]
Diğer bölümde zelzele olacak.
O kadar Gül ablacıktan bahsettik. Şöyle gülümseyen birini koyalım bakalım. Tabi siz kafanızda canlanan kişiyle de yola devam edebilirsiniz.
Gül: 29 yaşında.
Yavuz kendinden iki yaş büyük birine aşık oldu. Eee her zaman erkeğin yaşı büyük olmaz. Gerçi Gül ablamız yaşını göstermeyen kategoride.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HEDEF : SUGAR DADDY [GAY]
General Fiction18 yaşında yakışıklı bir genç adam olarak bende kendi yoluma bakıyordum. Yolum ne miydi? Özel bir internet sitesinden sugar daddy aramak elbette. Kusura bakmayın ama ekmek elden su gölden diyerek yaşayan bir karaktere sahiptim. Bende yalan yok. Doğr...