(2.6) CEZA MI ÖDÜL MÜ ANLAYAMADIM (+18)

11K 503 196
                                    


Selam.

Arkadaşlar yorum yapanları vurmuyorum biliyorsunuz değil mi? Her paragrafa yorum yapmanızı da istemiyorum ama en azından bir ya da iki yorum yapsanız fikriniz ne onu öğrenirim hani.

Yorum yapanlara da buradan çok teşekkür ediyorum. En azından onların sayelerine hikaye nasıl gidiyor, düzeltmem gereken bir yer var mı yok mu onu öğreniyorum.

🔞 🚨 Dikkat! Bölüm müstehcenlik içermektedir.

Medya yüzünden hipnoz olmayan arkadaş varsa muhtemelen devam ediyor olmalı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Medya yüzünden hipnoz olmayan arkadaş varsa muhtemelen devam ediyor olmalı. Aoakpkaklakal

[[[✒️__]]]

Bedenim bir anda yatağa bırakılınca biraz şaşkınlık, bolca heyecan ve gerilimle Nico'yu izliyordum. İçimde korku vardı ama merak duygusu bunu bastırıyordu. İçimden bir his onun vereceği cezaların bile beni zevkten deliye döndüreceğini söylüyordu.

"Babacığım..."dedim şehvetle. Ne olacağını bilmesem de vereceği acıyı ya da zevki deli gibi istiyordum.

Gözlerinin kahveleri arzuyla yine koyulaşmış, hatta sadece abajurların aydınlattığı loş odada siyahlaşmış gibi görünüyordu.

Yatağa oturdu, bir anda beni yüz üstü şekilde dizleri üzerine çekip, pantolonumla birlikte iç çamaşırımı biraz aşağı indirerek kalçamı ortaya çıkardı. Ben gelecek olan cezayı beklerken yutkunup duruyordum. Heyecan vardı ama bu duygumun yanında korku da belirmişti.

Kalçamın sol lobunu parmaklarıyla okşadı ve bir anda sertçe şaplak attı. Tenimin üzerindeki karıncalanma hissiyle inledim. "Babacık... Cezam şaplak mı?"

Aynı yeri bir daha şaplaklayınca başımı geriye atarak inledim. Canım yanmıştı ama zevkte almıştım. "Sessiz ol bebeğim."

Eli ısınan bölgenin üzerinde biraz dolaşıp, kuyruk sokumumdaki çizgiyi aşağıya doğru takip etti. Şaplak attığı yerde dudaklarını hissederken işaret parmağını da büzük derimin üzerinde hissettim. Alt dudağıma dişlerimi geçirip daha kuvvetli bir inilti koyarken, alt bölgemi onun dizlerine sürterek kalçamı daha çok dışarıya doğru çıkardım.

Parmağı girecekmiş gibi deliğimin üzerinde dolaştı ama asla öyle bir hamle de bulunmadı. Hâlbuki bunu yapmasını çok istiyordum.

Bıyığı ve sakalları dudaklarıyla birlikte sol lobuma değerken biraz gıdıklandığımı itiraf etmeliyim. Yine de bu bile hoşuma gitmişti.

HEDEF : SUGAR DADDY [GAY]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin