Bölüm 66: "KKÖ"

622 79 11
                                    

Not: "Ex?" bölümünü okumuş muydunuz?

-"Fezaaa..." Söyle bebeğim. "Eksiğimi tamamlar mısın?" Tabii ki! "Canımsın."

Feza hiç itiraz etmeden Bilge'nin dediğini yapınca Freya "Yok artık," diye homurdandı. "Arkadaşlar burada-"

-"Aramıza girme Freyamou."

-"Aranız diye bir şey mi var şu anda?"

Aaa, onların arası hep vardı. Şu anı sonrası olur muydu bunun? Bunu nasıl kabul etmezdiniz Freya Hanım? Sonuçta onlar sevişiyorlardı. Kadınlar biralarını tokuşturup sırıtınca Freya çocuk gibi huysuzlanarak gözlerini devirdi.

-"Aslıcım sen de bir şey der misin?"

Feza "Biz aramızda hallettik işte meseleyi," diye atıldı. "Siz karışmasanıza!"

Kadının atağına kanmayan Aslı "Scrabble oynuyoruz Bilgecim ve Fezacım," diye homurdandı. "Ödünç harf alıp vermek diye bir kuralı var mı bu oyunun?" Yoktu ama ödünç almamıştı zaten Bilge; Feza -bebeği- ona 'e' harfini hediye etmişti. İkisi çok ayrı şeylerdi. "Böyle oyun mu oynanır? O zaman ben de Freya'dan harf alayım canım sıkıldıkça?"

-"Siz bizim ilişkimizi kıskanıyorsunuz."

-"Ya, tabii, tabii. En büyük derdimiz aranızdaki ilişki şu anda." Freya ağzına bir avuç tane fıstık doldurup "Yoksa birbirinize harf hediye etmenizde hiçbir sorun yok hayatım," diye söylendi. "Hem madem hile yapacaksınız, kör göze parmak sokarmış gibi yapmayın bari." Hile yapmamışlardı ki! Hile yoktu yani ortada.  "Ya ne var?" Karşılıklı sevgi ve saygı var. "Kuru laf kalabalığı da var sanırım bolca?" Bir tanecik harf altı üstü. "Feza'ya 'e' harfini geri ver o zaman hayatım."

Bilge konudan kopmuş Feza'ya doğru eğilip "Feza bebeğim sen niye benim yanıma oturmadın?" diye sordu. "Böyle çok zor oluyor bak. Yanımda otursaydın el altından verirdin 'e' harfini, biz de bu dırdırı çekmezdik."

Aslı "Dırdırmış," dedi ters ters. "Minicik bir şeysin zaten, elimde kalacaksın sonunda hayatım!" Bir kere benim kalbim kırık. "Benim de kırık." Aslı, Freya'yı işaret edip "Bu kızın da kırık hatta," dedi. "Ama biz hile yapmıyoruz değil mi?" Sizin kalbiniz taşlaşmış! "Yemiyorum bunları." Bilge homurdana homurdana 'e' harfini yerinden alıp Feza'ya uzattı. Arca olsa 'canın sağ olsun' derdi. "Ama bil bakalım kim yok?"

Feza 'e' harfini geri aldı ve Bilge'nin yeni bir kelime yazmasını bekledi. Birasından bir yudum alıp "Siz şimdi gidebilirsiniz yani?" diye sordu. Yaaani... Öyle görünüyordu. "Ciddi ciddi?" Şakası mı olurdu bunun? "Belçika çok uzak."

Bilge ağzının içinden "Yeterince değil," diye mırıldanınca Freya kadına can yakmayan bir tekme attı. "Ahhh..." Her şeyi de abart. "Resmen şiddet görüyorum şurada!" Laf yetiştireceğine işine baksaydın görmezdin hayatım. "Pislik!" Ben de seni seviyorum. "Al sana kelime."

Freya bir ara Bilge asla yeniden bir kelime yazmayacak sandığından belki de kadın yazdığını söylediğinde bir süre hayretle kelimeye bakakalmıştı. Bilge'nin sonunda bir kelimede karar kılabilmesi bile büyük bir başarıydı ki elleri parçalanana kadar alkışlamak istiyordu. Atik davranıp avucunda sakladığı harflerle jaluzi yazdı. Yüzüne şimdiden oyunu kazanan birinin incecik kibiri yayılmıştı. Onun yazdığı kelimeden asla mutlu olmayan Bilge homurdana homurdana gözlerini devirmişti. Freya fazladan puanlarını iştahla yazmaya koyulurken Aslı'ya hitaben "Belçika güzel ülke aslında," dedi. Ellerinden kayıp giden 'e' harfine şiir yazmaya çalışan Bilge'yi duymazdan gelmek daha kolaydı. "Neden kafan karıştı ki?"

FreyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin