Usmívá se, když prší

150 3 0
                                    

Zdravím všechny své milované čtenáře!...opět :D

Ráda bych Vás upozornila na svou novou povídku Usmívá se, když prší, kterou naleznete u mě na profilu.

Stále a neustále vidím, jak si někdo přidává Zbrusunovou do knihovny, hvězdičkuje a komentuje. Sama jsem do těchle, pro mě už neznámých vod, před nedávnem zabloudila a nestačila jsem se divit, co jsem to vlastně napsala :D Ale bavilo mě to, to se přiznávám. Vrátilo mě to do mých starých mladých let, kdy jsem měla bezstarostný život a to všechno okolo. Teď mě toho tíží mnohem víc, ale myslím, že vám to přiznat můžu.

Proto, co všechno se nyní děje v mém životě, vznikla povídka Usmívá se, když prší, které já říkám SSWIR (She smiles when it rains). Je v ní něco ze mě, z mého skutečného života, z mých pocitů. A tentokrát vím, že to dotáhnu do konce a brzy se knihu pokusím vydat. Je 350 stránek ve wordu hodně nebo málo?

I přes to všechno, co k tomuto novému příběhu cítím, bych byla ráda za více názorů, abych mohla knížku řádně a čtivě opravit. Proto píšu i sem, pro všechny mé čtenáře, kterým se líbila Zbrusunová, abych vás poprosila o další podporu - a možná vás donutila na můj příběh kliknout (jsem tak trochu závislá na přečteních XD).

A tady už něco málo o Usmívá se, když prší.

ßß

Rachel bude za chvíli dvacet čtyři let a stále plave ve svém životě. Potýká se se studiem na podřadné škole, ve volném čase pracuje v módním obchodě a tráví čas se svou nejlepší kamarádkou Lisou, která se pohybuje v naprosto jiných kruzích, než ze kterých pochází Rachel.
Právě tohle přátelství ji čirou náhodou přivede do náruče Ryana, syna váženého doktora a známé spisovatelky. Co oba dva zprvu považují za pouhý jednorázový fajn zážitek, se časem změní v něco víc a oni se od sebe nedokáží odtrhnout.
Jak ale Rachel naloží se situací, která před ní vyvstane? Ryan patří do smetánky města a ke všemu má přítelkyni, se kterou se z nějakého důvodu prostě nemůže rozejít. Naopak Rachel nikdo nezná, nemá valné vyhlídky do budoucna a potýká se s psychickými problémy, které jí znepříjemňují život na každém kroku.

*V příběhu se vyskytují vulgarismy, sex, drogy a násilí.* - pokud jsi mladší 18 let, příběh nečti

ßß

Povídku naleznete u mě na profilu.

Děkuji moc všem, kteří mi věnují svůj čas!

Janie


Zbrusunová  ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat